El director artístic i coreògraf Aarón Vivancos ha visitat 'Punts de vista' acompanyat de tot l'elenc de 'Woman, más que un musical' per presentar-nos aquest espectacle sobre l'empoderament femení que es pot veure fins al 25 de juny al Teatre Poliorama.
L'actriu Melani Olivares ha parlat de 'Momento Re', un llibre de reflexions personals que parla de la maternitat, de salut mental, d'amor i, fins i tot, de poliamor. L'actriu Bruna Cusí i l'actor Alberto Ammann hanpresentat el film 'Upon entry', en cartellera a partir del 16 de juny.
El director artístic, ballarí coreògraf Aarón Vivancos ha vingut acompanyat de l'elenc de 'Woman, más que un musical' per parlar d'aquest espectacle que es podrà veure fins al 25 de juny al Teatre Poliorama.
La ópera llega mañana a Sevilla de la mano del Teatro Lope de Vega y del Maestranza en una nueva colaboración. 'JE SUIS NARCISSISTE es una ópera bufa fruto de una coproducción del Teatro Español, el Teatro Real y el Teatro Lliure. Lírica y diálogos llenos de humor con los que disfrutar de la escena.
Nuestra cómplice Laura Peláez abre su sección "La quinta pared" para hablarnos del musical Mamma Mía!, en cartel en la Gran Vía madrileña desde octubre de 2022.
La cantant i actriu Diana Navarro ha presentat 'En tierra extraña', una obra musical que arriba a Barcelona amb sis úniques funcions al Teatre Tívoli del 2 al 7 de maig.
La cantant i actriu Diana Navarro ha presentat 'En tierra extraña', una obra musical que arriba a Barcelona amb sis úniques funcions al Teatre Tívoli del 2 al 7 de maig.
Després de l'èxit d''El sentido de la birra', el músic, periodista i escriptor Ricardo Moya acaba de publicar un disc i un llibre titulats 'Carne en pijama'. A 'Punts de vista' ha interpretat el single 'Amor para la plebe'.
La cantant i compositora María Parrado ha presentat el seu últim single 'Qué tiene Madrid', un tema que parla de la por a estimar i a ser lliure.
El 12 de junio, el Teatro Coliseum de Madrid acogerá la gala de entrega de los 15º Premios de Teatro Musical, de los que nos habla Raúl Ibai. Entre los finalistas, los intérpretes Eva Diago (Los chicos del coro) y Carlos de Austria (Mamma Mia!), sobre quienes da detalles nuestra complice Laura Peláez, especialista en musicales.
La icónica lámpara de araña de 'El Fantasma de la Ópera' se elevó anoche por última vez en Broadway. El musical más longevo de la ciudad de los rascacielos se despedía de Manhattan después de 35 años y 14.000 representaciones. Más de 20 millones de personas han visto el musical de Andrew Lloyd Weber.
Nadie había mantenido el idilio con la meca de los musicales tanto tiempo como esta historia de un atormentado compositor, oculto bajo la ópera de París, enamorado perdidamente de una joven soprano, Christine. "Una noche tan triunfal como trágica", describía Glenn Close que no se quiso perder la última función. Foto: REUTERS/Caitlin Ochs
Hoy se nos cumple un deseo y aún nos quedan dos, porque el genio de la lámpara de Aladdin, el actor David Comrie, viene a vernos. Con él hemos viajado por la magia de los musicales en los que ha trabajado y nos ha contado su trayectoria, entre otros personajes a los que ha interpretado se encuentra Mufasa del Rey León.
Les actrius Laia Alsina, Anna Herebia i Laura Pau són 'The Feliuettes' i han presentat 'Akelarre', un espectacle de cabaret que tracta temes universals des d'un punt de vista femení. Les podreu veure al Teatre Condal el 17 i el 24 d'abril.
L'escriptora i guionista Laura Ferrero ha parlat del seu últim llibre 'Los Astronautas', una novel·la autobiogràfica on parla de la història de la seva família.
Les actrius Laia Alsina, Anna Herebia i Laura Pau són 'The Feliuettes' i han presentat 'Akelarre', un espectacle de cabaret que tracta temes universals des d'un punt de vista femení. Les podreu veure al Teatre Condal el 17 i el 24 d'abril.
El cantant Joan Liaño ha interpretat el single 'Ara', un tema que s'estrena avui mateix on parla de l'empoderament personal.
El musical 'Chicago', con su ya mítico 'All that jazz', levantó el telón hace casi 50 años en Broadway. Y desde 1996 se representa, noche tras noche. Ahora vuelve a España y en estos días está eligiendo el elenco entre pruebas de danza y canto.
L'actriu Àngels Gonyalons, el director d'escena i dramaturg Marc Rosich i l'elenc de l'obra 'L'alegria que passa' de Dagoll Dagom han presentat aquest espectacle musical que es podrà veure al Teatre Poliorama fins al 21 de maig.
Què passaria si la caputxeta es convertís en llop? L'actriu i guionista Marta González de la Vega ha presentat 'De caperucita a loba'. Una peculiar adaptació cinematogràfica d'aquest conte que arribarà als cinemes el 5 d'abril.
L'actriu Àngels Gonyalons, el director d'escena i dramaturg Marc Rosich i l'elenc de l'obra 'L'alegria que passa' de Dagoll Dagom han presentat aquest espectacle musical que es podrà veure al Teatre Poliorama fins al 21 de maig. L'experta teatral Miriam Tortosa ha posat a prova als dos convidats en un especial concurs sobre coneixement del món del teatre.
Amb una barreja de flamenc i electrònica, les DJ's Mëstiza han interpretat una de les cançons més mítiques de Bambino acompanyades de la 'cantaora' Ana Brenes.
El 27 de marzo, Día Mundial del Teatro, la Academia de las Artes Escénicas de España celebra la primera gala de entrega de los premios Talía. En teatro musical, "Company", protagonizada por Antonio Banderas, opta a cuatro estatuillas junto con "Cantando bajo la lluvia". La lista de actores y actrices nominados por teatro de texto promete una noche emocionante: Carlos Hipólito ("Oceanía"), Javier Gutiérrez ("Los santos inocentes"), Carmelo Gómez ("Las guerras de nuestros antepasados"), Blanca Portillo ("Silencio"), Vicky Luengo ("El golem") y la candidatura compartida por Aitana Sánchez-Gijón y Marta Poveda ("Malvivir"). Entre los que optan a los Talía de danza, encontramos primeras figuras como María Pagés ("De Scheherezade"), Israel Galván ("Seises"), Rocío Molina ("Vuelta a uno") y Antonio Ruz ("Pharsalia"). Los candidatos al Talía de dirección son Laila Ripoll ("Tea rooms"), Alex Ollé ("Juana de Arco en la hoguera" y "Peleas y Melisenda") y Pablo Remón (Los farsantes). Entre los autores, Pablo Remón repite nominación y se enfrenta a Juan Mayorga (El golem) y Pablo Messiez ("La voluntad de creer"). Los montajes que aspiran al primer Talía a mejor espectáculo teatral son: "Tea rooms", "Los farsantes" y "Los santos inocentes".
Repasamos modelos y fórmulas musicales que son repetidas constantemente por lo bien que funcionan de forma eficaz. Lo hacemos con Miguel Baselga en su sección de "Lo que no me contaron en el conservatorio", como cada jueves, en Por tres razones.
El plató de 'Punts de vista' s'ha convertit en un musical. El director Toni Sans, l'actriu Alexandra González i tot l'elenc de 'Baby Boom!' han presentat aquesta comèdia que es pot veure al Teatre Gaudí fins al 2 d'abril.
És dissenyador, té 22 anys i ja ha col·laborat amb artistes com Karol G, Shakira, Bad Gyal o Rauw Alejandro. Hem parlat de moda a 'Punts de vista' amb Javi Guijarro, un dels estilistes emergents amb més projecció internacional.
L'artista i comunicador Pere Espinosa ha interpretat la seva nova cançó: 'Viatjar en el temps', un tema nostàlgic on connecta amb la seva infància.
El director Pablo Macho Otero i l'actriu Emma Arquillué han parlat de l'obra 'George Kaplan', una comèdia sobre la manipulació del poder inspirada en el no-personatge creat per la CIA a 'Con la muerte en los talones'. En cartell al teatre Tantarantana fins al 9 d'abril.
El plató de 'Punts de vista' s'ha convertit en un musical. El director Toni Sans, l'actriu Alexandra González i tot l'elenc de 'Baby Boom!' han presentat aquesta comèdia que es pot veure al Teatre Gaudí fins al 2 d'abril.