Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

En els últims anys, l'Hospital Vall d’Hebron ha enregistrat un augment de les lesions medul·lars per capbussades, sobretot en nois joves. Els experts també apunten que aquestes lesions són habituals en gent gran per caigudes accidentals.

Per millorar la qualitat de la rehabilitació dels pacients, l'Hospital Vall d'Hebron presenta aquesta nova Àrea Terapèutica: incorpora una cuina i un lavabo adaptats per fomentar l'autonomia. Cada any l'hospital intervé 90 pacients amb una lesió medul·lar aguda.

El BBVA preveu anunciar aviat què fa amb l'OPA al Sabadell després de la condició que li ha imposat el Govern. Té tres opcions: continuar endavant amb l'operació, retirar-la, o recórrer al Suprem.

Dues persones han mort en un incendi en un habitatge a Mataró. Els Mossos d'Esquadra n'investiguen les causes.

La calor extrema es trasllada a les comarques gironines. El Mediterrani aquests dies viu una onada de calor marina que deixa temperatures fins a 5 graus per sobre de la mitjana per l'època.

El Barça anuncia el retorn provisional al Camp Nou. Serà el 10 d'agost, pel Gamper, amb un aforament encara reduït.

Després d'un Sant Joan molt calorós, aquest dimecres la calor extrema es trasllada a les comarques gironines. I també sobre el Mediterrani que aquests dies viu una onada de calor marina que deixa temperatures fins a 5 graus per sobre de la mitjana per l'època.

Dos morts en un incendi en un habitatge a Mataró. Són un home de 74 anys i una dona de 71.

Aproven gairebé el 95% dels estudiants que es van presentar a les proves d'accés a la universitat, la xifra més baixa dels últims cinc anys.

Jornada de calor novament intensa arreu i fins i tot extrema al prelitoral de Girona on la temperatura podria arribar als 40 °C.

El Barça confirma el retorn al Camp Nou el 10 d'agost, pel Gamper. Serà un retorn provisional amb aforament reduït, després de més dos anys d'obres.

El BBVA no descarta retirar l'opa al Sabadell ni tampoc interposar un recurs judicial contra l'obligació de mantenir la gestió autònoma de les dues entitats durant tres anys. El banc estudia tots els escenaris després de l'enduriment de les condicions per part del Govern. Tot això, mentre el Sabadell està enllestint el pla estratègic que li servirà de guia fins al 2027. El presentarà el 24 de juliol, dia en què també informarà de la remuneració prevista als accionistes i que pot servir d'incentiu perquè rebutgin l'oferta de l'entitat basca.

El Govern ha endurit les condicions de l'OPA del BBVA sobre el Sabadell. L'objectiu, diu el ministre d'economia, és que es preservin les condicions de crèdit i també de llocs de feina.

Continuen les deliberacions sobre l'amnistia al Tribunal Constitucional. Durant la primera part del ple d'avui s'ha debatut si la Constitució permet una llei d'amnistia, en abstracte.

Un mort i dos ferits greus durant la revetlla de Sant Joan. Els Mossos investiguen la mort, tot i que apunten que es tractaria d’una caiguda accidental.

La Policia Nacional deté a Figueres un fugitiu que buscaven per l'assassinat d'un policia a Colòmbia el 2024.

El Govern ha endurit les condicions de l'OPA del BBVA sobre el Sabadell. L'objectiu, diu el ministre d'Economia, és que es preservin les condicions de crèdit i també de llocs de feina. Per això exigeixen que els primers anys els dos bancs hauran de mantenir la gestió i el patrimoni propi. Ser, de fet, dos bancs separats.

El jutge Peinado demana al Suprem que imputi Félix Bolaños per malversació i fals testimoni.

Un jove de 25 anys mor en caure de la muralla de la Seu Vella de Lleida durant la revetlla de Sant Joan.

Mor un home en un incendi en un centre de primera acollida de la Zona Franca de Barcelona.

La calor intensa no dona treva i les platges es converteixen en el refugi preferit.