Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Zapatero diu que la pujada dels impostos és un exercici de solidaritat amb els aturats.

Anguela Merkel governarà a Alemanya sense el suport del partit d'esquerres, l'SPD que obté els pitjors resultats en 60 anys.

3.000 farmàcies catalanes començen a vendre avui la píndola de l'endemà. Salut recorda que no és un mètode anticonceptiu.

El tribunal que jutja la trama de corrupció dels alts càrrecs d'Hisenda rebutja la petició de prescripció dels delictes...així que comença la vista oral, amb la declaració de l'ex cap de la inspecció, Josep Maria Huguet.

Henry, descartat pel partit de Champions de demà contra el Dínamo de Kíev. I Txigrinski estarà tres setmanes fora de l'equip.

Cada any, l'economia submergida produeix fins a 70mil-milions d'euros l'any, 10 vegades més del que recaptarà l'Estat amb la pujada d'impostos anunciada ahir.

Centenars de persones s'acomiaden de la pianista Alicia de Larrocha. La capella ardent està oberta desde les deu del matí, al Palau de la Generalitat per on passat personalitats del món polític i cultural i, també, ciutadans anònims... L'Auditori també li ret homenatge amb un minut de silenci a cada actuació.

Més de 450 activitats gratuïtes per conèixer l'arquitectura, l'arqueologia i les rutes que formen part de la identitat del nostre país. Això, amb motiu de les Jornades Europees del Patrimoni. Entre les activitats més destacades: visitar - per dins - aquells indrets que, normalment estan tancats al públic. L'informatiu hem anat al Castell de Montsoriu.

El Barça guanya a Màlaga, suma 3 punts, però perd el lideratge... i és que el Madrid suma més gols... Això sí, al camp, gran partit dels de Guardiola.

El Consell de Ministres aprova avui els pressupostos generals pel 2010, marcats per l'austeritat i la pujada d'impostos.

licia de Larrocha, considerada la pianista del nostre país amb major projecció internacional, va morir anit a Barcelona, als 86 anys.

es festes de la Mercè tenen avui el punt de distinció amb la jornada de portes obertes al Palauet Albéniz.

l Barça buscarà aquest vespre a Màlaga la cinquena victòria seguida a la lliga.

Ara bé també sembla que aquest estiuet de Sant Miquel serà curtet. Tindrem un cap de setmana variable en general i inestable en algunes comarques. Demà núvols presents a tot arreu més trencats al centre, a ponent i al sud del país on farà més sol. En canvi al Pirineu, prePirineu i al nordest hi haurà núvols més compactes i possibilitats de ruixats i tempestes a partir de la tarda. El vent serà component est i les temperatures lleugerament a la baixa. Diumenge els núvols continuaran sent presents a totes les comarques, les ullades de sol aniran cares de veure. Aquests núvols podrien deixar ruixats al matí cap el sud i a la tarda al Pirineu i l'interior del nordest. Seran tempestes bastant locals i sense gaire importància. El vent vindrà de llevant i les temperatures sense canvis.

Dues menors violades i dos ferits, balanç de les primeres nits de les festes de la Mercé.

Comença la cimera del G-20 a Pittsburgh, amb el repte de trobar solucions a la crisi i prevenir les que puguin venir.

La "píndola de l'endemà" es començarà a vendre dilluns a les farmàcies sense recepta.

L'ajuntament de Castelldefels modifica l'ordenança de civisme per endurir les multes a les prostitutes i als clients.

Hermetisme total de Joan Laporta i els seus directius respecte al cas d'espionatge als quatre vicepresidents. En canvi, Guardiola ha assegurat que l'afer no afectarà el rendiment de l'equip.

Ens espera una tarda de cel serè i de domini del sol a bona part del territori. Però també entraran núvols pel nord-est del país i s'estendran lentament afectant la meitat est de Catalunya. Malgrat els núvols no hi ha risc de precipitacions. Cap de setmana marcat per la variabilitat a la majoria de comarques i per la inestabilitat en algunes d'elles.

Els Serveis Informatius de TVE Catalunya ofereixen cada dia l'actualitat de tot el que passa a Catalunya i els esdeveniments més importants d'arreu del món que interessen els catalans. El presentadors són Mireia Bonache, Macarena León, Joan Marcet i Núria Ramírez.

Inquietud als ajuntaments catalans per la situació de les seves finances.

Un grup de 30 persones col.lapsa l'estació de Sants de bon matí, en plena hora punta. Viatjaven sense bitllet i en ser requerits pels mossos han fugit per un dels túnels de l'estació.

Els mossos d'esquadra desarticulen una banda de 15 persones que es dedicaven a robar amb violència a l'AP-7.

L'alarma per la grip A obliga a fomentar la prevenció i la higiene personal. I de retruc, qui més ho ha notat, en positiu pels seus ingresos, són les farmàcies i els fabricants de productes antisèptics.

Laporta guarda silenci sobre l'afers dels detectius. Qui sí que n'ha parlat és l'entrenador, Pep Guardiola, que deixa la qüestió al marge de la plantilla.

Jornada castellera a Barcelona amb motiu del dia de la Mercè.

I en un dia de la Mercè marcat per la crítica social, Esquerra Republicana exten la mà a un futur pacte polític a Barcelona.

Una vacuna contra la SIDA, encara en proves, podria reduïr el risc de contagi en un 30%.

Polèmica a Can Barça... en saber-se que uns detectius han investigat 4 vicepresidents blaugrana.

Primera victòria blanc-i-blava de la lliga al nou estadi.

Cinc jutges de l'audiència nacional han inspeccionat avui les obres del Túnel de l'AVE a tocar de la Sagrada Família

La policia colombiana deté un tercer implicat en l'assassinat a trets de Félix Martínez Touriño

Una enquesta sobre hàbits sexuals feta a dos mil joves d'entre 16 i 24 anys revela que el 94% fa servir mètodes anticonceptius

Més de la meitat dels catalans no sap on adreçar-se quan vol presentar una reclamació, segons un estudi.

El món del futbol es posa als peus d'un Barça que ofereix espectacle, gols i el millor joc de la lliga. L'estendart d'aquest equip és Leo Messi. L'argentí no sembla tenir aturador : ja és el maxim golejador de la lliga.

El canvi d'estació no ens ha portat pas gaires novetats. Demà hi haurà alguns núvols de tipus alt i mijà en alçada cap a les comarques del sud del país que no esperem que deixin precipitacions. A la resta cel serè i domini del sol, només amb algunes nuvolades que poden créixer cap a punts del Pirineu. El vent serà de component est amb predomini del gregal i del llevant. Les temperatures pujaran.

Cinc jutges de l'Audiència Nacional visiten les obres del túnel de l'AVE a la Sagrada Familia.

Els escàndols per la gestió de Fèlix Millet al capdavant del Palau de la Música no s'aturen.

La policia colombiana deté un darrer implicat en el crim de Santaló.

El 55% dels catalans no sap a qui acudir quan veu danyats els seus drets. Demostració d'autoritat del Barça a Santander.

Els Serveis Informatius de TVE Catalunya ofereixen cada dia l'actualitat de tot el que passa a Catalunya i els esdeveniments més importants d'arreu del món que interessen els catalans. El presentadors són Mireia Bonache, Macarena León, Joan Marcet i Núria Ramírez.

Tenir uns pares universitaris dóna més possibilitats d'obtenir un títol superior. // L'excés de velocitat va causar l'accident d'autocar a Sant Pol de Mar el 31 de juliol.

El ministre de foment ha visitat la Sagrada Família, un dia abans que els jutges de l'audiència Nacional vinguin a inspeccionar les obres del Túnel de l'AVE al seu pas pel temple.

I els mossos investiguen la mort d'una dona que anit van trobar morta dins d'una maleta abandonada prop d'un portal a la Gran Via de Barcelona.

Racing-Barça i Sevilla-Mallorca obren la quarta jornada de lliga que també es jugarà dimecres i dijous.

Aquesta nit a les 11 i 19 minuts comença la tardor. I de moment, el primer dia haurem de tenir a punt els paraigües perquè a les comarques costaneres el cel estarà ennuvolat i hi poden caure ruixats i tempestes. A la resta, al matí farà sol, però a la tarda també hi podran créixer nuvolades (sobretot Pirineu i Nord-est) que podran deixar algun ruixat.

Aquesta nit a les 11 i 19 minuts comença la tardor. El canvi d'estació no ens portarà cap canvi de temps traumàtic. De moment continuarem amb sol a l'interior i al Pirineu i amb núvols i alguns ruixats a la costa.

La situació econòmica ha fet baixar al darrer any la mobilitat a la ciutat de Barcelona.

L'Informe de l'accident de Sant Pol diu que l'autocar anava a 73 km per hora en un revolt limitat a 40, i les víctimes no duien el cinturó.

2 de cada 10 immigrants són a l'atur. La xifra duplica la de la població autòctona. Els Mossos d'Esquadra investiguen l'estrany crim d'una dona que ha aparegut morta a l'interior d'una maleta de grans dimensions, al barri de La Bordeta de Barcelona.

El Barça ja ha arribat a Cantàbria on aquesta nit juga contra el Ràcing, el primer dels tres partits que disputaran en set dies.

Arriben a judici els incidents del partit de futbol entre el Bada Bing i el Rosario central. Set jugadors del Bada Bing estan acusat d'agredir els jugadors contraris i d'insults racistes pel seu origen sudamericà.

El preu dels pisos de segona mà ha baixat un dotze per cent a Barcelona en un any.

Dia munidal d el'Alzheimer. A Catalunya es calcula que hi ha 80.000 persones amb la malaltia.

A partir de l'1 d'octubre, els propietaris de gossos de Girona hauran de pagar multes si no s'ocupen correctament de les seves mascotes.

La selecció espanyola de bàsquet celebra la seva primera medalla d'or en un Europeu. Aquesta tarda han traslladat la festa a la Cibeles.

Aquests dies, sol a l'interior i al Pirineu, mentre que a les comarques costaneres predominaran els núvols que deixaran el cel variable i alguns ruixats. Les temperatures seran suaus: de dia farà caloreta però de nit fresca.