Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Mas ja és President. El líder de CiU pren possessió aclamat per una multitud.

Tres indepedents més. Mas ofereix Salut, Justícia i Ocupació a tres professionals no afiliats.

Puja la tarifa de la llum. El govern aprova una pujada del 9,8 per cent, a partir de l'1 de gener.

Nadal, pels més menuts. El festival de la infància ofereix diversió durant les vacances.

Els futbolistes van als tribunals. L'AFE demana a l'Audiència Nacional la suspensió dels partits del dia 2.

Amb aquestes paraules, Artur Mas prenia possessió del càrrec de president de la Generalitat.El 129è de la història d'aquesta institució.Ha estat el president sortint, José Montilla, l'encarregat d'imposar-li la Medalla de President; la imatge d'un traspàs que, tots dos, han qualificat d'impecable./Artur Mas ha assegurat que, com passa el mar, governarà amb el cap fred, el cor calent i el puny dur... Ha demanat paciència en la plenitud nacional i ha posat com a prioritat la crisi. Mas diu sentir-se un humil servidor del país. Mas ha sortit al balcó del Palau per saludar el miler de persones que s'han aplegat a la plaça de Sant Jaume./Ferran Mascarell ha acceptat ser conseller de Cultura... La seva, és la última incorporació a l'executiu de Mas./La quaranta-vuitena edició del Festival de la Infància de Barcelona ha obert, aquest matí, les portes al recinta firal de Montjuïc./Al gener de 2011 veurem el primer caviar del Delta de l'Ebre./De moment el Ministeri d'Indústria no confirma el tant per cent de l'increment però segons la Comissió Nacional de l'Energia i les empreses del sector podria ser del 10%./El temporal de fred i vent s'allunya després d'un cap de setmana de Nadal amb temperatures sota mínims./La selecció d'Hondures ja és a Barcelona per enfrontar-se demà a Catalunya a l'Estadi Olímpic Lluís Companys./En bàsquet, el Regal Barça i el Reial Madrid es juguen dijous al Palau el lideratge de la lliga ACB: ho veurem a les 7 de la tarda a La 1 de TVE./La selecció espanyola d'handbol s'ha concentrat per preparar el mundial de Suècia./

Amb aquestes paraules, Artur Mas prenia possessió del càrrec de president de la Generalitat.El 129è de la història d'aquesta institució.Ha estat el president sortint, José Montilla, l'encarregat d'imposar-li la Medalla de President; la imatge d'un traspàs que, tots dos, han qualificat d'impecable./La quaranta-vuitena edició del Festival de la Infància de Barcelona ha obert, aquest matí, les portes al recinta firal de Montjuïc./Al gener de 2011 veurem el primer caviar del Delta de l'Ebre./

En su primer discurso, una de las cosas que Mas ha pedido es paciencia a quienes reclaman más autogobierno. Despúes, el nuevo presidente ha cumplido con la tradición de salir al balcón de la plaza de Sant Jaume.

Artur Mas ha pres possessió aquest dilluns del càrrec de president de la Generalitat, en una cerimònia solemne al Saló Sant Jordi. Mas ha promès plena fidelitat al poble de Catalunya, i ha pronunciat el seu primer discurs oficial com a nou president, després que José Montilla li ha posat al coll la medalla de la Generalitat. Fins a les pròximes hores no coneixerem la composició sencera del nou executiu català però ja ha trascendit que el socialista Ferran Mascarell es farà càrrec del Departament de Cultura.

  • Ha sido gestor cultural en el Ayuntamiento de Barcelona y en la  Generalitat
  • Fue consejero de Maragall durante unos meses hasta que cedió su cartera a ERC
  • En 2007 renunció a su escaño del Parlamento catalán y pasó a la empresa privada

Formació del nou Govern. Últimes consultes de Mas que vol executiu abans de cap d'any.

Festes a la llum de l'espelma. Els veïns del Carmel indignats pel tall d'electricitat.

Els canelons de Sant Esteve. Cada cop més els compren preparats o al restaurant.

Derrota dels Lakers. Perden amb els Miami Heat per un contundent 80 a 96.

  • Han localizado los cuerpos en el río Fluvi a su paso por Seriny
  • Estaban agarrados de la mano y cargaban una mochila llena de peso
  • Habrían dejado constancia por escrito de la intención de quitarse la vida
  • Serían los padres del hombre de 33 años que apareció muerto este viernes

Primeres travesses. Mas podria tenir perfilat ja el nom de cinc consellers del nou govern.

Es comencen a conèixer els noms d'algunes de les persones que podrien formar part del nou govern. Andreu Mas-Colell podria ser el nou conseller d'economia i Universitat, i Francesc Homs, un dels homes de confiança d'Artur Mas, podria ocupar la secretaria general de la Presidència. Altres noms a la llista podrien ser els de LLuis Recoder, Josep Maria Pelegrí, Irene Rigau i Joana Ortega.

Últimes compres.Els preus s'apugen aquests dies entre un 20 i un 50%.

Últimes compres - aquest matí - als mercats per al sopar d'aquesta nit i els dinars de Nadal i Sant Esteve... Les associacions de consumidors recomanen comparar preus i denuncien que - en aquestes dates - alguns aliments pugen de preu entre un 20 i un 50%... Molta gent opta per no cuinar i comprar el menjar preparat.

Nadal esquiant. L'ocupació rondarà el 90% al pirineu de Girona.

Moltes persones opten per passar les festes de Nadal a la muntanya. Una de les destinacions preferides són les estacions d'esquí. Al Pirineu de gírona l'ocupació ronda el 90% i a Lleida el 80. Al Nadal, l'oci d'alguns significa més feina per d'altres.

Afellay ja és del Barça. Ha signat per aquesta temporada i 4 més i tindrà una clàusula de 100 milions.

Ibrahim Afellay l'han presentat aquest matí com a jugador del Barça per aquesta temporada i 4 més. El migcampista holandès, que portarà el número 20, ha dit en castellà que està molt content de fitxar pel millor club del món i que ho donarà tot per l'equip de Guardiola, amb qui va parlar ahir.

Artur Mas i José Montilla s'han reunit, aquest matí, al Palau de la Generalitat durant una hora i mitja. Bàsicament han parlat d'economia. Montilla ha entregat al nou president un document sobre la situació de les finances de la Generalitat./Es comencen a conèixer els noms d'algunes de les persones que podrien formar part del nou govern. Andreu Mas-Colell podria ser el nou conseller d'economia i Universitat, i Francesc Homs, un dels homes de confiança d'Artur Mas, podria ocupar la secretaria general de la Presidència. Altres noms a la llista podrien ser els de LLuis Recoder, Josep Maria Pelegrí, Irene Rigau i Joana Ortega./Últimes compres als mercats per al sopar d'aquesta nit i els dinars de Nadal i Sant Esteve... Les associacions de consumidors recomanen comparar preus i denuncien que - en aquestes dates - alguns aliments pugen de preu entre un 20 i un 50%... Molta gent opta per no cuinar i comprar el menjar preparat./Moltes persones opten per passar les festes de Nadal a la muntanya./Ibrahim Afellay l'han presentat aquest matí com a jugador del Barça per aquesta temporada i 4 més. El migcampista holandès, que portarà el número 20./En clau municipal, l'ex-diputada PIA BOSCH és candidata a l'alcaldia de Girona./

La tradició catalana marca que, aquesta nit, es faci cagar el tió, un element molt present al Nadal.

José Montilla i Artur Mas han protagonitzat aquest migdia l'acte de traspàs de poders a la Generalitat. El nou president i el sortint es tornaran a trobar demà al tradicional acte d'homenatge al president Macià, a Montjuïc. Serà l'últim acte oficial de Montilla com a president de la Generaltiat, i el primer del president electe, que prendrà possessió dilluns que ve. Per la seva banda, la nova presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha estat rebuda en audiència pel Rei Joan Carles al Palau de La Sarsuela, per comunicar-li l'elecció d'Artur Mas com a president de la Generalitat.

Mas, President. Ha estat investit amb els vots de CiU i l'abstenció del PSC.

Aixecar Catalunya. Mas torna a demanar l'esforç de tots els partits polítics.

La Immersió lingüistica. Pares i mestres defensen el català per ensenyar a l'escola.

La Grossa de Pallejà. El bar que va repartir el premi tanca per vacances.

Afellay arriba a Barcelona. Demà el presentaran com a nou jugador blaugrana.