Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

La Guàrdia Urbana busca el ciclista que dissabte va ferir greument un nadó després d'atropellar-lo i no aturar-se per ajudar-lo. La policia local ha publicat una nova imatge de l'home a través de les xarxes socials i demana la col.laboració ciutadana.

Al Vallés Oriental els alcaldes estan preocupats per una onada de robatoris en domicilis en diferents urbanitzacions i demana mesures al Departament d'Interior.

Repassem algunes de les últimes reivindicacions de les entitats que lluiten pel dret a l'habitatge i contra la pobresa energètica. Ens apropem a l'IND+I, la jornada que aplega a Viladecans representants de la indústria, les administracions públiques i la recerca. En matèria de recerca també coneixem més detalls de l'IDEAI, un nou pol de referència de recerca en intel.ligència artificial.


 

La Diputación Provincial de Ávila presenta los Planes de Empleo Rural  2019. El PSOE pide al equipo de gobierno del Ayuntamiento de Ávila que tome decisiones sobre la antigua estación de autobuses. La cantante Ana Guerra protagonizará el Concierto Anual Carné Joven en Ávila. La Policía Nacional detiene a tres individuos que dedicaban a desvalijar  coches en Ávila.

Los dos niños de 4 años y once meses que estaban dentro del coche de su madre cuando lo sustrajeron en Collado Villalba (Madrid) han aparecido poco después del robo, sanos y salvos. Todo ocurrió en la puerta del colegio del mayor, enfrente de casa de sus abuelos. El ladrón abandonó al mayor a pocos metros del lugar del robo y a la pequeña, de once meses, en Fuenlabrada (a unos 70 km) casi dos horas después.

Hasta un 90% de aciertos. Es lo que ha conseguido una aplicación de la Policía Nacional que detecta denuncias falsas por robos con violencia o intimidación y tirones. Se llama Veripol y está instalada ya en todas las comisarías. Dicen que es la primera vez que se usa en el mundo una técnica de detección de mentiras en las denuncias policiales.