Macrooperació contra la pornografia infantil a Espanya: hi ha hagut 74 detenguts, 2 dels quals a Mallorca. Augmenten les fallides, suspensions de pagaments, i els judicis laborals el primer semestre de l'any. L'Ajuntament de Palma congelarà les taxes i els imposts municipals l'any que ve a causa de la crisi. La depuradora d'Eivissa es construirà al camp de tir de l'antic quarter militar de sa Coma. Avui comença la campanya de vacunació de la grip estacional; se'n vacunaran devers 185 mil persones.
El PP es mostra prudent en la crisi del Consell de Mallorca: Armengol demana seny a UM. El fiscal en cap, Bartomeu Barceló, diu que les sentències en els casos de corrupció són una prova de la seva independència. El Suprem revisa avui la condemna de 4 anys de presó que imposaren a l'exbatle d'Andratx, Eugenio Hidalgo. El Govern deixa de pagar les tres màquines llevaneu que es varen incloure en el projecte de l'autovia d'Eivissa. Rafel Nadal passa avui una revisió mèdica a Madrid per comprovar el seu estat de salut.
El cas Can Domenge passa al tribunal superior; hi ha indicis de delicte en el conseller de turisme d'UM, Miquel Nadal. UM diu que el partit no viu gaire bon moment i demana als socis de govern que no els critiquin. El diputat del PP, Antoni Serra, està imputat pel cas Palma Arena: ha de declarar el mes que ve. Un jutge immobilitza el Nura Nova, el vaixell que cobria la línia entre Ciutadella i Alcúdia. L'Sporting Maonès i el Mallorca B guanyen els seus partits.
El jutge obre judici contra a Damià Nicolau i Bartomeu Vicens per prevaricació i malversació: Nicolau dimiteix de Secretari General d'UM. Les 400 apotecaries de les Illes dispensen des d'avui i sense recepta l'anticonceptiu postcoital. Agama i Prilac es comprometen a recollir un milió de litres de llet dels ramaders de Campos. Avui comença el curs a la Universitat. El ministre d'Educació, Angel Gabilondo, és a Mallorca. Avui acaba la temporada de les discoteques d'Eivissa: la pluja ha deslluït el tancament d'Space, popular a tot el món.
El Govern firma amb les entitats de crèdit un conveni per ajornar fins a 3 anys les hipoteques a les famílies sense recursos.
La costa sud-est de les Illes és blindada amb un sistema de 7 radars per prevenir que entrin immigrants il·legals.
La reforma i millora de la contramurada de Ciutadella ha tret a la llum un túnel de la guerra civil espanyola.
El Consell d'Eivissa aprova la millora de la carretera de Sant Miquel, que costarà 19 milions d'euros.
El Mallorca juga diumenge contra el Valladolid a Son Moix i Aouate n'és dubte.
Avui acaba el debat de l'autonomia: el Partit Popular demana austeritat i el Govern diu que ja n'aplica.
Avui s'inagura el curs 2009-2010 de la Universitat de les Illes Balears.
Rècord de pluja a Lluc, Palma i Sa Pobla; han brollat les fonts ufanes, a Campanet.
Un simulacre a la platja de Sant Antoni de Pormany posa a punt els serveis de rescat.
Tastar vi per aprendre a estimar-lo: és el missatge de la Denominació d'Origen de Binissalem.
Avui continua el debat de l'autonomia; avui intervenen tots els grups, que responen el discurs del president.
En dos anys, el Govern ha invertit 9 milions d'euros en les depuradores d'Eivissa, el 60 per cent del pressupost total.
Els radars del Mercadal han multat 11.000 conductors en sis mesos, qui han superat els 50 quilòmetres per hora.
Lorenzo Bravo serà reelegit demà secretari general d'UGT: Cándido Méndez avisa que no sortirem de la crisi a costa dels treballadors.
El Mallorca perd el primer partit de lliga que va ser anit contra el Sevilla per 0 a 2.
Les parròquies adopten mesures per evitar el contagi de la grip A entre els fidels.
Continua l'operació contra la droga a Son Banya: sembla que s'han requisat més de 5 milions d'euros.
El batle de Maó demana al seu soci, Joan Carles Villalonga, que no ataqui la casa Reial amb les cançons que fa.
La selecció espanyola de bàsquet celebra a Madrid el campionat d'Europa.
El Mallorca juga avui vespre contra el Sevilla amb l'esperança de continuar imbatut.
Avui ha començat el procés d'expropiació per fer el tren des d'Artà a Manacor; hi ha 187 propietaris afectats.
Avui comença el curs de la Formació Professional, amb més matriculats a causa de la crisi econòmica.
El bisbat de Mallorca recomana no donar-se la mà ni besar les relíquies per evitar la grip A.
El Mallorca és el quart de la lliga després de guanyar per 4 a 0 el Tenerife.
Sergi Llull i Rudy Fernández guanyen la medalla d'or del bàsquet europeu amb la selecció espanyola.
El jurat popular continua deliberant sobre la innocència o culpabilitat de Javier Rodrigo de Santos.
Paralització del tren tram d'Artà a Manacor: tornaran a consensuar el projecte ferroviari.
Cerquen solucions urgents a les inundacions constants de l'autovia de l'aeroport d'Eivissa.
El sector de la construcció està gairebé paralitzat i es concentra ara en la rehabilitació.
El derbi del bàsquet balear es decidí per un punt en el darrer segon: guanyà el Menorca.
Enfrontament, en el Congrés dels Diputats, entre el PP i el Govern per les detencions del Cas Palma Arena.
El carril bici ha provocat molta polèmica a Palma: escoltarem les opinions dels qui hi estan a favor i en contra.
El final de la temporada augmentarà les necessitats socials i ja han creat l'Associació Mallorca sense Fam.
Demà tornaran a activar l'alerta davant la possibilitat de tempestes, que seran fortes a la nit.
Borja Valero explica com va ser el gol número 1.000 del Mallorca a la lliga.
El president del Govern diu que no apujaran els imposts i el PP espera que Antich compleixi la seva paraula. Una plataforma ciutadana demana que el tren no passi pel mig de Manacor. Avui acabarà el judici contra l'exregidor del PP, Javier Rodrigo de Santos, acusat de malversar 50 mil euros. Rudy Fenández fa 11 punts en el partit d'Espanya contra Lituània; el pròxim partit serà contra Polònia.
José Ramon Bauzà substitueix Rosa Estaràs a la presidència del PP: hi ha sectors que demanen un congrés extraordinari.
Avui comença el pla de vacances per a la gent gran de les Illes: val 147 euros i hi ha 9 mil places.
Informatiu Balear reb el premi Jaume II del Consell de Mallorca pels 30 anys de feina per l'actualitat de les Illes.
Borja Valero fa el gol 1.000 del Mallorca, i suposà l'empat contra el Vila-real.
Rafel Nadal passarà una revisió mèdica després de la lesió als abdominals que ha patit a l'Obert dels Estats Units.
No hi ha hagut embossos el primer dia d'escola a Palma: la policia ha controlat el trànsit i s'ha fet servir el transport públic. Presó sense fiança per a 8 dels 9 detenguts per la mort a tirs d'una dona a Son Banya. L'associació Slow Food recupera el pebre de tap de cortí i entapissa les façanes de Santa Maria amb enfilalls de pebres. Suspès per pluja el partit de Nadal contra Fernando González; el manacorí guanyà el primer set.
El jutge incorpora al sumari del Palma Arena les investigacions de la Fiscalia sobre el patrimoni de Jaume Matas. Un altra operació antidroga a Eivissa: la policia ha decomissat 3 mil pastilles d'èxtasi i ha detengut tres persones. Els pares dels escolars de Sa Real d'Eivissa es queixen que el bisbat hi vol instal·lar un menjador social. La batlessa de Palma demana perdó per les molèsties que han provocat les obres que s'han fet a la ciutat. Rafel Nadal juga avui vespre contra González i explica què va passar amb el fan que el va besar.
Presó sense fiança per a 8 dels 25 deteguts en l'operació Trafalgar contra el tràfic de droga a Eivissa. El Consell de Formentera vol que les empreses navilieres abarateixn el preu dels bitllets de vaixell. La renda per càpita de les Illes és dos punts inferior a l'espanyola, segons l'informe del Centre de Recerca Econòmica. Lorenzo Bravo es presenta per cinquena vegada a la Secretaria general d'UGT; el congrés serà a final de setembre. Rafel Nadal recupera el numero 2 del món després de guanyar el francés Monfils a l'Obert dels Estats Units.
La guàrdia civil sospita que els dos etarres que atemptaren a Calvià varen estar allotjats a Cala Bona. Continuen les declaracions en els jutjats dels 20 detenguts en l'operació contra el narcotràfic a Eivissa. Avui és la Mare de Déu de Gràcia, la festa major de Maó: més d'un centenar de caixers participen en la colcada. Rafel Nadal juga avui vespre contra Gael Monfils els vuitens de final de l'Open dels Estats Units.
Avui comença el judici del cas Royaltur; l'empresari Jaume Moll reclama 180 milions d'euros. Avui acaben les rebaixes d'estiu: els botiguers diuen que han estat molt dolentes i que l'hivern es presenta malament. L'Ajuntament d'Inca suprimeix a partir d'avui l'ORA als carrers de la ciutat; els inquers estan molt contents. El Consell de Mallorca rebaixarà un 5 per cent la taxa de residus urbans per ajudar els ciutadans a passar la crisi. Maó celebra les festes de Gràcia: l'actor Santi Millan en va fer el pregó. Lorenzo fa segon en el gran premi de San Marino: 30 punts el separen de Valentino Rossi, que va guanyar.
Les escoletes infantils ja han obert: pares i mestres afronten el curs amb tranquil·litat, tot i l'amenaça de la grip A. Un incendi obliga a desallotjar els 400 veïnats que viuen a un edifici de 8 plantes de Calvià. Diumenge fa 20 anys de les inundacions del llevant de Mallorca; varen ploure 200 litres i moriren dues persones. Els pagesos d'Eivissa no descarten fer mobilitzacions aquest hivern perquè no cobreixen ni les despeses. Jorge Lorenzo vol guanyar a San Marino per retallar els 25 punts que el separen de Valentino Rossi.
Salvament marítim analitza si els vessaments de combustible detectats a Eivissa provenen del vaixell Don Pedro. L'ajuntament de Palma continua defensant el carril bici i diu que és un element essencial per canviar el model circulatori.
El govern rectifica i pagarà els 420 euros als que hagin acabat l'atur a partir de dia 1 de gener. La promotora del camp de gol de Son Bosc a Muro anuncia que començarà les obres aquest mes de setembre. Rafel Nadal guanya Richard Gasquet i passa la primera eliminatòria de l'obert dels Estats Units.