Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Són vuit víctimes més amb coronavirus en les darreres 24 hores, la pitjor xifra de morts a les balears des que començà la crisi sanitària

Ahir els pacients curats augmentaren més d'un 50 per cent, i equilibraren pràcticament el nombre de casos nous.

Son Llàtzer implanta un sistema digital perquè els pacients puguin fer videotelefonades amb els familiars.

El Govern ha aprovat ampliar la renda social per a persones sense cap ingrés i condonar el lloguer a les famílies afectades per la crisi que viuen en pisos de l'IBAVI. L'oposició critica la gestió que ha fet el govern central de la crisi del coronavirus.

Avui comença, com cada any, la campanya de la renda.

Polèmica per la pràctica de les aerolínies davant les nombroses cancel·lacions de vols.

El Consell de Mallorca demana poder alliberar els romanents municipals que, a Mallorca, superarien els 600 milions.

Avui ingressaran els primers quatre pacients lleus a l'hotel del Palau de Congressos de Palma.

Ja són 1069 els casos positius de coronavirus a les Balears amb 43 persones mortes.

Les banderes onegen ja a mig pal en alguns edificis públics, com és el Consell d'Eivissa a iniciativa del PP.

El material comença a arribar als hospitals de les Illes però els sanitaris continuen denunciant que un 15 per cent dels positius detectats a les Balears són companys seus.

La Fundació Impulsa calcula que en aquestes dues setmanes de confinament el PIB balear ha baixat un 0,4 per cent.

Les Balears han arribat als MIL positius en Coronavirus però amb només 42 nous casos en les darreres 24 hores, el que confirma que el creixement s'està alentint aquí a les illes.

La xifra de morts a les Balears s'eleva als 37.

Avui dematí ha arribat a l'aeroport de Palma un nou avió provinent de la Xina carregat amb material sanitari comprat pel govern balear.

El el CES, el Consell Econòmic i Social, pronostica una recessió profunda per les Balears que podria suposar perdre fins a l'11 per cent del PIB, uns 3.200 milions d'euros.

Avui s'han començat a repartir les 6.100 targetes moneder per a les famílies que compten amb ajuda al menjador.

En els carrers de Manacor ha sonat aquest cap de setmana la música d'una de les festes més sentides de Mallorca i del municipi, la música de Sant Antoni.

Ja són 755 els casos de coronavirus a les Illes Balears.

El Govern ja detecta un alentiment en el creixement de casos, tot i que la corba encara no ha arribat al seu pic.

El govern ha anunciat la compra amb recursos propis de devers 17 tones de material sanitari a la Xina.

Més de 200.000 treballadors es veuran afectats a les Illes per expedients de regulació temporal.

A Balears les proves d'accés a la universitat serà els dies 7, 8 i 9 de juliol.

Gairebé 100 nous infectats en 24 hores i en sumen ja 660 i 22 víctimes mortals.

Comença a funcionar a Can Misses el primer punt de recollida ràpida de mostres destinat a personal sanitari.

I a les residències de la tercera edat de les Illes s'ha posat en marxa un pla especial per atendre els positius.

L'ibsalut ha obert un servei d'atenció psicològica per a personal sanitari contagiat.

Avui és el darrer dia perquè tanquin tots els hotels per ordre del govern d'Espanya.

Un jutge de Palma ha enviat a la presó un home que havia estat detengut després de botar-se el confinament.

Els estudiants que han de fer selectivitat, molt preocupats per com els afectarà aquesta crisi.

Entre avui i demà, arribaran 3 avions carregats de material sanitari per als hospitals de les Balears. Són 135 mil mascaretes de diferents tipus i 1.200 bates, segons el Govern.

Els treballadors de les residències de gent gran denuncien també la manca de material de protecció. Hi ha 33 contagis entre els residents.

Ja són 562 els casos confirmats de coronavirus a les Balears, on han mort 19 persones i 57 estan ingressades a les UCIS. Hi ha 28 que s'han curat.

Al poliesportiu municipal de Maó, instal.len un taller de material de protecció per a personal sanitari.

Catorze hotels de Balears obriran les portes per poder allotjar personal sanitari, transportistes o treballadors de subministres.

A dia d'avui, el curs escolar no ha acabat, però les autoritats acadèmiques estan pendents de la perllongació de l'estat d'alarma.

Les coorperativas del camp ofereixen venda a domicili de fruites i verdures. La resposta dels consumidors ha estat un èxit.

Satisfacció generalitzada entre els esportistes illencs classificats per Tokio, després de la decisió del COI d'ajornar els Jocs Olímpics al 2021.

Canvi de temps: fred i pluja per a les pròximes hores que podria ser en forma de neu a la Serra de Tramuntana.

L'exèrcit comença a habilitar hotels a Mallorca per aïllar pacients de coronavirus.

Les Illes es preparen per a la setmana en què s'espera un augment important dels contagis.

Ja són 400 les persones que han donat positiu per coronavirus a les Balears.

El govern balear ha anunciat avui que ha comanat més de dos milions i mig de mascaretes per al personal sanitari.

Els menjadors socials s'adapten per poder continuar oferint menjar a la població més vulnerable.