Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Avui han començat l'obra per arreglar el tram ferroviari Sineu-Manacor.

Neix un altre partit polític, Iniciativa Verds, de la fusió entre Iniciativa d'Esquerres i Els Verds.

El PSOE demana al PP que rectifiqui i doni suport als jutges, fiscals i policia, que lluiten contra la corrupció.

Avui comença a Londres la Fira Turística per recuperar el mercat britànic.

Acaba la temporada de MotoGP i Jorge Lorenzo bat el rècord amb 338 punts.

El Mallorca perd contra el Saragossa de penal i quan el temps passava d'hora.

El Govern i els empresaris del sector se reuniran, demà, amb els TTOO, les agencies de Viatges i les companyies aèries britàniques. PP i PSOE consideren innecessari reunir-se per intentar acordar la Llei de Pressuposts de la CAIB per l¿any que ve.

15 famílies i 14 empreses de Balears han demanat concurs voluntari de creditors en el darrer trimestre.

El Govern nega que hi hagi divergències amb la gerent del Consorci de la Platja de Palma.

Els usuaris del tren demanen que es restableixi la connexió Sineu-Manacor.

El gener començarà la instal·lació del cable elèctric entre la Península i les Balears.

Arriba el fred i ve de gust menjar guisats de tardor, com ara les sopes. Vos en recodarem la recepta.

El Menorca vol recuperar-se i guanyar el Granada a Bintalfa.

El Mallorca juga diumenge contra el Saragossa amb l'objectiu de consolidar-se a la part alta de la classsificiació.

Administració oberta 24 hores. Els tràmits es podran realitzar per internet.El govern vol rebaixar el contracte que manté amb Rafa Nadal per campanyes de promoció. Més autobusos per connectar Palma amb el futur hospital de Son Espases.

El jutge deixa la porta oberta a tornar a obrir el Cas Pla Territorial.

Les Pitiuses i Menorca són les illes on augmenta més la desocupació l'octubre

Comença el període d'exposició pública per fer el tramvia de la badia de Palma.

L'Ajuntament de Sant Antoni cerca una solució per retirar dos vaixells encallats a la platja.

L'artista basc Fernando Pagola presenta les seves obres al Taller 6A de Palma.

El Menorca prepara el partit de diumenge contra el Granada, un dels rivals directes.

L' economia es recupera un punt en tres mesos. Segons el CRE les illes precisa reconvertir el sector turístic per fer-lo més dinàmic. Hi haurà noves puntuacions per les acreditacions del català. Es presenta el projecte del tramvia de la badia de Palma que unirà Ciutat amb Son Sant Joan.

El jutge arxiva definitivament el Cas Pla Territorial de Mallorca després de tres anys d'investigació.

L'exrecapadora municipal de Sineu negocia una pena de 4 anys de presó i ha de tornar 500 mil euros.

El Govern estudia com pot fer front al deute de l'Ib-Salut i de l'IBATUR, que sumen 400 milions d'euros.

L'Ajuntament d'Eivissa ha començat a reformar el nucli històric.

L'obra està valorada en 1 milió i mig d'euros.

Un veler embarranca al port d'Andratx a causa del temporal de ponent.

El Mallorca potencia el planter i un dels descobriments és Michel Pereira.

Es dispara l' atur. Octubre ha deixat més de 8000 persones sense feina.Els sindicats reiteren la preocupació i la dificultat per crear llocs de treball.

Arxiu provisional del cas del pla territorial de Mallorca. El PP considera que els jutges han perllongat el cas de manera arbitrària i no descarten accions contra jutges i policies.

El president Antich ha emplaçat avui el PP a tornar-se a reunir aquesta setmana per parlar dels pressuposts de l'any que ve. El govern té la intenció de prorrogar els pressuposts d'engany perquè no té majoria al Parlament, però el PP li ofereix el vot sempre que no apugi els imposts.

La supressió de les ajudes del Pla 2000E ha aturat en sec la venda de cotxes. El mes d'octubre la matriculació de cotxes a les Illes va abaixar un 37,9 per cent, tres dècimes més que el descens que s'ha registrat a tot Espanya.

El Mallorca és el setè de la classificació de la primera divisió, gràcies a la victòria d'ahir. El Llevant marcà primer, però dos gols remuntaren un partit que va ser molt complicat.

El PP viu moments convulsos per elaborar les llistes i la supressió de líders històrics.

El Govern i Rafel Nadal renegocien el patrocini del tennista manacorí.

El temporal afecta el port de Maó, que està tancat per mor de la ventada del nord.

L'ONG mallorquina Dentistes sobre Rodes se'n va a Haití i també ajudarà a combatre-hi el còlera.

La guàrdia civil investiga la mort de dos motoristes a la carretera entre Maó i Fornells.

Avui és el Dia dels Morts i acaben les celebracions als cementeris.

Jorge Lorenzo guanya a Portugal i demostra que és el millor.

El PIB de les illes creixerà 0,7 per cent. Segons el Govern Balear l' economia es recuperarà lentament. Govern i oposició es trobaran per parlar del pressupost del 2011. Balanç positiu de la temporada turística.

Jaume Font ha fet un alè ara que el fiscal ha demanat que s'arxivi la seva acusació en el Cas Pla Territorial.

Font ha enviat un missatge al president dels populars, José Ramon Bauzà: si continua la radicalització del PP en temes de país, com la llengua, ell se'n anirà.

Avui tanquen molts d'hotels de les Illes. Acaba la temporada alta de 2010, amb un balanç positiu, millor que el de l'any passat.

Juan Carlos Alía, exgerent de l'IBATUR, paga la fiança i surt de la presó.

L'EPA revela que a les Illes hi ha 104 mil treblladors que no tenen feina, un 13,37 per cent manco que el trimestre passat.

L'Ajuntament de Palma aprova per majoria simple continuar els tràmits per fer la urbanització de Son Bordoi.

Jorge Lorenzo disputa diumenge el Gran Premi de Portugal, la penúltima prova del campionat del món.

El Menorca vol ser el protagonista de la jornada i guanyar el Barça.

El Mallorca juga dilluns a Palma contra el Llevant.

Pont de Tots Sants, de tradicions i de visites als cementeris.

S'anuncien tempestes i baixada de la temperatura.

Jaume Font demana al PP un replantejament ideològic. Font diu que no té intenció de presentar-se a les eleccions encara qui li retirin l' imputació pel cas pla territorial. Baixa l' atur un 13 per cent segons l' EPA, tot i això el govern considera la dada preocupant.

La fiscalia demanarà que s'arxivi el Cas Pla Territorial, en el qual estava imputat Jaume Font. Per contra, Joan Flaquer ha estat imputat en el Cas Palma Arena.

La fiscalia anticorrupció manté la imputació a Maria Antònia Munar en el cas Can Domenge que investiga un presumpte delicte d'informació privilegiada.

El resultat del partit de la Copa del Rei entre el Mallorca i el Gijón va ser de tres gols a un. Un bon resultat que permet els homes de Laudrup viatjar a Gijón amb esperances de passar l'eliminatòria.

El jutge imposa una fiança a Juan Carlos Alía, imputat en el cas IBATUR i podrà sortir de la presó.

El diputat del PP, Joan Flaquer, imputat en el Cas Palma Arena, defensa que és innocent.

Trobades en un bosc de Sant Josep de Sa Talaia 113 mil píndoles d'èxtasi.

El PSOE desmenteix haver comès irregularitats en la contractació d'un assessor.

Els pares de l'escola Miquel Duran i Saurina d'Inca es queixen del mal estat del centre.

L'Ajuntament de Palma debatrà avui sobre el projecte de Son Bordoy.

Famosos protagonitzen el calendari solidari de l'Associació de Persones amb Necessitats Especials d'Eivissa i Formentera.

Els sons, les veus, els principals esdeveniments de les Illes Balears configuren el relat radiofònic del Radiodiari que habitualment presenten Lluís Mestres o Armando Pomar. Temps de ràdio per explicar l'actualitat informativa, amb especial interès per la cultura i els aspectes etnogràfics de les illes.

Els operaris fan feina escarada en l'anomenat eix cívic de Santa Catalina, que estarà acabat abans de final d'any. Una obra controvertida que el govern municipal d'Aina Calvo ha tirat endavant, tot i que no té la majoria a l'Ajuntament de Palma.

Balanç sobre les ciutats que volen ser més humanes i sobre les inversions que s'hi han fet amb el Pla E, com en el barri de Santa Catalina.

El Mallorca debuta avui vespre a la Copa del Rei a Son Moix i contra l'Sporting de Gijón. Laudrup ja ha anunciat que farà canvis respecte del partit de lliga a València.

El Govern diu que el primer trimestre de 2011 les Illes sortiran de la crisi.

Satisfacció del Govern per l'equiparació de les taxes aèries amb les de les Canàries.

El PP critica que el Consell de Mallorca hagi pagat un sou públic a un assessor electoral socialista.

El Parlament reprova la consellera d'Interior Pilar Costa per no haver anat a l'incendi de Benirràs.

Una empresa mallorquina de sabates participa en un projecte per recuperar el cotó de l'Índia.

Extradit a Espanya el presumpte responsable de l'atracament de can Truvi, a Ferreries.

Un home mor en caure amb el seu parapent a Llucmajor.

Balears sortirà de la crisi l' any que ve. Segons el Govern el PIB creixerà d¿ un 0,6 per cent. Hi haurà però dificultats per crear llocs de feina. Palma espera poder aprovar demà el projecte de Son Bordoy. El PP demana al consell de Mallorca que presenti el pressupost de l' any que ve.

Fa un any que va es va enfonsar l'edifici del carrer de Rodríguez Arias, al barri del camp den Serralta on moriren 7 persones. La notícia va tenir molt impacte social i això s'ha notat en què ha augmentat la preocupació sobre la salut dels edificis.

El Grup Socialista ha presentat al Congrés una esmena perquè les Balears tenguin el mateix tractament que les Canàries en aquesta matèria.

Avui han tornat a tancar el port de Maó a causa de la força de les ones que feien perillar l'atracament dels vaixells. Està decretada l'alerta taronja a Menorca i la groga al nord-est de Mallorca.

La dimissió del Director general d'Interior provoca una crisi a la Conselleria.

El PP demana que els pressuposts del 2011 entrin al Parlament per negociar-los. El Govern diu que no se'n refia.

L'Associació de Comerciants Acotur denuncia un híper xinès a Palma. La Conselleria li obre un expedient.

El fiscal en cap anticorrupció decidirà aviat sobre la imputació de Maria Antonia Munar i Jaume Font.

El Consell de Formentera demana la modernització de la xarxa elèctrica per evitar avaries.

El Mallorca prepara el partit de demà de la Copa del Rei contra l'Sporting de Gijón. Gonzalo Castro està lesionat.

Iguals bonificacions que Canàries. Balears obtindrà parcialment els mateixos beneficis en relació les taxes aèries. Els populars disposats a aprovar el pressupost si no hi ha increment fiscal pel 2011. Palma acollirà una nova edició d' ART FUTURA.