As novas da provincia de Ourense presentadas por Marta Landeira e Carlos Cerecedo
Hoxe nova sesión do xuizo do accidente deo Alvaia. Declara o exdirector de operacións de Adif que en anteriores comparecencias achacou o descarrilamento a desatención do maqunista.
A Xunta asegura agora que a bonificación da factura que os concellos pagan a Sogama chegará o 15 por cento se poñen en marcha a seprción de residuos orgánicos. E novo concencioso do executivo co mnisterio de Transición ecolóxica. Un día despois da reunión entre Alfonso Rueda e Teresa Ribera, que por certo hoxe está en Galicia, a consellaría do mar denuncia que o Goberno central invade competencias galegas cunha nova taxa portuaria.
Deportes. O Celta pode pasar fóra do descenso o mes e medio que para a liga polo mundial, para iso deberá puntuar hoxe en Vallecas
O Concello de Marín ven de declarar o loito oficial durante dous días pola morte do traballador, Benito González, tras sufir queimaduras no 85% do corpo no incendio da Fábrica de Pontesa o pasado domingo.
Todos aqueles concellos que instauren o quinto contedor marrón pro 2023, contarán cun desconto do 15% na factura do lixo de Sogama. Así o anunciou hoxe a Xunta que rectifica así a súa decisión de suprimir esta axuda.
Noelia Míguez sobrevivió hace siete años a las ocho puñaladas que le dio su exnovio fingiendo estar muerta para que parara. Ahora ha rehecho su vida y ha publicado un libro 'Ocho señales', en su presentación aprovechó para pedir a su novio que se case con ella. Noelia ha contado en 'Hablando Claro' cómo está y los motivos que le llavaron a escribir el libro. “Como yo estoy aquí y puedo contarlo, grito a los cuatro vientos lo que se vive en una relación de maltrato", ha manifestado Noelia, cuyo agresor disfruta de un permiso penitenciario a tan solo 10 minutos de su casa. Ahora Noelia espera ayudar a otras mujeres víctimas de maltrato a las que anima a pedir ayuda.
As novas da provincia de Ourense presentadas por Marta Landeira e Carlos Cerecedo
Complícase a situación pro Grupo Nogar, resposable da nave de Pontesampaio na que traballaba Benito González, que faleceu esta madrugada polas graves queimaduras sufridas no incendio do pasado domingo. Loito oficial no concello de Marín, onde a víctima era concelleiro do PSOE. A investigación segue paralizada pola contaminación con amianto das instalacións, que, lembremos, non tiñan licenza de actividade nin medidas de seguridade e protección pros traballadores ante eventos coma o que tivo lugar.
As novas da provincia de Ourense presentadas por Marta Landeira e Carlos Cerecedo
Desconectar o sistema de freado automático na liña Ourense-Santiago fixo que o trazado foxe un millón de veces máis inseguro. Foi unha das frases que se oíu este martes no xuizo do Alvia.
Achégase o aniversario do naufraxio do Prestige...Nunca Máis pide que se investigue se 20 anos despois o pecio segue perdendo fuel e un estudo sobre o impacto da marea negra.
Xa sabiamos que o verán foi moi malo pra os incendios: o conselleiro de Medio Rural detallo que arderon máis de 50 mil hectáreas
A Plataforma Nunca Máis, pide que se baixe ao Prestige, afundido a 1.3 millas das costas galegas pra revisar o seu estado logo de 20 anos da traxedia do 2002.
Hoxe retomouse o xuízo polo accidente do Alvia en Angrois coa comparecencia do ex-directivo de Adif Jorge Iglesias quen sinalou que a dirección de Seguridade debeu efectuar unha avaliación de riscos.
- Cada día siguen pasando por la costa gallega unos 35 buques que llevan mercancías peligrosas
- "Parece lógico pensar que, como hay 1.100 toneladas de fuel aún en el pecio, es obligado bajar a controlar las fugas"
As novas da provincia de Ourense presentadas por Marta Landeira e Carlos Cerecedo
Dos ingenieros declaran que el sistema de frenado ERTMS hubiera detenido el tren y que retirarlo mermó la seguridad
- Han declarado dos ingenieros de la UTE de empresas que se encargó del despliegue del sistema de frenado
- Admiten que el sistema de control continuo de la velocidad (ERTMS) podría haberse desplegado hasta Santiago
Achégase o 20 aniversario da catástrofe do Prestige, e a plataforma Nunca Máis, que encabezou a loita de toda a sociedade, cre que houbo avances. O barco hoxe nunca tería sido alonxado, grazas ás normas que esixen gardalo nun porto refuxio. Porén, non cren que o risco rematase: na profundidade, o barco garda aínda máis de mil toneladas de fuel. Cren que cómpre revisalo, e facer un estudo das consecuencias a día de hoxe desta catástrofe. Porque aínda hai chapapote no fondo e no litoral mariños.
El vicepresidente del Gobierno cuando ocurrió la catástrofe del 'Prestige', Mariano Rajoy, describió el fuel que salía por las grietas del 'Prestige' como unos "pequeños hilitos (...) cuatro regueros solidificados con aspecto de plastilina en estiramiento vertical".
FOTO: Archivo EFE.