Serveis informatius Ràdio 4 La Generalitat mobilitza 4.350 milions per renovar infraestructures23/06/2026

El Govern invertirà més de 4.300 milions en 10 anys per millorar infraestructures, amb prioritat per carreteres i seguretat viària.

TP

La Generalitat vol posar fi al dèficit inversor en infraestructures de l’última dècada amb una inversió de més de 4.350 milions d’euros en deu anys, triplicant el pressupost anual destinat des del 2013. El president Salvador Illa fixa com a prioritat millorar l’estat d’unes infraestructures que preocupen especialment la ciutadania.

Malgrat les crítiques recurrents a Rodalies, el pla posa el focus principal en la xarxa viària, amb un 75% de les més de 60 actuacions dedicades a la seguretat a carreteres. També es projecten infraestructures clau com la nova estació d’autobusos de Plaça Espanya, la connexió de FGC, el tramvia del Camp de Tarragona i la terminal ferroviària de Lleida | Informa: Cristina Martín

Serveis informatius Ràdio 4
Más opciones