Enlaces accesibilidad

El casament de Stella del Carmen ha sortit gratis a Antonio Banderas i Melanie Griffith

El casament de la Stella del Carmen ha sortit gratis a l’Antonio Banderas i a la Melanie Griffith
L'Stella del Carmen amb el seu pare, l'Antonio Banderas GTRES
Vanessa Hogarth

El casament d’aquesta setmana de Stella del Carmen ha estat com el rodatge d’una pel·lícula del seu pare: glamur, luxe, secretisme… i un toc de màrqueting de primera. La filla de l’Antonio Banderas i la Melanie Griffith s’ha casat amb el seu xicot de tota la vida, Alex Gruszynski, en un escenari d'ensomni: l’exclusiva Abadia Retuerta LeDomaine, a la Vall del Duero. Però no tot és el que sembla: el que havia de ser un esdeveniment romàntic seria, en realitat, una autèntica campanya publicitària.

Mamarazzis Pop&Cor - La boda gratis de la filla d’Antonio Banderas i Melanie Griffith, Stella del Carmen

Un hotel de luxe

Segons han explicat Laura Fa i Lorena Vázquez a Mamarazzis Pop&Cor, l'enllaç s’ha celebrat a Valladolid i no a Màlaga, com tothom imaginava que es faria, per interessos econòmics… i és que, segons informacions exclusives de les presentadores, els pares de la núvia no han pagat ni un cèntim pel casament. Al contrari: “Tot el casament ha estat una operació de màrqueting perfecta”, ha revelat Lorena Vázquez, assegurant que “Antonio Banderas és soci i inversor (minoritari) de l’hotel i l’enllaç ha servit com una gran promoció per atreure futurs clients internacionals”.

Laura Fa hi afegia amb ironia: “No és que hagin celebrat un casament, és que han rodat un anunci!” I no li falta raó. Segons expliquen, el públic objectiu d’aquest hotel de luxe serien estrangers multimilionaris i no pas clients locals.

Secretisme extrem per protegir una exclusiva

L’escenari, digne d’un conte: vuit mil metres quadrats, vinyes a dojo, jardins, spa i fins i tot un heliport per fer aterrar els convidats més top. Els 250 assistents i 150 treballadors van haver d’entregar els seus telèfons mòbils i signar un contracte de confidencialitat d’onze pàgines per evitar filtracions.

Tot i el secretisme extrem, alguns convidats no van trigar gens a penjar fotos a les xarxes socials, i això va permetre veure detalls del casament, com els dos vestits de núvia de Stella, fins i tot abans que la revista “¡Hola!” publiqués l’exclusiva.

Segons les Mamarazzis, la revista “ha pactat una exclusiva per capítols”, i la setmana que ve arribarà el segon episodi d’aquesta boda de pel·lícula.

Una boda rendible

Pel que fa al menú, 400 euros per cobert per un disseny d’un xef amb estrella Michelin. Tot i això, Lorena va destacar un altre detall: “Només els vins són de la zona. La resta de productes venen de fora, res de proximitat”.

La Lidia Cañellas, experta en esdeveniments VIP, calcula que “un casament així pot costar entre un milió i mig i dos milions d’euros”, i va afegir: “En alguns casaments d’aquest nivell, els convidats ni tan sols saben on van fins al mateix dia!”.

Amb tot això, Lorena ha arribat a la conclusió que no és l’amor qui mou el món, sinó els diners. Malgrat això, Laura no ho acaba de veure clar, i encara que en alguns casos podria ser comprensible, no entén com, tenint Antonio un patrimoni de 50 milions d’euros i Melanie de 45, calgui vendre quelcom tan íntim com el casament d’una filla.

Després de deu anys de relació, Stella i Alex finalment han dit “sí, vull” davant una família de cinema. Un casament blindat, exclusiu… i, sobretot, molt rendible.