Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Aquesta tarda predominarà l'ambient assolellat, només amb alguns núvols prims que a estones l'enteranyinaran. Les temperatures seran molt agradables, i al sol, fins i tot, farà caloreta. De nit tornarà a fer fresca. Demà poques novetats: sol, núvols alts i mitjans que circularan de ponent a llevant del país i que a estones l'emblanquinaran. Les temperatures seran altes. Demà les màximes es mouran entre els 25 i els 30-31º. Farà molt bo.

Aquesta tarda predominarà l'ambient assolellat, només amb alguns núvols prims que a estones l'enteranyinaran. Les temperatures seran molt agradables, i al sol, fins i tot, farà caloreta. De nit tornarà a fer fresca. Demà poques novetats: sol, núvols alts i mitjans que circularan de ponent a llevant del país i que a estones l'emblanquinaran. Les temperatures seran altes. Demà les màximes es mouran entre els 25 i els 30-31º. Farà molt bo.

Les perspectives econòmiques tornen a fer caure la confiança dels consumidors. Hi ha més percepció d'una possible inflació, de pujada de tipus i de més atur. L'Informatiu ha comprovat com hi ha qui veu en la temporada de bolets una oportunitat per tapar forats.

A Catalunya, més 25.000 pisos de joves ja cobren l'ajuda dels 210 euros mensuals pel lloguer. A tot l'Estat en són 150.000, una xifra que, dos anys després de l'entrada en vigor d'aquest ajut, no arriba ni als objectius que tenien per l'any passat .

Convergència i Unió demana a José Montilla que deixi d'utilitzar políticament el cas Millet. El president català insisteix a demanar una ràpida actuació de la justícia i descarta que el PSC hagi rebut diners del Palau de la Música.

Els últims dies del món, les derniers jours du monde, s'estrena aquesta tarda al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges...El món s'acaba, mentre el personatge del vilanoví Sergi López busca la seva amant.

El Barça ja és líder en solitari.

Els Serveis Informatius de TVE Catalunya ofereixen cada dia l'actualitat de tot el que passa a Catalunya i els esdeveniments més importants d'arreu del món que interessen els catalans. El presentadors són Mireia Bonache, Macarena León, Joan Marcet i Núria Ramírez.

El temps d'aquest divendres ha estat un aperitiu del què ens espera el cap de setmana. Dos dies en que gaudirem del sol a totes les comarques, només amb alguns intervals de núvols alts i mitjans, que cap al Pirineu i a diversos punts de muntanya de l'interior, deixaran el cel variable. El mestral afluixarà a l'Ebre, la Tramuntana bufarà amb ganes a l'Empordà. Les temperatures seran molt agradables tant de dia com de nit. Tot i que allà on bufi el vent la sensació serà de fresca.

Rio de Janeiro serà la seu dels Jocs Olímpics de 2016. La candidatura de Madrid ha resistit les dues primeres votacions, on han caigut Chicago i Tòquio. Finalment, Rio s'ha imposat per 66 vots a 32.

L'atur ha tornat a pujar al setembre, per segon mes consecutiu. Un aturat que ja no té prestació ni feina ens ha explicat el seu cas.

Un jove s'ha lliurat avui a la justícia en relació a la mort d'un home durant les festes de la Mercé.

Continuen les conseqüències del cas Millet. Avui s'ha sabut que dues fundacions vinculades a partits polítics havien rebut diverses quantitats del Palau de la Música.

Aquest divendres serà tranquil: farà sol a bona part del país, només amb algunes nuvolades cap al Pirineu i les comarques del nord-est que podran deixar alguns ruixats. De fet, el dia d'avui és un aperitiu del cap de setmana, en que ens esperen dos dies de sol i de molta suavitat de temperatures.

Continua el degoteig d'aturats. El setembre deixa a Catalunya més de 12.000 persones sense feina, que al conjunt de l'Estat ja superen els 80.000. És la segona pujada consecutiva de l'atur després de la reducció que hi va haver per la contracció de la temporada d'estiu.

Fundacions afins a partits polítics, com la Fundació Trias Fargas, de Convergència Democràtica, també va rebre diners del Palau de la Música. Tant la direcció de CDC com l'advocat de Fèlix Millet ho reconeixen a l'Informatiu, però defensen que tot era legal.

L'Ajuntament de Barcelona debat el futur del barri del Raval. Volen repartir per la ciutat els centres assistencials de tota mena, ja que només al Raval n'hi ha 23, i atrauen al barri bona part de la població marginal de la ciutat.

Dissabte i diumenge torna la Festa del Cel a Barcelona, l'últim acte de la Mercè d'enguany. Quan la van fer el 2006, la ciutat es va col·lapsar per l'afluència de públic que volia veure l'exhibició des de primera línia del mar.

Arrenca la 42ª edició del festival de cinema de Sitges amb la projecció de REC2, dels catalans Jaume Balagueró i paco Plaza.

Els casos de grip A han augmentat a Catalunya aquesta setmana, però encara no es pot parlar d'epidèmia. La ministra de sanitat, Trinidad Jiménez, ha anunciat que la vacunació podria començar al novembre.

L'actual secretari d'immigració de Convergència, Àngel Colom, ha admés que va rebre 72.000 euros de Félix Millet. Als comptes del Palau de la música, però, hi ha un rebut pel doble d'aquesta quantitat.

La reordenació de la Rambla implicarà, entre altres coses, la desaparició de les parades de venda d'animals. Els veïns creuen que el principal problema del passeig barceloní és la inseguretat.

Els jugadors del Barça es relaxen unes hores pilotant els cotxes esportius que una marca els ha regalat. Però, el que volen pilotar de veritat es la Lliga i començar a distanciar el Madrid que diumenge té un partit complicat a Sevilla.

Després d'un matí tranquil, la tarda ha estat moguda. Des de primera hora de la tarda les nuvolades han començat a creixer cap al Pirineu i Prepirineu i lentament s'han anat estenent cap a les comarques de l'interior fins arribar al prelitoral i litoral. Al seu pas han deixat ruixats i tempestes, acompanyats de molts llamps i trons i quantitats d'aigua que en algunes zones superen els 50 l/m2. Precipitacions que ens acompanyaran fins ben entrada la nit. Demà, matí de sol a tot arreu i a la tarda, novament, cauran ruixats i tempestes cap a l'àrea pirinenca i les comarques del nord-est. Les temperatures no variaran i l'ambient serà suau.

Després d'un matí tranquil, la tarda ha estat moguda. Des de primera hora de la tarda les nuvolades han començat a creixer cap al Pirineu i Prepirineu i lentament s'han anat estenent cap a les comarques de l'interior fins arribar al prelitoral i litoral. Al seu pas han deixat ruixats i tempestes, acompanyats de molts llamps i trons i quantitats d'aigua que en algunes zones superen els 50 l/m2. Precipitacions que ens acompanyaran fins ben entrada la nit. Demà, matí de sol a tot arreu i a la tarda, novament, cauran ruixats i tempestes cap a l'àrea pirinenca i les comarques del nord-est. Les temperatures no variaran i l'ambient serà suau.

El matí ha estat tranquil, però la tarda serà més moguda. Cap al Pirineu i comarques del Nord-est, esperem ruixats i tempestes, locals però que descarregaran amb certa intensitat. Al centre, a ponent i al sud del país tindrem cel serè i alguns núvols de tipus alt i mitjà en alçada que emblanquinaran el sol. Temperatures suaus. Demà, tranquil en general i nuvolades de tarda amb ruixats una altra vegada cap al Pirineu i Nord-est.

El cas Millet no té aturador... El polític convergent Àngel Colom va rebre de l'expresident del Palau de la Música diners per saldar els seus deute amb el fracassat Partit per la Independència.

Acaba el Debat de Política General amb un compromís... Revisar a la baixa l'impost de successions a Catalunya, tot i que en cap cas s'eliminarà...com ja passa a altres comunitats autònomes.

Una cadena catalana de supermercats ja fa temps que ofereix descomptes als clients que no fan servir bosses de plàstic. Des d'avui, una altra deixa de distribuir-ne, i els clients se les han de portar de casa.

Les baralles entre les estàtues humanes de la Rambla, com aquesta que hem enregistrat fa unes hores, no són res d'estrany. L'ajuntament vol posar-hi remei i, a més, eliminarà gairebé totes les parades d'ocells.

El Barça fa un dinar de germanor després d'un entrenament molt distès, per preparar el partit de dissabte, al Camp Nou, contra l'Almeria.

Montilla rebutja la proposta de Mas de fer un front comú a Madrid per evitar la pujada d'impostos.

A la segona jornada del Debat de Política General, Montilla s'ha mostrat obert a una modificació de l'impost de successions.

Una empresa de Girona suspén l'ERO temporal que havia presentat perque ha recuperat part de les comandes.

La gota freda ha colpejat fort al país Valencià, on ha deixat fins a 300 l/m2. A Catalunya, les comarques de Tarragona son les que han rebut més pluja, que en alguns punts ha arribat als 100 l/m2.

Fernando Alonso ja és, oficialment, pilot de Ferrari. L'asturià signarà per tres temporades, i per cada una cobrarà uns 20 milions d'euros.

Mas demana a Montilla que encapçali el lideratge dels partits catalans contra la pujada d'impostos plantejada per Zapatero, al Debat de Política General. L'oposició acusa l'ajuntament de Barcelona d'encarregar a empreses externes, més d'un centenar d'informes d'utilitat discutible. Els encàrrecs haurien costat 13 milions d'euros.

Els preus dels pisos baixen un 7,7% el darrer trimestre i ja acumulen un 20% de descensos des del març del 2007. Catalunya és la comunitat on més es nota. L'obra projectada ha caigut un 62% el darrer any.

El Barça s'enfila al liderat del seu grup de la Champions amb una victòria molt treballada sobre els ucraïnesos del Dínamo de Kíev. Els blaugrana acumulen nou partits sense perdre a la màxima competició europea.

Avui tindrem un tarda de sol i de molta suavitat tèrmica. És el què en meterologia popular es coneix com l'estiuet de Sant Miquel. Ara bé, hi ha altres indrets de la península, com Múrcia, el País Valencià i les Balears on no és així: encara s'hi manté l'alerta per risc de fortes pluges. Demà, a casa nostra tornarem a tenir núvols i pluges cap a l'Ebre i sol, amb intervals de núvols alts i mitjans a la resta. Les temperatures baixaran una mica.

La despesa social i l'ajut als aturats són la base dels pressupostos de l'estat que el Govern sotmetrà a votació. Salgado recorda a les administracions que cal reduir el dèficit públic.

El Govern aprova la llei que permetrà equiparar les families d'un adult amb fills al càrrec, amb les nombroses. Es beneficiaran 10.000 mil families a tot Catalunya, amb ajuts directes, avantatges econòmics i prioritat en l'elecció d'escola. Barcelona necessita 1.000 mossos més per garantir la seguretat ciutadana. Aquest informatiu ha pogut saber que Hereu ha exigit a Interior els reforços necessaris.

"El baile de la victoria", de Fernando Trueba, guanya la lluita pels Òscars i optarà a la selecció final per la millor pel·lícula de parla no anglesa. Trueba ha superat en l'elecció, "Gordos" i "Mapa dels sons de Tòquio", d'Isabel Coixet.

La Champions s'estrena al Camp Nou amb la visita del Dínamo de Kíev de XEVTXENTKO, ex jugador de Chelsea i Mílan. Si els blaugrana guanyen, poden col·locar-se

Tornem a tenir altra vegada una zona d'inestabilitat al sud-est de la península que afecta de ple, Andalusia, Múrcia, el País Valencià i les Balears, on hi ha tornat a ploure amb molta força. A Catalunya, aquesta borrasca ens envia vent de component est, que afavoreix la formació de núvols a tota la costa, però només pluja cap a l'Ebre.

Mor el treballador que va ser víctima d'una agressió en un hotel de Diagonal Mar durant les festes de la Mercé.

3.000 farmàcies catalanes venen des d'avui la píndola de l'endemà sense recepta.

Zapatero ha de negociar aquesta setmana els suports pels pressupostos generals de l'estat.

Torna la Champions al Camp Nou i Guardiola avisa del perill del Dinamo de Kiev.

Els Serveis Informatius de TVE Catalunya ofereixen cada dia l'actualitat de tot el que passa a Catalunya i els esdeveniments més importants d'arreu del món que interessen els catalans. El presentadors són Mireia Bonache, Macarena León, Joan Marcet i Núria Ramírez.