-Sanitat reelaborarà el pla de vacunació després que s'haja paralitzat l'administració de dosis d'AstraZeneca
-El fins ara síndic de Ciudadanos en Les Corts, Toni Cantó, entregarà hui l'acta de diputat. Explica que està desil·lusionat amb la política i desitja tornar al seu treball anterior d'actor
-Amb una crema de tarongers ha volgut escenificar l'organització agrària AVA-ASAJA la crisi que patix el camp i la ramaderia valenciana
Hui fem l'informatiu des del balcó de l'Ajuntament de València, quan fa un any que el govern va decretar l'estat d'alarma per a contindre el coronavirus.
-Toni Cantó, síndic de Ciudadanos en les Corts i coordinador del partit en la Comunitat Valenciana, ha anunciat que deixa els seus càrrecs, renuncia a la seua acta de diputat i, fins i tot, deixa la política.
-Hui comença la vacunació de 116.000 professors i personal no docent de centres educatius
-Donem veu als sector afectats per la suspensió de les Falles, com indumentaristes o artistes fallers
-Fem un repàs a les imatges més rellevants de l'últim any
Hui fem l'informatiu des del balcó de l'Ajuntament de València, quan fa un any que el govern va decretar l'estat d'alarma per a contindre el coronavirus.
-Entrevista amb Ximo Puig (president de la Generalitat)
-Entrevista amb Joan Ribó (alcalde de València)
-Donem veu als sector afectats per la suspensió de les Falles, com indumentaristes o artistes fallers
-Fem un repàs a les imatges més rellevants de l'últim any
-Últim cap de setmana de restriccions en interiors de bars, restaurants i gimnasos. A partir de dilluns, els negocis d'hostaleria podran reobrir l'interior amb un aforament del 30% i un màxim de 4 persones per taula. Les terrasses s'ampliaran al 100%.
-Les persones de risc alt es vacunaran quan toque a les de 70 a 79 anys. Ho va aprovar ahir la comissió de salut pública, que ha actualitzat l'estratègia de vacunació.
-I en esports, el Villarreal va superar al Dinamo de Kiev per 0 a 2 en l'anada dels octaus de final de l'Europa League mentre que esta nit es juga el duel de la ciutat entre el Llevant i el València.
-El govern valencià valora si flexibilitza les restriccions. Es debat l'horari de les terrases i la possible reobertura de les instal·lacions esportives interiors
-Després d'una jornada convulsa a Múrcia i Madrid, el líder de Ciudadanos en la Comunitat Valenciana, Toni Cantó, assegura que els seus pactes tant a la Diputació com a l'Ajuntament d'Alacant són sòlids i no perillen
-I hui escoltarem el testimoni dels guàrdies civils que socorreren Maria Teresa, la dona a qui la seua exparella va intentar assassinar dilluns
-En esports, prèvia del Dinamo de Kiev-Villarreal, anada del octaus de final de l'Europa League
Es bastante improbable que un tsunami llegue a nuestras costas, pero aún así hay que estar preparados. Por ello, estos días tiene lugar un simulacro teórico en Alicante. El objetivo es coordinar a todas las fuerzas de seguridad que participarían en un posible desalojo de las zonas del litoral
Esta setmana no hi ha classe als centres educatius de Castelló perquè són les dates de les Festes de la Magdalena. L' Ajuntament ha posat en marxa 11 escoletes, per a afavorir la conciliació familiar. Hi ha vora 170 alumnes matriculats.
-El Ministeri de Sanitat proposa tancar perimetralment les autonomies durant el pont de Sant Josep i la Setmana Santa i Pasqua. Esta vesprada hi ha una nova reunió de la Comissió Interterritorial.
-L' Ajuntament de Castelló ha ficat 11 escoletes per a afavorir la conciliació familiar, en una setmana on no hi ha classe als centres educatius perquè són les dates de les Festes de la Magdalena.
-Acord entre la Generalitat i les grans empreses de la Comunitat, amb més de 500 treballadors i servicis mèdics propis, per a vacunar els seus empleats
La fotògrafa Cristina de Middel torna a Alacant, la seua ciutat natal. Ho fa amb una exposició que repassa gran part de la seua trajectòria artística. Premi Nacional de Fotografia i membre de la prestigiosa Agència Magnum, la seua exposició s'emmarca dins el cicle Photoalacant 2021.
A Alacant es donen els retocs finals a un vaixell molt especial, l' X-1: un motoveler trimarà, dotat de l'última tecnologia nàutica. El seu disseny es va aconseguir mitjançant un concurs internacional i podria ser el primer d'una llarga sèrie.