Elsa Blasco

Elsa Blasco

Soc llicenciada en Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i compto amb més de 15 anys de trajectòria en l’àmbit de la comunicació institucional, audiovisual i digital. Actualment, formo part de l’equip d’RTVE Notícies a Catalunya, on treballo en l’elaboració de continguts informatius per a l’entorn digital.

Vaig iniciar la meva trajectòria com a periodista audiovisual en mitjans com TV3, betevé i la XTVL, amb experiència en reportatge, redacció i edició. Posteriorment, he desenvolupat la meva carrera en la comunicació digital i la gestió de continguts, vinculada a projectes de grans empreses i del sector públic.

M’interessen especialment els temes socials, educatius i culturals, amb una mirada centrada en les persones. Gaudeixo especialment de les entrevistes i d’escoltar allò que cada persona té per explicar. També m’atrau el potencial de la intel·ligència artificial aplicada al periodisme i als nous formats digitals.