Anterior Macarrones rellenos Siguiente Elena Rivera, ganadora del quinto reto musical Arriba Ir arriba
Tinc una idea - 28/11/2016

Fer fotos com fa dos segles; com crear una empresa que fa cosmètics a mida i el fenomen de la intraprenedoria

  • Fer fotos com fa dos segles

  • Creadores d’una empresa de cosmètics a mida

  • Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria

|

Fer fotos com fa dos segles

Avui al món es fan milions de fotografies per segon i tots podem captar la realitat de manera instantània. La digitalització i la democratització de la imatge han portat a un grup de joves a fer tot el contrari: mirar enrere i descobrir les virtuts de capturar el moment tal i com ho feien els pioners de la fotografia fa dos segles. I s'hi guanyen la vida!

 Fer fotos com fa dos segles Fer fotos com fa dos segles

Creadores d’una empresa de cosmètics a mida

Entrevistem dues emprenedores provinents del sector de l'estètica i la farmàcia que ens expliquen com han creat la seva pròpia marca de cosmètics a mida, després de deixar, per diverses causes, les seves feines anteriors. Amb la nova empresa creen perfums, cremes i xampús per encàrrec i han aconseguit fer-se un lloc en un mercat cada vegada més competitiu.

Creadores d¿una empresa de cosmètics a mida Creadores d¿una empresa de cosmètics a mida

Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria

La consultora Txell Costa, autora del llibre “Working happy”, ens explica què és la intraprenedoria i per què l’hem de practicar. Ella s’autodefineix com una “llebre empresarial”.

Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria