Enlaces accesibilidad
Alta bijuteria de plàstic

Adriana Manso, la dissenyadora dels anells de Rosalía i Miley Cyrus

  • La dissenyadora Adriana Manso s'ha convertit en una referència mundial en l'ús del plàstic en l'alta bijuteria
  • Les cantants Rosalía i Miley Cyrus han fet servir anells de la marca La Manso
  • Pots veure l’entrevista de 'Punts de vista' a rtveplay.cat

Per

Punts de vista - La Manso, l'art de la bijuteria

La barcelonina Adriana Manso, que encara no arriba als 30 anys, s'ha convertit en una referència mundial en l'ús del plàstic en l'alta bijuteria.  La dissenyadora aposta per la producció local i els acabats de qualitats.

Rosalía Miley Cyrus, més enllà de ser cantants, tenen una altra cosa en comú: llueixen a les seves mans algun dels anells de La Manso. A ‘Punts de vista’, disponible a rtveplay.cat, la catalana explica que la primera comanda que va fer Rosalía va ser dos paquets de clips pel cabell. Quan va veure l’adreça i el nom, li fa ficar peces extra. A més, el passat juny la cantant de Sant Esteve Sesrovires va mostrar als seus seguidors de TikTok el 'fluflibag', una bossa feta amb un biquini de La Manso. Adriana Manso va més enllà de les joies!!!

Pel que fa a Miley Cyrus, la seva estilista va escriure a la dissenyadora un e-mail per demanar-li anells que la cantant portaria en un esdeveniment. Finalment, no va ser així, però es va quedar les joies. Al cap d’un parell de mesos, Miley Cyrus va aparèixer al videoclip de ‘Midnight Sky’ amb 15 anells a les mans de La Manso. “Va ser increïble”, assegura la dissenyadora.

Miley Cyrus llueix anells de La Manso al seu videoclip 'Midnight Sky'

Miley Cyrus llueix anells de La Manso al seu videoclip 'Midnight Sky' YouTube

Del confinament a l’èxit internacional

Andrea Manso feia bijuteria des que era adolescent, però no va ser fins al confinament per la Covid-19 quan va començar a crear les seves peces més intensament. “Vaig trobar un estoc antic de peces de plàstic que jo ja anava recuperant”, apunta la barcelonina. Manso va poder fer bastants repeticions dels diferents dissenys. “Quan vaig començar el projecte a la gent li va agradar molt i ràpidament a través de les xarxes socials, vaig poder arribar a molta més gent, muntar una pàgina web i començar a enviar paquets arreu del món.”

La revista Vogue. Aquest fet li va donar molta notorietat.

M’agradaria molt portar creacions directives de grans marques

Ara la marca supera els 150.000 seguidors a les xarxes socials i el que va començar com un projecte personal ja dona feina a més de 12 persones. I, quins plans de futur té la dissenyadora? “Si he de pensar en gran i ho faig, m’agradaria molt portar creacions directives de grans marques”, assegura Andrea Manso a ‘Punts de vista’