Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Al menos cuatro personas han muerto al derrumbarse un edificio habitado de cuatro plantas sobre las 00.30 horas de esta noche en la confluencia de las calles Rodríguez Arias y Alós de Palma de Mallorca, según informa Radio Nacional. Otras dos personas continúan desaparecidas. (26/10/09).

Dues-centes mil persones seran vacunades a les Balears contra la grip A.

Els principals empresaris turístics es reuneixen a Palma per parlar del sector i cercar sortides al sector.

Les institucions cerquen el consens per modificar el projecte del dic de Ciutadella perquè hi puguin atracar creuers.

Més a prop el tren-tram, de Manacor, que serà en superfície; l'Ajuntament reconeix el cost de soterrar-lo.

L'entrenador de l'Atlètic de Madrid ha estat destituït 24 hores abans de jugar contra el Mallorca.

Jorge Lorenzo vol assegurar-se diumenge el subcampionat de MotoGP a Sepang.

Els socis del Pacte reconeixen que la imputació de Munar no és bona per la imatge del Parlament.

La policia analitza la documentació requisada en la investigació del cas Son Oms.

Dos mesos i mig ha durat l'obra de reforma d'un dels bars de Palma on ETA va posar una bomba.

Jorge Lorenzo ja és al circuït de Sepang, on diumenge es disputa el penúltim gran premi de MotoGP.

El Govern balear ha aprovat avui el projecte de llei dels pressuposts del 2010, marcats per la crisi. Es dispara la demanda d'aliments per part de les famílies necessitades: la Creu Roja repartirà 144 tones de menjar. Avui ha arribat el primer contingent de l'Operació Retorn: són els descendents dels nostres emigrants a Amèrica. Un incendi als baixos d'un hotel provoca 9 intoxicats per fum. Demà continuarà el temporal, amb ratxes de vent de 90 quilòmetres: també plourà amb força.

El projecte del golf de Son Baco, a Campos, pendent del vot de Bartomeu Vicens, imputat en casos de corrupció. Demà faran un consell de govern extraordinari per aprovar els pressuposts de 2010, que es rebaixen un 5 per cent. Consell d'Eivissa i Demarcació de Costes divergeixen sobre l'esbucament de les casetes de pescadors de l'illa. Un incendi crema tres cotxes a un taller del polígon de Son Fuster de Palma; Investiguen si ha estat provocat. La mallorquina Brigit Yague ha tornat de Dinamarca, on ha guanyat la medalla d'or de taekwondo.

Commoció a Eivissa a causa de l'atropellament d'un al·lot de 15 anys per un conductor que anava gat. Fa dos anys de la desaparició de Margalida Bestard, de 72 anys i la família demana que la justícia no se n'oblidi. Un incendi destrueix una perruqueria i un restaurant a Can Pastilla, a Palma. El Mallorca guanya el Getafe per 3 a 1 i es cinquè i se situa en zona UEFA. Rafel Nadal juga la primera final en cinc mesos, però la perd contra el rus Davidenko.

La crisi entre UM i el PSM s'allarga amb destitucions de regidors a Pollença i Campos. Formentera tendrà un quarter de la guàrdia civil nou d'aquí un any i mig; costarà 3 milions i mig d'euros. Un estudi de la Universitat de Georgetown avala que Colom podria haver nascut a les Balears. Jorge Lorenzo vol assegurar el subcampionat de MotoGP a Austràlia. Rafel Nadal juga avui a Xangai contra Ljubicic; ahir va guanyar Tommy Robredo.

El Partido Popular tiene otro frente abierto en Baleares, donde la justicia investiga el caso del velódromo Palma Arena por el que está imputado el ex presidente Balear y ex ministro en el gobierno de Aznar, Jaume Matas. El PP balear ha defendido hoy su inocencia y adelanta que no abrirá una comisión de investigación porque Matas dejó la política hace 2 años.

El president del PP balear, Juan Ramon Bauzà, diu que posa la mà al foc pels seus militants, també per Matas....El GOB diu que s'ha de llegir la lletra petita de l'acord del nou pacte del Consell de Mallorca. La policia recupera les obres d'art robades els darreres mesos a algunes esglésies de Palma. Rafel Nadal juga avui el segon partit del Master de Xangai contra Tommy Robredo. Albert Riera jugà amb la selecció espanyola i va fer l'assistència del gol de Negredo.

El presidente del PP de las Islas Baleares, José Ramón Bauzá, ha defendido la inocencia del ex mandatario autonómico Jaume Matas, imputado en el caso Palma Arena. (14/10/09).

  • El velódromo costó unos cien millones de euros, el doble de lo presupuestado
  • Un juzgado balear investiga las presuntas irregularidades
  • El último imputado en el caso es el ex presidente del Govern, Jaume Matas
  • Se investiga presunta malversación de caudales públicos, falsedad y cohecho
  • Hay imputadas alrededor de 30 personas, varias de ellas ex cargos del Govern