El grup de música torna a la càrrega després d'un any i mig d'aturada amb nou treball sota el braç, on recupera l'estil característic original
03/06/2026 00:15:41El grup de música La Pegatina torna a la càrrega després d'un any i mig d'aturada amb Fuegos de barrio, un nou disc on recupera l'estil característic dels primers anys. "Jo descansaria més. Tenies rutines diferents, ara no podem tenir les rutines que pot tenir la gent", expliquen Adrià Salas i Rubén Sierra. En una entrevista al Cafè d'idees amb Gemma Nierga, expliquen per què tornen als orígens amb el seu nou treball: "Ens agrada tocar mil coses, però tenim aquesta necessitat de tornar al punt zero. Hem volgut que sigui un disc de directe, entren 11 de les 12 al directe". Descarten que sigui un àlbum combatiu políticament tot i parlar de la gentrificació o els migrants: "No està pensat per reivindicar directament, és part del context". I celebren ser un grup intergeneracional: "La gent de fa 23 anys ara torna amb els seus fills".
- Gèneres
- Cataluña
- Idiomes
- Catalán
- Accessibilitat
- Subtitulado