Una tatuadora, la Miss Trans Star 2019 i una jove hongaresa intenten conquistar el paladar del Joan
- En el tercer programa d’Amor Gastronòmik qui busca l’amor és el Joan, un tio divertit, “vacilón”, amant del manga i cantant en un grup de rock.
- Miss Trans Star International 2019, una tatuadora que és cinturó negre de karate i una jove hongaresa tenen l’objectiu de conquistar-lo.
- Amor Gastronòmik, el primer dating culinari en què l’amor s’amaga darrere de tres plats.
El gastronòmik
El Joan és un enginyer electrònic de 40 anys que es defineix com un tio divertit i “vacilón”, amant del manga i de la cultura japonesa, molt fan de “Dragon Ball” i que canta en un grup de rock. Busca una noia amb qui compartir coses. Fa tres anys que està solter i té clar que no vol una xoni. Li agraden les dones senzilles, amb tatuatges i que no fumin. La seva arma per lligar és ser clar i directe, i no li agrada gens el postureig. “A la discoteca em deien que no volien saber res de mi perquè soc massa baixet. Al Tinder, quan els hi dic 1,63, ja deixen de parlar-me.”
El Joan busca noia a Amor Gastronòmik RTVE
Les pretendentes i les seves receptes
Les seves pretendentes són la Sola, una cinturó negre de karate amb gairebé tot el cos tatuat; la Michelle, una peruana d’orígens alemanys i catalans que va ser Miss Trans Star International el 2019, i la Krisztina, una jove hongaresa que viu a Barcelona.
La Sola no té gaire idea de cuinar, però li és igual. Prepara un plat d'empanadilles i les fa arribar al Joan acompanyades d'un antifaç i una nota que hi diu: "Per mi el més important és l'interior, per això t'has de posar l'antifaç per menjar-te el meu plat." La Michelle elabora un "lomazo salteado", un plat molt ben treballat del Perú, el seu país. I la Krisztina cuina una recepta hongaresa original de la seva àvia que anomena “pollastre amb salsa de cireres de l'àvia”.
Les pretendentes del Joan RTVE
El Joan acaba triant les empanadilles de la Sola, que, tot i estar servides en un plat de plàstic del tot a cent i ser molt normaletes, tenen la seva gràcia. Diu que ell tampoc sap cuinar i que vol una noia senzilla. El "lomazo" de la Michelle feia molt bona pinta, però era dur com una pedra. I el pollastre “amb salsa rosa” de la Krisztina li sembla el plat d'una àvia.
Quina recepte escollirà el Joan? RTVE
La cita
A la cita, el Joan va molt a l'atac, vacil·la la Sola tota l'estona i la critica per les seves empanadilles. Ella també li respon amb fatxenderia i sense cap formalisme. Parlen d'arts marcials, de tatuatges, de tenir fills, de la roba, de música i de l'altura del Joan. Sembla que la cita no acaba d'anar del tot bé fins