- La justícia s'haurà de pronunciar en les pròximes hores sobre una suspensió cautelar del decret
- Aragonès assegura estar "molt tranquil" i defensa que l'ajornament té "base legal"
- El PSC estudia encara la impugnació i crida a la resta de partits a no fer campanya
- Baixen l'índex de rebrot i la velocitat del virus, però augmenten els ingressos i les UCI
- S'han notificat 129 defuncions en un dia
- Catalunya supera ja les 18.000 víctimes per la pandèmia
- El cap de Medicina Preventiva de l'Hospital Clínic recorda que un confinament dur i curt és eficaç per aplanar la corba
- Considera positiva la continuïtat del ministre Salvador Illa, a qui defineix com a "honest i treballador"
- Entrevista al 'Cafè d'idees' amb Gemma Nierga | La 2 i Ràdio 4
Salut comença a administrar la segona dosi de Pfizer. Leocàdia, de 85 anys i usuària d'una residència de La Pobla de Segur, ha estat la primera a rebre-la. Els efectes de la borrasca Filomena encara es noten una setmana després, sobretot al camp. Consternació per la mort de l'alpinista Sergi Mingote al K2. El Barça disputa a Sevilla la final de la Supercopa contra l'Athlètic Club.
- Els pròxims dies es podria superar el pic de 594 ingressos de la segona onada
- El Masnou és el municipi amb més risc de rebrot de tot Catalunya amb 1.560 punts
- Catalunya supera ja les 18.000 víctimes per la pandèmia
- Leocàdia, de 85 anys i usuària de la residència de gent gran de la Pobla de Segur, ha estat la primera en rebre-la
- A la resta de Catalunya la segona dosi s'administrarà a partir d'aquest dilluns
Lluís Falgàs entrevista Carles Riera, número 2 de la llista de la CUP per Barcelona. El programa també analitza la proposta del govern de Catalunya d'ajornar les eleccions al Parlament fins al 30 de maig. A més comptarà amb les reaccions de tots els partits polítics catalans a aquesta decisió.
Salvador Illa descarta el confinament domiciliari per superar la tercera onada de la covid-19. Sant Joan de Deu estrena les vacunes de Moderna. ERC confia que el PSC no recorrerà l'ajornament de les eleccions catalanes del 14-F. Protesta simbòlica a Platja d'Aro per reclamar ajudes directes als negocis tancats per la pandèmia. El Barça prepara la final de la Supercopa d'Espanya contra l'Athlètic Club. Serà demà a Sevilla.
- El ministre de Salut es mostra obert a revisar la franja horària del toc de queda nocturn
- Salvador Illa considera "òptim" el ritme de vacunació i confia arribar al 70% de vacunats a l'estiu
Es desmarca de l'ajornament de les eleccions catalanes i diu estar centrat "al 101%" en la pandèmia
- Es tracta d'una persona de les Terres de l'Ebre que havia viatjat recentment a Londres
- Salvador Illa confirma més d'un centenar de casos a Espanya però descarta el confinament domiciliari
- Augmenta la pressió hospitalària i ja hi ha 525 ingressats a l'UCI
- Els socialistes denuncien que la nova data "no es pren per criteris epidemiològics"
- ERC, Cs i JxCat consideren "electoralista" l'actitud del PSC
- Tots els partits de l'oposició reclamen al Govern garanties per evitar que es tornin a ajornar
El govern de Catalunya ha decidit ajornar les eleccions al Parlament fins al 30 de maig. No hi ha hagut unanimitat entre els partits i el govern ha imposat la nova data dels comicis. Els partits reclamen garanties per evitar un nou ajornament electoral i que es mantingui el control sobre el govern, però hi ha discrepàncies si la nova convocatòria ha de permetre canviar les llistes electorals. El PSC no descarta impugnar-ho, mentre els indicadors de la pandèmia segueixen empitjorant amb més de 500 persones ingressades per Covid-19 a les UCI.
- El Govern al·lega que "amb l'evolució de la pandèmia" no es pot garantir el dret a vot i a la salut
- Pere Aragonès haurà de signar un nou decret la primera setmana d'abril per convocar el 30-M
- Consulta el decret que deixa sense efecte el 14-F i anuncia el 30-M com a nova data electoral
El govern de Catalunya acorda amb la majoria de partits la celebració de les eleccions el 30 de maig, a causa de l'increment de casos i l'empitjorament de la pandèmia de coronavirus. Només el PSC ha expressat que impugnaria judicialment la decisió si l'ajornament fos fins després de l'estiu. Catalunya ja supera els 500 ingresssats a les UCI per Covid-19. Els experts alerten que calen mesures més contundents i de forma ràpida per contenir el virus per l'arribada de la soca britànica. Alerta per l'increment de l'activitat criminal al voltant de les vacunes contra la Covid-19. Els delinqüents intenten estafar les residències i la gent gran. Els alcaldes del Vallès Occidental estan indignats pels constants talls de llum i amenacen d'emprendre accions legals contra Endesa. Les eleccions a la presidència del Barça no es faran el 24 de gener a causa de la Covid-19.
- El PSC ho accepta tot que plantejava un ajornament tècnic fins al 14 o 21 de març
- Els Comuns volien el 16 de maig i el PdCat també apostava perquè fos abans
- El consell executiu es reunirà a les 17h per formalitzar la decisió
El govern ha decidit que no hi haurà eleccions al Parlament de Catalunya el proper 14-F. El decret d'ajornament inclourà la nova data que podria ser el 30 de maig, malgrat que no hi ha consens entre els diferents partits polítics. JxCat, ERC, Ciutadans, Comuns i PP estan d'acord, mentre el PSC descarta impugnar l'ajornament. Les vacunes contra la Covid-19 són objecte d'estafes. Els mossos d'esquadra han detectat un centenar d'intents d'enganyar residències i gent gran. També hi ha revenda de vacunes a la Internet profunda. Els alcaldes del Vallès amenacen amb accions legals contra Endesa i exigeixen inversions urgents per evitar talls de llum. Les eleccions del Barça no se celebraran el 24 de gener i els comicis s'ajornaran per les restriccions de mobilitat decretades pel govern en l'actual context de pandèmia.
- El PSC planteja un ajornament tècnic i celebrar els comicis al 14 o 21 de març
- El consell executiu es reunirà a les 17h per formalitzar la decisió
- Bad Bunny es converteix en el cantant més escoltat de 'Spotify' a Espanya i al món
- La cançó número 1 entre els espanyols ha estat "Tusa", de Karol G amb Nicki Minaj
- "Blinding Lights", de The Weeknd, és la cançó més reproduïda mundialment
El 35% de la barra del Trabucador queda finalment submergida
- La remissió del temporal i la marea han permès recuperar parcialment alguns dels trams afectats pel temporal Filomena
- El ministeri de Transició Ecològica preveu que els treballs de restauració puguin començar en breu