Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Actividade paralizada en comercio, hostalaría e polígonos industriais na primeira folga xeral na comerca da Mariña. Milleiros de persoas participan na manifestación en Burela para denunciar o desmantelamento industrial da comarca

Pesa dúas toneladas e media de peso en vivo e vendeuse por case corenta mil euros. Os donos coidárono en Xove durante nove anos coma se fose unha mascota

El Tribunal Supremo ha confirmado la anulación del ERE queAlcoa pretendía aplicar en la planta de San Cibrao, en Lugo. La empresa no podrá apagar las cubas de electrólisis ni ejecutar los más de 500 despidos previstos. El Comité de Empresa dice que esta decisión confirma la mala fe con la que actúa la multinacional americana del aluminio e insiste en que el futuro de la fábrica pasa por la intervención pública hasta encontrar un comprador.

Dous amigos de Alfoz, con cadansúa explotación apícola, fan dos mellores meles do mundo. Son da nova xeración de apicultores galegos e acadaron a máxima distinción en Galicia e das máis altas a nivel internacional.

La empresa de aluminio Alcoa y la eólica Vestas piden al gobierno y a la Xunta un plan industrial para la zona y que se mantengan los puestos de trabajo, ahora amenazados por los cierres y los ERES. Convocados por los sindicatos UGT, Comisiones Obreras y CIGA, los manifestantes defienden el potencial económico e industrial de la comarca de A Mariña.

FOTO: Varios cientos de personas participan en una manifestación por el futuro industrial de A Mariña. Carlos Castro / Europa Press.

Hai catro anos, en Chandebrito (Nigrán) sufrían algo parecido a un inferno, no medio dunha das peores vagas de incendios que viviu Galicia. Alí morreron dúas mulleres cando tentaban fuxir do lume. En Carballeda de Avia e Vigo faleceron outras dúas persoas.

O lume arrasou grandes zonas de monte, pero tamén queimou casas, negocios e chegou a entrar en zonas urbanas.

Un Telexornal especial lembra aqueles días e comproba se fomos quen de aprender da traxedia.

No incendio da Pobra do Brollón, con 1700 ha queimadas, salvouse o lugar das Laceiras, levantado por un bilbaíno fillo de emigrantes con criterios conservacionistas.