Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

El futuro de la industria del automóvil es claramente eléctrico. Pero el desconocimiento de los usuarios y la falta de materias primas está condicionando la transición a la movilidad eléctrica. Las ventas de coches han caído un 11% en la Comunitat Valenciana, y el mercado eléctrico solo consigue el 38%. Expertos y consumidores critican la ausencia de puntos de carga.

El sector dels esmalts ceràmics de Castelló rep amb optimisme l'anunci de l'Assocació de Bancs i Entitats Financeres d'Algèria de reprendre les operacions bancàries amb Espanya. La notícia la prenen també amb molta cautela, en espera de poder tornar a la normalitat.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Juliol s'acomiada amb un cap de setmana d'ocupació turística excepcional. L'estiu està sent molt positiu per al sector

- El conseller delegat de Caixabank considera que la taxa a la banca que prepara el govern és injusta, distorsionadora i contraproduent

- La policia nacional busca la persona que este matí ha apunyalat mortalment el propietari d'un bar a València

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- El mes de juliol s'acomiada amb un cap de setmana d'ocupació turística excepcional. L'estiu està sent molt positiu per al sector.

- El conseller delegat de Caixabank, Gonzalo Gortázar, considera que la taxa a la banca que prepara el govern és injusta, distorsionadora i contraproduent.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Entra en servici la variant de Benissa: 4,5 quilòmetres de carretera que evitarà que milers de vehicles travessen a diari pel mig del poble

- El Govern, la Generalitat i l'Ajuntament han firmat un conveni per a començar el soterrament del ferrocarril a València.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Un jurat popular ha declarat est home culpable d'homicidi per provocar el suïcidi d'un jove de 17 anys de Vila-real.

- El Govern, la Generalitat i l'Ajuntament han firmat un conveni per a començar el soterrament del ferrocarril a València.

- Hui entra en servici la variant de Benissa una carretera convencional de 4,5 quilòmetres de carretera convencional.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Tanquen l'Arenal de Xàbia al bany per una contaminació fecal

- Les residències demanen deixar de ser un reducte dos anys i mig després de la pandèmia i guanyar en normalitat

- Baixen les màximes però les temperatures mínimes continuen altes, 27 graus hui a la Comunitat, dificultant el descans nocturn

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- La platja de l'Arenal de Xàbia està tancada al bany des d'ahir de vesprada per un abocament d'aigües fecals.

- Les residències de majors demanen que s'eliminen les restriccions que encara s'estan aplicant des de l'inici de la pandèmia.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Una vintena de mitjans aeris treballen en l'extinció de l'incendi de Calles

- Dos dones han mort en un accident frontal en la nacional 232 en terme de Xert. 4 persones més han resultat ferides en este accident.

- Hui és el dia dels iaios. Una figura essencial sense la qual conciliar treball i família seria impossible per a molts

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Dos dones van perdre la vida i altres quatre persones van resultar ferides, ahir de vesprada, en un accident de transit a Xert.

- 12 mitjans aeris treballen des de primera hora del matí en l'incendi forestal que es va declarar ahir de vesprada a Calles, a la Serrania de Túria.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Jornada de calor infernal. Es poden alcançar els 44 graus en punts del Baix Segura i 40 a l'interior de València.

- Des de hui és possible demanar el bo cultural jove dotat amb 400 euros per a gaudir de la cultura. Un bo per als nascuts en 2004.

- El Llevant ha presentat hui dos jugadors, Joan Femenias i Wesley Moraes.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- L'agència estatal de meteorologia ha activat l'alerta taronja per calor en l'interior de València i al litoral sud i a l'interior d'Alacant.

- Des de hui tots els jóvens que enguany fan 18 anys, poden demanar el bo cultural jove de 400 euros.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Ja hi ha veredicte en el juí a Jorge Ignacio Palma.

- Feijóo proposa 10 mesures al sector turístic a Benidorm.

- 18 treballadores son suspeses de treball i sou per negar-se a posar-se una còfia en un banquet de novios. Han presentat una denúncia.

Hui és notícia a la Comnitat Valenciana:

- 18 treballadores d'una empresa de catering han sigut suspeses de treball i de sou durant dos setmanes per negar-se a portar còfia.

- Segona jornada de visita del líder del partit popular Alberto Nuñez Feijóo a la Comunitat Valenciana.

- L'Agència Estatal de Meteorologia ha activat l'alerta groga en l'interior de València i també en les comarques costaneres del sud de la província.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- El Consell i Volskwagen firmen el conveni per a la construcció al parc industrial Sagunt d'una gigafactoria de bateries elèctriques. El president de la Generalitat ha anunciat la creació d'un centre de formació per a futurs treballadors on s'invertiran 15 milions d'euros

- El president del partit popular, Alberto Núñez Feijóo, està hui i demà en la Comunitat Valenciana. Davant l'associació d'empresaris AVE ha insistit en la importància del corredor mediterrani i en el canvi de model de finançament autonòmic

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- El president del partit popular, Alberto Núñez Feijóo, ha estat reunit amb l'asociació valenciana d'empresaris, AVE, i demà estarà a Benidorm.

- El jurat popular que jutja Jorge Ignacio Palma continua deliberant.

- Es reforça la vigilància amb drons dissenyats per a completar la labor dels socorristes a les platges.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Tres persones moren en 24 hores a la setmana passada a la Comunitat en festejos de bous al carrer.

- Inauguren un traçat de 8 quilòmetres que evitarà 68 revoltes del port de Querol, a Morella

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- El president del Govern i de la Generalitat inauguren el nou traçat de 8 quilòmetres que substituirà les 68 revoltes del port de Querol a Morella. Estalviarà temps a uns conductors que guanyen en seguretat

- El secretari autonòmic de turisme presenta en Benidorm un estudi encarregat a la universitat d'Alacant sobre la taxa turística

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Alerta groga per calor intensa en l'interior de la província de València i en les comarques costaneres del sud de València i nord d'Alacant.

- RTVE presenta la segona edició del Benidorm Fest. Una edició presentada per Mónica Naranjo i on participaran 16 candidats.