Mestres, alumnes i famílies reclamen una educació pública de qualitat
"Aturem l'emergència social i educativa": sota aquest lema, han tornat a sortir avui al carrer els docents, en la que serà l'última gran mobilització d'aquest curs, però ja avisen que al pròxim n'hi haurà més, després del NO en la consulta a l'acord amb la Generalitat. S'hi han sumat avui altres col.lectius socials, com ara treballadors del sector de la salut i també les associacions de famílies, que defensen un sistema d'educació pública de qualitat.
En parlem en aquesta Edició Cap de Setmana, on estem també molt atents a les altes temperatures i la baixa humitat, que dibuixen un panorama molt complicat, pel que fa al risc d'incendis forestals. Avui estan en alerta per perill molt alt una trentena de municipis de Lleida, la Catalunya Central i les Terres de l'Ebre. Per això, es fa una crida a la precaució i, si es veu una columna de fum, donar avís al 112.