Enlaces accesibilidad
Treball cardiovascular

Body combat amb Cesc Escolà i Sor Lucía Caram

  • En Cesc Escolà entrevista a la monja Sor Lucía Caram
  • L'entrenament d'avui es centra en treball cardiovascular a l'estil body combat
  • Cada dilluns a les 8 del matí, un nou programa a RTVE Play
Fitmés - Body combat amb Cesc Escolà i Sor Lucía Caram
RTVE Catalunya

Aquesta setmana, en Cesc Escolà presenta Fitmés junt amb la monja Sor Lucía Caram, directora de la Fundació del Convent de Santa Clara de Manresa. Junts, duen a terme un petit escalfament abans de centrar-se en l'entrenament principal d'avui: una sessió de treball cardiovascular amb body combat, combinada amb un treball analític de glutis i cames.

Dilluns 24 Programa 3

Taula d'entrenament
Benefici corporal Temps Tipus d'exercici
Espatlles, esquena i abdominals 4 min. Cops de puny estil body combat
Cames, glutis, quadríceps i isquiotibials 4 min. Puntades estil body combat
Zona abdominal completa 4 min. Cops de puny i puntades

L'entrenament

Comencem! Al primer bloc de l'entrenament d'avui, ens centrem en dur a terme cops de puny a l'aire per a treballar les espatlles, l'esquena i els abdominals. Anem alternant cops alts i uppercuts amb cops laterals, i després els combinem.

Després d'un petit descans, comencem amb el segon bloc de la rutina, on farem puntades per a posar en forma tota la zona de cames, glutis, quadríceps i isquiotibials. De nou, després d'entrenar cada cama individualment, anirem alternant-les. I si volem treballar més la zona dels glutis, les obrirem més a l'alçada de les espatlles!

Continuem entrenant cames al segon bloc aixecant els genolls i aguantant, un exercici on podem anar alternant o fer-ho tot amb el mateix genoll. Tot seguit, passem a un exercici d'equilibri amb patada final! Tanquem el bloc amb exercicis de genolls i braços combinats.

I arribem al darrer bloc, que combinarà els dos anteriors! Comencem amb un exercici de colzes mentre flexionem els genolls, i després tornem als cops de puny a l'aire. Ho seguim tot activant una mica les cames, aixecant-les amb cops de braç i alternant.

Seguim amb cops de puny cap a baix, on anem canviant de braç, i tot seguit saltem rítmicament mentre obrim i tanquem cames. Tornem als exercicis de colzes, els cops de puny i les flexions de genolls; que anem alternant amb els cops cap a baix per a treure l'adrenalina!

I al bell mig del bloc final, passem a ballar! Obrim i tanquem cames al ritme de la música i passem a creuar-les per darrere mentre ens movem. Tot seguit fem passes davant i enrere i anem canviant de costat, concluint fent cops laterals i aguantant genolls mitjançant un treball de força!

Com és habitual, concluïm amb els estiraments per evitar lesions i molèsties articulars, estirant les espatlles mentre inhalem i exhalem.

Repte #Fitmés

Abans del següent programa, on tindrem de convidat al jugador de bàsquet Pierre Oriola, recordeu fer-li una ullada a l'habitual repte que en Cesc ens proposa setmanalment a les seves xarxes, i compartir-lo amb el hashtag #fitmés. Fins aviat!