Més que esportMés que esport - 18 de gener 201618/01/2016
Parlem amb l'ex tennista Sergio Casal de la seva vida desprès de l'esport. El català, formant parella amb Emilio Sánchez Vicario, va ser un dels millors doblistes del món i es va retirar ja fa vint anys. Des d'aleshores continua vinculat al tennis i també a la seva parella de dobles am la formació de joves valors a l'Acadèmia Internacional Sánchez-Casal del Prat de Llobregat.