Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Continúan o labores de rastreo tra-lo naufraxio dun veleiro á entrada da Coruña. Na Audiencia Nacional comezaron a declarar os ex-directivos de Novacaixagalicia que cobraron indemnizacións millonarias. Galicia perdeu 12 mil persoas no último ano.

Os traballadores de Alcoa agardan que se confirme que a multinacional terá unha tarifa eléctrica competitiva.

Dez dos once Paradores que hai en Galicia apoia a folga contra os recortes de persoal. A ocupación nos establecementos rurais na ponte quedará na metade da media estatal.

Dentro da operación Pokemon a xuiza Pilar de Lara reclama no concello da A Coruña datos relacionados con Vendex. A CIG pide ao fiscal que investigue o traslado dun neno do hospital da Coruña ao de Vigo. Os traballadores de Navantia poñen fin o peche no concello.

A partir de mañana, 250 despachos de pan del País Vasco venderán bocadillos como éste, con embutido o chocolate.// La Formación Dual permite ligar el aprendizaje teórico de una profesión a las prácticas en empresa. En la Cámara de Comercio de Álava se ha debatido sobre la aplicación del modelo alemán en España.(15/10/12)

En los seis primeros meses del año, se destruyeron 6.200 puestos de trabajo en la administración pública del Archipiélago.

Pero dicen los sindicatos que lo peor está por llegar.

Para 2013 esas cifras podrían alcanzar al 20% del funcionariado de la Comunidad Autónoma.

La campaña electoral en Euskadi entra en su recta final.//A partir de mañana, 250 despachos de pan del País Vasco venderán bocadillos como éste, con embutido o con chocolate.(15/10/12)

L'homenatge al President Companys, afusellat per la dictadura franquista avui fa 72 anys, s'ha celebrat amb la campanya electoral com a teló de fons i en ple debat sobiranista. Des de bon matí, la majoria de partits han fet les tradicionals ofrenes florals. Els actes coïncideixen amb l'advertència llençada pel president Mas que caldrà buscar l'empara d'Europa si el govern central NO admet la consulta per la independència./Mentrestant, la líder del Partit Popular a Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, és a Bilbao on avui participa a la campanya electoral al País Basc. Allà ha alertat del que creu que són "nacionalismes excloents" i ha dit que tant Mas com el líder del PNB, Iñigo Urkullu, pretenen ser Mesies enlloc de governants./Les famílies dels 4 nens morts i dels 9 ferits en l'accident del camp de beisbol de Sant Boi de Llobregat l'any 2009 han arribat a un acord amb l'ajuntament i, pertant, no hi ha hagut judici./I a Sant Carles de la ràpita, els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 78 anys com a pressumpte autor de la mort de la seva dona./A Barcelona es posa en marxa un nou servei de recollida a domicili de roba usada./Andreu Fontàs marxa cedit al Mallorca fins a final de temporada./Segona Divisió, el Girona ja suma els mateixos punts que l'any passat en tota la primera volta. Ahir li va fer 5 gols al Recreativo. el primer, de penalt transformat per Jandro./A la lliga de bàsquet, el Barça Regal ja té la primera victòria després de superar l'UCAM Múrcia per 87 a 68./Coincicint amb l'anniversari de l'afusellament de Lluís Companys, s'ha inaugurat al Castell de Montjuïc una exposició fotogràfica sobre la figura del president

La campaña electoral en Euskadi entra en su recta final.//A partir de mañana, 250 despachos de pan del País Vasco venderán bocadillos como éste, con embutido o con chocolate.(15/10/12)

Las tareas de rescate de los tres fallecidos en el accidente de avioneta en San Pablo de los Montes, en Toledo están resultando complicadas. Uno de los fallecidos era hijo del Duque del Infantado.

Hoy comienza el juicio contra el presunto autor del Crimen de Ansoain. Un detenido en Aibar en la operación contra la pornografia infantil. (15/10/12)

Nieva en el Pirineo y bajan las temperaturas en todo Aragón. En Albarracín han estado a menos de 3 grados. El cierzo sopla con fuerza en el valle del Ebro.

Cada vez visitan Aragón menos españoles, los extranjeros siguen siendo fieles. Bajan la ocupación hotelera y el gasto. Campings y apartamentos presentan datos positivos.

Más de 3 millones de espectadores en las fiestas del Pilar de Zaragoza. Lo más valorado, la Ofrenda y el cambio de color del manto. Lo peor, el transporte y los conciertos.