Josep Lluís Bonet, president de la Cambra de Comerç d'Espanya a "El matí a Ràdio 4"
- Ramon Castelló conversa també amb Pere Brachfield, consultor i autor de la "Guía práctica para el recobro de deudas"
“El matí a Ràdio 4” és un programa dirigit i presentat per Ramon Castelló, que analitza l’actualitat diària. Es pot escoltar de dilluns a divendres des de les 07:00h fins a les 12:00h a Ràdio 4.
A primera hora Ramon Castelló condueix la 'Tertúlia d'actualitat' amb l’advocat Tirso Gracia i amb l’Olga Grau, periodista i redactora en cap de la secció d'economia de 'El Periódico de Cataluña’.
El director del programa entrevista en Josep Lluís Bonet, president de la Cambra de Comerç d'Espanya per parlar, entre d’altres temes, del grau d’acompliment de les promeses d’inversió a Catalunya per part de l'Estat.
Avui ‘La traductora’ tractarà sobre els sistemes de cobrament de deutes amb el consultor Pere Brachfield, autor de la "Guía práctica para el recobro de deudas”.
A la secció 'Convidem a…', Ramon Castelló conversa amb l’actriu Núria Santaló i amb el Ricard Soler i Mallol, director de l’obra “Ciutat de vidre” que representen a la Sala Beckett de Barcelona fins al 21 de maig.
A més a més, Ramon Castelló repassarà l'actualitat del dia amb la col·laboració dels Serveis Informatius de RNE i l'anàlisi dels experts de "El matí a Ràdio 4 ".