A la tercera hora d’'El matí de Ràdio 4' obrim amb música de Lo Pau de Ponts, que ens presenta una divertida versió de 'La Bella Lola' parlant de la calor que fa!
A més, conversem amb Natàlia Sastre, experta de la Facultat de Veterinària de la UAB, que desmunta els titulars alarmistes sobre els híbrids entre gos i llop. Analitzem què diu realment l'estudi, si aquests encreuaments representen un risc, per què cada vegada hi ha més persones que busquen gossos amb aparença de llop i quins perills comporta aquesta pràctica!
Després descobrim com afrontar les altes temperatures des de la medicina aiurveda amb Laura Álvarez, nutricionista i terapeuta aiurveda. Ens explica quins aliments ens ajuden realment a refrescar-nos, per què el gaspatxo tradicional pot fer augmentar la temperatura corporal, quin és l'esmorzar ideal per a l'estiu i comparteix trucs senzills per suportar millor la calor i guanyar benestar.
No et perdis la tercera hora d''El matí de Ràdio 4, en aquest àudio!