Enlaces accesibilidad

El Mobile espera fins a 50.000 assistents amb entrades promocionals a partir dels 21 euros

  • L'organització ofereix 30.000 entrades a partir de 21 euros per a professionals locals
  • S'esperen fins a 50.000 visitants presencials, 300 expositors i un total de 600 ponents
  • Seran importants les mesures de seguretat: per accedir-hi serà obligatori un test negatiu de COVID19

Per
El MWC espera 50 mil assistents al juny

Queden menys de sis setmanes perquè tingui lloc el Mobile World Congress, que se celebrarà del 28 de juny a l'1 de juliol a Fira de Barcelona. Després que l'any passat quedés suspès a causa de la pandèmia, enguany l'organització preveu un màxim de 50.000 visitants presencials i també molta audiència de manera telemàtica.

El MWC es proposa atreure professionals locals amb entrades a 21 euros

Entrades promocionals a partir de 21 euros

Una afluència de públic que es vol aconseguir gràcies a un paquet d'entrades a preu reduït per atreure els professionals locals. Aniran des dels 21 euros, sense comptar el cost del test de Covid-19 (uns 15 euros). Així ho ha anunciat el conseller delegat de GSMA, John Hoffman, com una forma de potenciar la visita dels professionals locals.

En concret, seran eran per a professionals -està per definir si de nacionalitat espanyola o residents en aquest país- d'empreses tecnològiques dels sectors de l'automoció i el transport; mitjans i entreteniment; consultoria; serveis virtuals; educació; comerç electrònic; finances i banca; governança i reguladors; internet de les coses; manufactures i serveis d'informació.

GSMA, impulsora de l'MWC, calcula que fins a 30.000 professionals locals dels onze sectors citats podrien adquirir aquestes entrades. Els qui ho facin comptaran, a més, amb un descompte del 50% per a les edicions de 2022, 2023 i 2024, segons ha explicat Hoffman.

Fins a 300.000 euros del que es recapti mitjançant aquestes entrades es destinaran a la recuperació de la ciutat després de la crisi econòmica i sanitària.

La resta de les entrades, les previstes amb anterioritat, també s'han abaratit per atreure més visitants. S'han retallat fins a un 27% el preu dels quatre tipus d'entrades d'aquest 2021, que oscil·len entre els 699 i els 4.195 euros, un tram que fa dos anys se situava entre els 799 i els 4.999 euros.

Edició "històrica", però marcada per les absències

El d'aquest any serà un MWC atípic, amb destacades baixes presencials d'empreses, com Samsung, Cisco, Sony, Lenovo, Intel o LG, a causa de la pandèmia. No obstant això, John Hoffman s'ha mostrat "molt emocionat" pel fet que l'MWC torni a ser una realitat després d'haver-se hagut de suspendre l'any passat.

Hoffman ha mostrat la seva satisfacció amb la Fira i amb Barcelona, fins a tal punt que ha dit entre riures que "tant de bo" l'MWC pugui seguir celebrant-se a la capital catalana fins a 2045, responent a la pregunta d'una periodista que ha dit per error aquesta data, perquè volia fer referència a 2024.

Format híbrid centrat en el "connected impact"

Els organitzadors han planejat un MWC híbrid, amb activitats presencials però també en línia: calcula GSMA que el 70% dels expositors tindran un espai físic al congrés -el restant 30% virtual-, al mateix temps que hi haurà ponents que intervinguin via online, unes xerrades que es podran seguir en directe a través d'una aplicació web.

L'MWC d'aquest 2021 se centrarà en el "connected impact" (impacte connectat), és a dir, en qüestions com la connectivitat industrial, la intel·ligència artificial, la innovació de les empreses emergents, la creativitat tecnològica o l'experiència dels clients.

El congrés d'aquest any ocuparà uns 100.000 metres quadrats de la Fira de l'Hospitalet, mentre que el 4 Years From Now (4YFN), el saló dedicat a empreses emergents, comptarà amb uns 400 expositors.