Enlaces accesibilidad

65 establiments participen a la Setmana de les Terrasses dels Hotels

  • Els hotels ofereixen gairebé 160 activitats culturals per a tots els públics
  • La iniciativa dona tret de sortida a la temporada d'estiu de la ciutat i pretén acostar els hotels a la ciutadania

Per
L'esdeveniment suma més de 400.000 persones entre totes les seves edicions
L'esdeveniment suma més de 400.000 persones entre totes les seves edicions

Els establiments hotelers prenen protagonisme del 7 al 16 de juny en la 12a edició de la Setmana de les Terrasses dels Hotels. L'esdeveniment organitzat pel Gremi d'Hotels de Barcelona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona, dona tret de sortida a la temporada d'estiu de la ciutat. Durant dos caps de setmana sencers nombrosos hotels ofereixen activitats lúdiques, culturals i gastronòmiques totalment gratuïtes, a les seves terrasses, per apropar els establiments a la ciutadania.

Alta participació i places limitades

Enguany participen 65 hotels en aquesta iniciativa, el que es tradueix en una gran oferta d'activitats, més de 150 propostes culturals disponibles. Tot i haver-hi moltes opcions, també hi ha molta gent que hi vol participar, per la qual cosa recomanen fer una reserva prèvia de les activitats. L'esdeveniment suma més de 400.000 persones entre totes les seves edicions anteriors.

Enric Cugat, director d'operacions a l'Hotel Intercontinental de Barcelona, expressa la seva il·lusió per l'èxit total del projecte. "Des que el Gremi d'Hotels de Barcelona va començar amb aquesta iniciativa, ja fa bastants anys, des d'Intercontinental Barcelona, sempre hem volgut obrir les portes de la nostra casa al públic de la ciutat, que fa uns anys era una mica reticent a entrar als hotels a gaudir de les experiències que ofereixen". Cugat convida a tots els curiosos a participar en les activitats i posa èmfasi en la importància que Barcelona conegui aquests espais "per gaudir dels espais i de l'experiència".

Activitats per a tots els públics

Entre la diversitat d'activitats, hi ha dos que segur que criden més l'atenció del públic: les actuacions musicals i les propostes gastronòmiques. De totes maneres, qui vulgui participar podrà triar entre un taller de sushi, atendre a espectacles de màgia, classes de ioga, tutorials de cafès i tes, refrescar-se en una pool party, mirar les pel·lícules preferides al cinema a la fresca i molt més.

Les més de 150 activitats de la "Setmana de les Terrasses dels Hotels" estan pensades per a tots els gustos i interessos. Diversos hotels, a l'hora d'idear les seves propostes culturals, s'han centrat en els més joves. Això permet que les famílies puguin gaudir d'una jornada diferent, entretinguda i divertida amb els seus fills. Per altra banda, hi ha hotels que han centrat les propostes a un públic una mica més gran, pensant més en activitats per a parelles o grups d'amics.

El programa complet es publica a la web de l'Agenda d'oci dels hotels de Barcelona: www.mesqhotels.cat. S'anirà actualitzant perquè seguir els esdeveniments sigui molt fàcil i el ciutadà estigui informat de l'estat de totes les activitats. També es podrà seguir des de l'aplicació "Diskover", una aplicació que, en temps real, connecta als ciutadans amb el seu entorn, la seva cultura i les seves activitats.

Les terrasses, un espai de moda

No és el mateix veure les ciutats a peu de carrer que mirar a vista d'ocell. Observar la ciutat des de les alçades s'ha convertit en una manera de viatjar i de fer turisme que està en tendència. Segons els experts, als turistes els agrada visitar llocs alts perquè els ajuda a entendre l'espai en el qual es mouen i els fa sentir poderosos.

Veure la ciutat des de dalt es converteix en tendència turística

Són molts els que decideixen anar a prendre alguna cosa a terrasses de dalt dels edificis, per veure la ciutat des d'una altra perspectiva. Espais com aquests han notat un increment de clients que no només busquen passar una estona, sinó també fer fotografies de la ciutat des de dalt. Han notat un augment d'ingressos d'entre el 10 i el 15%. I els clients no són només turistes, sinó també públic local.