Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Últim consell de ministres: sánchez reclama diàleg i grans consensos per trobar una solució per a catalunya

Mesures econòmiques: el 2019 pujaran les pensions i els autònoms tindran 2 anys d'atur

Crim susqueda: l'audiència de girona deixa en llibertat provisional sense fiança l'acusat del doble crim

El cas de sota: l'atestat de la urbana diu que la gossa va mossegar l'agent animada pel propietari

Embolica que fa fort: el reus no paga el que devia a 5 jugadors i es queda amb només 12 fitxes del primer equip

Sants innocents: els nens no deixen perdre la tradició de la llufa a l'esquena

El presidente del gobierno, Pedro Sánchez, afirma durante su comparecencia sobre el balance del año que acordó en una reunión con el presidente de la Generalitat, Quim Torra, una declaración conjunta compuesta por dos puntos: "ley y dialógo", y "acuerdos transversales" muy amplios en torno a la sociedad catalana. El presidente ha asegurado también que hay que pasar de la "voluntad del diálogo", promulgada por el presidente Torra, "al diálogo real".

El Tribunal Suprem confirma, per unanimitat, la seva competència per jutjar la causa del procés i asseurà al banc dels acusats 12 dels 18 processats. Són els que estan acusats dels delictes de rebel.lió i malversació, és a dir, els membres del govern amb Oriol Junqueras al capdavant, i els líders de l'ANC i Òmnium. La resta, és a dir, els exmembres de la Mesa del Parlament i l'exdiputada Mireia Boya, seran JUTJATS A CATALUNYA acusats únicament de desobediència. Ens ho explica el RUBÉN URDIALES./ L'exmembre de la Mesa Anna Simó ha dit en una piulada que ni els càrrecs dels 12 ni el tribunal són els que pertoquen. I ha demanat que tot el judici es faci a Catalunya i que s'absolgui tothom.

Reaccions també al pacte de constitució del Parlament andalús a què han arribat el PP i Ciutadans, amb el suport de Vox. El president de la cambra catalana , Roger Torrent, considera que, amb aquest acord, la formació taronja "AVALA" el discurs de l'odi, la xenofòbia i el masclisme, diu, de L'EXTREMA DRETA. De la mateixa manera s'ha pronunciat la dirigent dels comuns i alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que llança un dard contra el candidat a l'ajuntament Manuel Valls.

El consell de ministres de demà serà l'últim de l'any i rebaixarà de 100 a 90 KMs/h la velocitat màxima a les carreteres. / El BOE publica ja la pujada del salari mínim interprofessional fins els 900€

A Catalunya, el vicepresident de la Generalitat ha fet avui un balanç positiu dels primers mesos de funcionament de l'agència tributària catalana. Pere Aragonès ha assegurat que ha aconseguit un estalvi de 8 milions d'euros.

Primeres paraules com a blaugrama de JEISON MURILLO, el central colombià incorporat al mercat d'hivern per suplir les baixes d'Umtiti i Vermaelen./ Messi és al seu país on passa les vacances de Nadal. Abans de marxar va parlar de Cristiano, la pilota d'or i la seva gran prioritat.

És l'assaig del Messíes participatiu que, des de fa 23 anys sona per nadal a Barcelona./ I fins al dia de Reis, encara teniu temps d'acostar-vos a la Filmoteca de Catalunya per veure l'exposició "El Joc del Cinema", una mostra que preten apropar les joguines i el setè art.

El Tribunal Supremo confirma que juzgará a los principales líderes independentistas, pero divide la causa. Por un lado, a los que sólo se les acusa de desobediencia, es decir, los que no se enfrentan a prisión, serán juzgados en Cataluña.

El TS acaba de confirmar, per unanimitat, la seva competència per jutjar l'1 d'octubre i asseurà al banc dels acusats 12 dels 18 processats. Són els que estan acusats dels delictes de rebel.lió i malversació, els membres del govern amb Oriol Junqueras al capdavant i Jordi sánchez i Jordi Cuixart. La resta seran JUTJATS A CATALUNYA, RUBÉN URDIALES. A aquesta hora estem pendents de les possibles reaccions que puguin sorgir d'aquesta decisió judicial

Pacte de constitució de la cambra andalusa a què han arribat el PP i Ciutadans, amb el suport de Vox: El president del Parlament, Roger Torrent, considera que, amb aquest acord, la formació taronja "AVALA" el discurs de l'odi

El BOE publica ja la puajda del salari mínim interprofessional fins els 900 eurus, apropant-lo a la mitjana europea./ El PSOE ha presentat un recurs d'empara al TC contra el bloqueig de PP i Ciutadans a la llei d'estabilitat pressupostaria./ El vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, ha fet avui balanç positiu dels primers mesos de funcionament de l'agència tributària catalana./ El consell de ministres de demà rebaixa de 100 a 90 quilòmetres hora la velocitat màxima a les carreteres./

Els mossos d'esquadra han desarticulat un grup criminal especialitzat en el robatori de cotxes i motos que actuava sobretot a l'àrea metropolitana./ L'Ajuntament de Barcelona ha comprat un edifici de 114 pisos protegits situat al barri de La Marina per ampliar la borsa d'habitatges públics./ Barcelona ja està en marxa la seva Ciutat dels Somnis, la segona edició del remodelat Saló de la Infància.

Jeison Murillo s'estrena de blaugrana al Camp Nou on han presentat aquest central colombià de 26 anys i que arriba cedit, del València fins a final de temporada amb opció de compra de 25 milions d'euros./ Messi torni dimecres: és al seu país on passa el Nadal./ El 'Boxing Day' va deixar molt tocat al Manchester City de Guardiola./ El BAXI Manresa ha anunciat que Alex Renfroe deixa l'equip./ Més tranquil l'ambient al Joventut de Badalona amb la mirada fixada en classificar-se per a la propera edició de la Copa del Rei. / La Sydney Hobart, considerada la travessia oceànica més dura del món, ha complert ja les 35 hores de competició

És l'assaig del Messíes participatiu que, des de fa 23 anys sona per nadal a Barcelona. Hi participen 450 cantaires amateurs i aquesta nit arriba a l'auditori de Barcelona amb les entrades exhaurides./ Avui i demà són l'última oportunitat de veure els participants de l'edició d'OT 2017 al Palau Sant Jordi.

Al centre cultural de Terrassa arriba una exposició inèdita de Rembrant. Son 50 gravats originals que repassen la destresa de l'artista en aquest camp. Es pot visitar fins finals de febrer.

Causa del procés: el Suprem confirma que és competent per jutjar Junqueres i els exmembres del Govern

Primeres reaccions: Roger Torrent i Ada Colau critiquen l'acord entre PP i C's a Andalusia

Trànsit: hi haurà 30 dies de marge per aplicar la rebaixa de velocitat de 100 a 90 km/h

Tributs: la Generalitat assegura que l'Agència Tributària catalana funciona amb èxit

Reforç d'hivern: Jeison Murillo ja és vesteix de blaugrana i arriba convençut de les seves possibilitats

Els mossos d'esquadra investiguen un home, de nacionalitat marroquina i conductor d'autocar, perquè se sospita que tindria la intenció d'atemptar per Nadal a la rambla de Barcelona. De moment es manté el nivell d'alerta terrorista en el 4 sobre 5 però s'ha incrementat la presència policial al centre de la ciutat.....

La conselleria d¡'Interior investigarà el Mosso d'Esquadra que divendres , durant les protestes per la reunió de ministres a Barcelona, va dir això a un guarda forestal.

En clau política, avui ha trascendit que la Generalitat va proposar al govern de Sánchez la creació d'una comissió de mediació per abordar la situació a Catalunya. El vicepresident Pere Aragonès ha explicat que el govern va reconèixer que existeix un problema i ara confia que, en la reunió del gener, Sánchez concreti una proposta./

Rull, Turull, Sánchez i Forn, tornen aquesta tarda a la presó de Lledoners, després que s'hagin recuperat de la vaga de fam a l'hospital de Terrassa

Dia de molta activitat a l'aeroport del Prat ...Avui opera 648 vols, amb un total de 120.000 places./ El que no pot faltar aquests dies a taula són els torrons i el cava./ Perquè almenys una nit com la d'avui les personse sense llar la visquin en companyia, la Fundació Arrels ha organitzat per aquesta nit un sopar per a 120 persones.

Aturada nadalenca a la Lliga.... a la que els equips catalans de primera hi arriben en situació diferent. El Girona manté una certa regularitat i de moment és novè.... L'Espanyol va arribar a ser líder al començament del campionat però ara ha caigut fins la 14ena posició. Al capdavant el Barça, que lidera en solitari la taula.

És el Cant de la Sibil·la, la peça medieval de taetre religiós que cada nit de Nadal s'escolta a moltes esglèssies de Catalunya, València i les Balears./ Una opció ben diferent és el Circ de Nadal, que cada any es fa a Girona. Coreografies de grup, acrobàcies, salts de corda i també pallassos, tot sobre una pista de gel

Las fuerzas de seguridad investigan a un conductor de autocar marroquí ante la sospecha de que quiera atentar, por Navidad, en el centro de Barcelona. De momento, se mantiene el nivel de alerta terrorista en el 4 sobre 5 pero es evidente el incremento de la presencia policial.

Les forces de seguretat investiguen un conductor d'autocar marroquí davant la sospita que volgés atemptar, per nadal, al centre de Barcelona. De moment es manté el nivell d'alerta terrorista en el 4 sobre 5 però sí que és evident l'increment de de la PRESÈNCIA POLICIAL, VANESA BENEDICTO.

En clau política, avui hem sabut que la Generalitat va proposar al govern de Sánchez la creació d'una comissió de mediació per abordar el problema polític a Catalunya. Aragonès ha explicat que el govern va reconèixer que existeix un problema i ara confia que en la reunió del gener Sánchez concreti una proposta./ Acabem de saber que Rull, Turull, Sánchez i Forn, tornen avui a la presó de Lledoners, després de recuperar-se de la vaga de fam a l'hospital de Terrassa./ La conselleria d'Interior investigarà el Mosso d'Esquadra que divendres , durant les protestes per la reunió de ministres a Barcelona, va dir això a un guarda forestal.

L'Ajuntament de Barcelona busca testimonis i imatges per esbrinar qué va passar just abans que un agent de la guardia urbana disparés a aquesta gossa, la Sota, la companya d'un jove que vivía al carrer.

Avui és un dels grans dies de l'any per a la retrobada. Són molts els que tornen a casa per passar les festes amb la família i molts ho fan en avió. Per això, l'aeroport del Prat és l'escenari d'aquestes primeres abraçades, com ens explica la Judit Huerta./ I si és nadal, el que no pot faltar són els torrons i brindar amb cava, dos sectors que viuen ara els dies més forts de l'any./ Doncs perquè al menys una nit, la d'avui, les persones sense llar la visquin acompanyats i amb un plat calent, la fundació arrels els organitza aquesta nit un sopar de nadal. Els preparatius els està seguint la Jacqueline Rodríguez.

És la felicitació de Nadal de l'Espanyol que, de moment, a la lliga ha anat d'un extrem a l'altre. Més regular, el Girona. I al capdavant el Barça que lidera en solitari la lliga./ I també demà, a les deu de la nit, s'emetrà el programa previ del Dakar on veurem molts dels pilots que correran a Perú a partir del 6 de gener./ Aquest cap de setmana el Club Natació Kallípolis, pioner de la natació sincronitzada a Espanya, ha celebrat els 50 anys de vida.

La 2 de televisió espanyola homenatja aquesta tarda el mític locutor Jose Luís Barcelona... Va ser el primer presentador de Televisió espanyola a Catalunya i el reportatge d'avui és el tret de sortida dels actes de celebració del 60 aniversari d'aquesta casa. El documental repassa la trajectòria de Barcelona des dels inicis a la ràdio i fins l'arribada a la televisió.

Fernando Aleu ha estat metge, neuròleg, perfumista i empresari d'èxit als Estats Units...Ara als 89 anys publica la seva primera novel·la: "El intercambio". Una obra que gira al voltant de l'intercanvi de presoners que es va fer al port de Barcelona a la Segona Guerra Mundial.

Alerta terrorista: reforç de la seguretat a la Rambla de Barcelona per la sospita que s'hi vulgui actuar de nou

Insults durant el 21D: s'investigarà el mosso que va dir "idiota" a un manifestant

Tornar a casa: l'Aeroport del Prat s'omple de persones que vénen a passar el Nadal en família

Àpats familiars: menjarem 2 milions de torrons artesans i comprarem més menjar preparat

Adéu al 2018: el Barça tanca l'any líder, el Girona no pateix i l'Espanyol va d'un extrem a l'altre