Resum de notícies a Catalunya del 8 de juliol del 2024 | L'Audiència Nacional declara invàlides les diligències fetes per García-Castellón des del juliol del 2021

  • L'Audiència de Barcelona condemna a 35 anys de presó l'home que va violar i intentar matar una menor a Igualada el 2021
  • Grifols torna a cotitzar a borsa i arriba a disparar les accions fins a un 20%
  • Més informació de les notícies destacades del dia al web de RTVE Notícies
El jutge va imputar Puigdemont, Rovira, Wagensberg i Alay el novembre del 2023.
B. GÁLVEZ | Y. CARRASCO | D. GALLACH

L'actualitat d'aquest dilluns passa pel nou rumb del 'cas Tsunami'. L'audiència Nacional ha declarat invàlides les diligències instades per García-Castellón, posteriors al 29 de juliol del 2021. El jutge va imputar Puigdemont, Rovira, Wagensberg i Alay el novembre del 2023.

Altres temes destacats de la jornada són la condemna de 35 anys de presó per al violador d'Igualada, la mobilització dels sindicats d'educació que protesten pel procés d'adjudicacions de places i la concentració de CCOO davant de Foment del Treball perquè s'aprovi la reducció de la jornada laboral. D'altra banda, a Lleida fan valoracions sobre les afectacions al camp que han provocat les fortes pluges del cap de setmana.

Última hora avui a Catalunya del 8 de juliol del 2024

RTVE NotíciesRTVE Notícies
MinutoDescripción