Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Programa especial de 'Punts de vista' des del recinte de Sant Pau amb una actuació molt especial del Barcelona Gay Men's Chorus. L'actriu Eva Isanta ha presentat l'espectacle 'The Hole X' on fa de mestre de cerimònies i els protagonistes de la pel·lícula 'Alcarràs', Montse Oró, Josep Abad i Xènia Roset, han explicat com ha influït la repercussió del film a les seves vides.

A més, Jaume Borja, Dolo Beltran i Miriam Tortosa han fet un recorregut pel recinte de Sant Pau per mostrar els punts perduts d'un dels llocs més emblemàtics de Barcelona.

Els conflictes més quotidians diuen molt de la societat en què vivim… 'De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda' s'acaba d'estrenar al Teatre Borràs. Dos dels protagonistes d'aquest espectacle de 'La Calòrica', Esther López i Aitor Galisteo-Rocher, han visitat 'Punts de vista' per explicar tots els detalls d'aquesta història que se situa a una escala de veïns on hi ha unes humitats que empitjoren diàriament i no hi ha manera que s’organitzin per solucionar-ho.

¿Hi ha res millor que escoltar nadales al sofà de casa tapats amb una manteta? Doncs sí! Gaudir de temes originals creats per aquestes festes i interpretats pels seus autors en directe. Alicia Rey, Jan Buxeda han presentat a 'Punts de vista' l'EP 'Nadales de sofà' on cada cançó descriu una emoció: l'amor romàntic, les grans absències, el desamor...

A més, secció d'arquitectura de Núria Moliner i recomanacions nadalenques de Desirée de Fez a la secció de cinema.

Els conflictes més quotidians diuen molt de la societat en què vivim… 'De què parlem mentre no parlem de tota aquesta merda' s'acaba d'estrenar al Teatre Borràs. Dos dels protagonistes d'aquest espectacle de 'La Calòrica', Esther López i Aitor Galisteo-Rocher, han visitat 'Punts de vista' per explicar tots els detalls d'aquesta història que se situa a una escala de veïns on hi ha unes humitats que empitjoren diàriament i no hi ha manera que s’organitzin per solucionar-ho.

Juan Mayorga dedicó su Premio Princesa de Asturias de las Letras 2022 a las compañías. Hoy, algunas formaciones, en representación de todas ellas, nos prestan sus palabras y nuestra cómplice Patricia Estremera aupa el telón en su honor con nuestros deseos, en este 2023, de seguir recorriendo España de teatro en teatro en buena compañía. Se han sumado a la propuesta algunas de esas compañías que Estremera considera "compañías hermanas": Ymedio Teatro, Cross Border Project, Proyecto 43.2, Teatro del Navegante, Perigallo Teatro, Sin Espacio teatro, Club Caníbal y Los Absurdos Teatro.

“A Déu poso per testimoni que mai més tornaré a passar gana”. Segur que molts recordeu la mítica frase cèlebre d’'Allò que el vent s’endugué', una de les pel·lícules més famoses de la història del cinema. El que molts no saben és que va estar a punt de no rodar-se. Amb l’obra ‘Plátanos, cacahuetes y lo que el viento se llevó’, que s’estrena al Teatre Goya el 23 de desembre, ens colarem als despatxos del Hollywood daurat per viure la lluita dels seus creadors per tirar la pel·lícula endavant. Dos dels protagonistes, Gonzalo de Castro y Pedro Mari Sánchez han presentat aquest espectacle a 'Punts de vista'.

A l'escenari hem gaudit de la música d'Eira, un artista molt complet, capaç compondre les melodies, escriure les lletres i tocar tots instruments de les seves cançons. Acompanyat de la seva banda ha interpretat el single 'Jenga'.

“A Déu poso per testimoni que mai més tornaré a passar gana”. Segur que molts recordeu la mítica frase cèlebre d’'Allò que el vent s’endugué', una de les pel·lícules més famoses de la història del cinema. El que molts no saben és que va estar a punt de no rodar-se. Amb l’obra ‘Plátanos, cacahuetes y lo que el viento se llevó’, que s’estrena al Teatre Goya el 23 de desembre, ens colarem als despatxos del Hollywood daurat per viure la lluita dels seus creadors per tirar la pel·lícula endavant. Dos dels protagonistes, Gonzalo de Castro y Pedro Mari Sánchez han presentat aquest espectacle a 'Punts de vista'.

Las Poderosas son mujeres de Guatemala que han sobrevivido a la violencia de género y han dado un paso al frente. Ellas forman un grupo de teatro en el que representan sus experiencias para superar la violencia y ayudar a otras mujeres. Objetivo Igualdad ha hablado con ellas en su visita a España

Hablamos con Eusebio Calonge, dramaturgo de La Zaranda sobre los daños sufridos en el centro de creación de la compañía por un tornado de la borrasca Efraín a su paso por Jerez de la Frontera, y de paso hablamos de su próximo espectáculo Manual para armar un sueño que estrenarán en marzo en el Teatro Rojas de Toledo. En Julietas y Medeas Prado Campos nos acerca a la actriz Natalia Huarte.

En el programa de hoy sábado nuestra directora y presentadora Pepa Fernández ha podido conversar con la cantante malagueña Diana Navarro y a través de la imaginación y del recuerdo dar un paseo por su trayectoria profesional. También ha podido ahondar en una pequeña parte más personal y disfrutar de varias de sus canciones con ella. Además la cantante en estas fechas estará más activa que nunca con varios conciertos como el del Tatro Edp Gran Via de Madrid este 26 de diciembre .

La danza llega hoy al Lope de Vega de Sevilla con el espectáculo 'San Vito' de la compañía Teatro Anatómico. El espectáculo parte de una investigación antropológica en torno al conocido baile de San Vito.

La directora Isabel Coixet ha visitat 'Punts de vista' acompanyada de Sònia Palau i Goretti Narcís, les protagonistes del seu últim documental 'El sostre groc', on reflexiona sobre els casos d'abusos reals que van transcórrer a l'Aula de Teatre de Lleida.

Trasnochamos en Gente despierta con Antonio Molero, actor que ha dado vida a personajes de Médico de familia, Los Serrano, La daga de Rasputín, Aguila Roja o Amar es para siempre. Ahora, tras el éxito en teatro de Test o de Escape Room, Antonio Molero se sube a las tablas del Teatro Figaro con Una terapia integral, donde interpreta a a Toni Roca, una especie de coach muy peculiar que basa su terapia en un taller de hacer pan.

Hacemos un repaso por su trayectoria, por la obra de teatro, hacemos una “cata” de panes y hablamos por sorpresa conFrancisco Ortuño, su primer profesor de teatro.

Després de tota una vida tutelades, quatre dones amb diversitat funcional volen agafar les regnes de la seva existència. Aquesta és la història de 'Fácil', la nova sèrie d’Anna Rodríguez Costa. L'actriu Bruna Cusí és una de les protagonistes i ha explicat a 'Punts de vista' tots els detalls d'aquesta història que aborda el tema de la diversitat funcional, posant sobre la taula qüestions que, o bé s’ignoren o es desconeixen.

El cantant i compositor Javi Medina ha presentat el seu últim álbum 'Ángel'. Un homenatge al seu pare, qui ens va deixar l'any passat. En aquest nou treball ha portat el flamenc al laboratori per experimentar totes les seves possibilitats més urbanes.

Roma Calderón és cantant, compositora, ballarina, coreògrafa, i creadora, directora i productora dels seus propis espectacles. Després de trenta anys de trajectòria, actualment està centrada en 'Nu-Ca', el Festival Internacional de Cabaret del qual és la creadora.

Albert Gàmez porta des dels 18 anys damunt dels escenaris versionant els més grans. Ara, però, ha arribat el moment d’escoltar-lo interpretar les seves pròpies cançons. Ha interpretat el seu últim single 'Amor al pormayor'.

  • La literatura dramática está "muy activa" pese al ”arrinconamiento” ante el reinado de la novela
  • El Princesa de las Artes a Juan Mayorga visibiliza la dramaturgia y su larga tradición histórica

"Diversas" es una obra de teatro que recorre los paisajes emocionales de la feminidad. Laura Suárez dirige esta historia que pone el foco en la mujer y en sus vivencias. Mujeres de 9 a 77 años hablan del deseo,la vida, la muerte, la infancia y la violencia. En el Teatro del Barrio de Madrid en los días 17 y 28 de diciembre.

No era poeta, pero sí fue parte de la Generación del 27. María Lejárraga siempre mereció ser estudiada como una de las voces destacadas de la novela y el teatro del siglo XX. Pero la época que vivió jugó en su contra. Este domingo "Imprescindibles" de La 2, cuenta su historia. Este trabajo es candidato a los Goya a mejor película documental.

FOTO: Cartel del documental sobre María Lejárraga