Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Demà a migdia arriben les primeres 14.600 dosis de Janssen a la Comunitat Valenciana. Començaran a administrar-les previsiblement divendres

- S'encadenen en senyal de protesta els empresaris de l'oci nocturn. Protestes també a Castelló

- La consellera Oltra nega qualsevol tracte de favor al seu exmarit, educador social condemnat per abusos sexuals a una menor tutelada i defensa l'actuació de la conselleria

La viróloga e investigadora del CSIC, Margarita del Val, aboga por acelerar la vacunación de los mayores de 70 años utilizando para ello todas las vacunas disponibles, incluidas las de Astrazeneca. Lo ha dicho en la entrevista que le hemos realizado hoy en RNE en la Comunidad Valenciana, en la que también le hemos preguntado por las vacunas de Janssen y por la posibilidad de que se produzca una cuarta ola.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

-Els empresaris de l'oci nocturn s'han encadenat a la plaça de Manises per a demanar un pla de rescat i de desescalada.

-El Ministeri de Sanitat comença hui a distribuir a les comunitats autònomes la vacuna de Janssen després que l'Agència Europea de Medicaments haja autoritzat el seu ús.

-Mónica Oltra, ha assegurat que la seua relació personal amb l'educador condemnat per abusos sexuals a una menor tutelada no va afectar les actuacions del Consell.

-En esports, la jornada 31 de lliga arranca esta vesprada i tots els equips de la Comunitat Valenciana juguen hui

En un contexto general de pérdida de población, tanto a nivel nacional como regional, la provincia de Castellón no solo no ha perdido sino que ha ganado habitantes en 2020. Una paradoja de la que nos habla en este crónica nuestra compañera Mireia Baixauli.

Hui és notícia a la Comunitat Valenciana:

- Mercadona va guanyar 727 milions d'euros en 2020, un 17% més que l'any anterior

- La direcció de Caixabank planteja el despatxament de més de 8.000 persones i el tancament de 1.500 oficines arran de la fusió amb Bànkia

- Alerta groga per tempestats que poden anar acompanyades de pedra

Hui es notícia a la Comunitat Valenciana:

-L'Agència Europea de Medicaments es pronuncia sobre la seguretat de la vacuna de Janssen, mentre el ministeri i les autonomies debaten retardar la segona dosis de Pfizer i de Moderna per a poder vacunar més gent.

-Mercadona va tancar l'any 2020 amb més de 727 milions d'euros de benefici, un 17% més que l'any anterior.

-Quasi tot l'interior de la Comunitat està en alerta groga per tempestats que poden anar acompanyades de pedra.

La secretaria autonómica de salud pública, Isaura Navarro, cree que lo importante es que lleguen más vacunas y que tengamos la capacidad organizativa necesaria para administrarlas. Lo ha dicho en respuesta al hecho de que se tengan que cerrar centros de vacunación masiva (el del auditorio de Castellón esta misma tarde) por falta de vacunas.

A pocas horas de conocer si la Agencia Europea del Medicamento autoriza las vacunas de Janssen, el Presidente de la Sociedad Española de Medicina Preventiva, Rafael Ortí, se posiciona a favor de la misma. También a favor de la propuesta del Ministerio que se debatirá esta tarde de espaciar la segunda dosis de Pffizer y Moderna para poder vacunar antes a más gente. Son de los temas sobre los que hablamos en la siguiente entrevista, en la que también le preguntamos por los vacunódromos que han empezado a funcionar en la Comunitat.