Enlaces accesibilidad

Carme Ruscalleda, a 'Punts de vista'

  • Ruscalleda és la xef amb més estrelles Michelin d’Espanya i una de les màximes representants de la cuina catalana
  • Dissabte 25 d’octubre, a les 14:25h a La 2Cat i a RTVE Play Catalunya
Tània Sarrias, al plató del programa 'Punts de vista' de La 2Cat
Tània Sarrias, presentadora de 'Punts de vista' JOSEP ECHABURU
Comunicació - RTVE Catalunya

'Punts de vista' és l'espai cultural de RTVE Catalunya, presentat per Tània Sarrias i dirigit per Núria Ramírez.

'Punts de vista', el programa cultural presentat per Tània Sarrias, entrevista aquesta setmana a la xef Carme Ruscalleda. El programa també comptarà amb la ‘Tertúlia’ d’actualitat cultural, a càrrec de Carla Rius i Marta Vilageliu, i, per acabar, les seccions de les col·laboradores Maria Nicolau i Rita Roig.

Aquest dissabte, Tània Sarrias entrevista Carme Ruscalleda, la prestigiosa xef reconeguda per la seva àmplia trajectòria en la gastronomia catalana. Ha aconseguit acostar la cuina de proximitat a altres racons del món, com el Japó, on el 2004 fins i tot va arribar a obrir un restaurant. Al llarg de la seva carrera ha acumulat set estrelles Michelin, i el 2004 va rebre la Creu de Sant Jordi. Enguany Ruscalleda serà la padrina del Vi Novell, el primer vi de l’anyada, caracteritzat per ser elaborat ràpidament i sense repòs. La xef catalana considera aquest reconeixement una oportunitat per donar visibilitat a les particularitats del sector vinícola català, que es troba en plena expansió.

Un programa molt lligat a l'actualitat amb les tertulianes de la setmana, les periodistes culturals Carla Rius i Marta Vilageliu, que parlaran dels temes més destacats de l'actualitat cultural, com l'anunci del nou àlbum de Rosalía i el retorn d'Amaia Montero a La Oreja de Van Gogh.

Per acabar, Maria Nicolau, experta en gastronomia, oferirà un especial dedicat a Halloween i la Castanyada, mentre que la periodista Rita Roig presentarà, com cada setmana, una selecció de plans culturals imprescindibles.

Maria Nicolau al plató del programa 'Punts deVista' de La 2Cat

Maria Nicolau, col·laboradora de 'Punts deVista' JOSEP ECHABURU

RTVE

anterior siguiente