Les propostes més originals de La 2Cat pel cap de setmana
- Dissabte, els millors moments de la temporada de 'Punts de Vista'
- Diumenge, 'Concert Mil·lenari de Montserrat', nou capítol de 'El escarabajo verde', gastronomia solidària a 'Fes-me viral' i 'Raimon, l'home que diu no' a 'Docu2'
- Dissabte 4 i diumenge 5 d'abril a La 2Cat, i a partir de dilluns a RTVE Play Catalunya
Aquest cap de setmana, La 2Cat proposa una programació cultural, i d'entreteniment per a tots els gustos. Dissabte, repàs a les millors entrevistes de 'Punts de Vista'. Diumenge, 'Simfonia número 2 de Mahler' dins dels concerts del Mil·lenari de Montserrat, gastronomia solidària a 'Fes-me viral', nou reportatge sobre la fauna salvatge a 'El escarabajo verde' i a més, 'Docu2' emet 'Raimon, l'home que diu no'.
Dissabte: Il·lustració, còmics, música i cultura a Punts de Vista
Aquest dissabte, 'Punts de Vista', el programa cultural de Tània Sarrias, ofereix la possibilitat de tornar a veure la entrevista amb la il·lustradora Eva Armisen, el fotògraf Txema Salvans, la divulgadora musical Lorena Montón i el dibuixant de còmic Kim.
19:00 a La 2Cat
Diumenge: Música, gastronomia i fauna
Al matí, La 2Cat emet, des de l'Abadia de Montserrat, la Simfonia número 2 de Gustav Mahler, coneguda com a 'Resurrecció', del Festival de Música del Mil·lenari. El concert compta amb la participació del cor i orquestra del Gran Teatre del Liceu i de l'Orfeó Català, sota la direcció de Josep Pons.
12:20h a La 2Cat
'El escarabajo verde' emet el capítol 'L'art d'observar'. Un reportatge dedicat als invents realitzats a partir d'observar la naturalesa. Des del tren 'bala' de Tòquio, inspirat en el blauet, a teixits creats imitant la tela d'aranya.
18:00h a La 2Cat
Després, a 'Fes-me viral', la Nerea Sanfe convida els concursants a fer de voluntaris a Gastronomia Solidària. Cuinaran, pararan taula i coneixeran històries reals, mentre intenten fer viral aquest càtering que dona feina i menjar a persones en risc d’exclusió.
'Docu2', el programa presentat per Alicia Gómez, emet 'Raimon, l'home que diu no'. El documental retrata la vida i l'obra del cantautor valencià, que ha dut a terme gran part de la seva carrera a Barcelona.
20:00h a La 2Cat