Resum de notícies a Catalunya del 14 de febrer de 2024 | Els pagesos aixequen el tall a l'AP-7 a Pontós i al port de Tarragona
- Batussa a l'Eurocambra per l'informe de la missió comunitària que va avaluar la immersió lingüística a Catalunya
- El Parlament admet errors durant la gestió de la pandèmia a les residències
- Més informació de les notícies destacades del dia al web de RTVE Notícies

L'actualitat d'aquest dimecres passa per les noves mobilitzacions dels pagesos. Els pagesos gironins han acordat aixecar el tall a l'AP-7 i a l'N-II a Pontós després de més de 30 hores de protesta. El bloqueig del Port de Tarragona també ha acabat aquest matí.
L'edifici adjacent esfondrat a Badalona la setmana passada ha estat desallotjat parcialment de manera preventiva després de detectar una esquerda en el quart pis.
El Parlament determina que la gestió de la pandèmia a les residències va estar plena d'errors tant pel que fa a les inspeccions, la manca de coneixement dels professionals i el dèficit de material per atendre la crisi. Ara bé, no determina responsables.
El debat al comitè de Peticions del Parlament Europeu sobre l'informe de la missió sobre la immersió a l'escola catalana ha resultat en una picabaralla entre els grups progressistes i els conservadors.
A Barcelona, el rei Felip VI entrega els despatxos judicials als nous jutges de Catalunya. Durant el seu discurs ha tornat a demanar respecte a la independència judicial enmig de les crítiques als magistrats encarregats de les causes independentistes.
L'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni tornarà a activar els pressupostos 2024. I, sense acord perquè tirin endavant, demana als grups "responsabilitat" per permetre la tramitació.