Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

La barriada del Molinar a Palma ha acollit aquest cap de setmana un concert molt especial, el d'un músic paraguaià jubilat de 83 anys, organitzat per un jove veí seu a través de les xarxes socials, com una sorpresa. Tots dos viuen a l'únic edifici intergeneracional que hi ha a Mallorca. La iniciativa ha desbordat les seves previsions.

Delegació del Govern diu que s'hi acolliran més de deu mil persones. Les sol·liciuds es tramiten a Correus i la Seguretat Social, però moltes persones estan pendents de documentació per acreditar els requisits. Les entitats del tercer sector demanen reforços.

L'hospital Son Espases torna a estar al límit. Una saturació que, reconeix la gerència, es repetirà cada pic amb més freqüència. De fet, enguany encara no han acomiadat els reforços sanitaris d'hivern i, amb vista a l'estiu, estudien mantenir oberts tots els llits. Ara mateix, hi ha 70 pacients pendents d'ingrés a Urgències.

Continuen les coes a l'OAC Social de Palma. Centenars de persones han fet cua des de la matinada però només les primeres 300 han obtingut cita. La plantilla critica la falta de reforç de l'Ajuntament, mentre l'oposició acusa el Consistori de boicotejar la regularització.