Entrevista a CLAUDIO UTRERA, director del Festival Internacional de Cine de Las Palmas de Gran Canaria... 01/05/2014
Dijous 1 maig
MANIFESTACIÓ 1 DE MAIG
Els sindicats rebutgen la reforma laboral, les retallades i l'optimisme del govern
Sota el lema "Contra la pobresa laboral i social! Més ocupació, més convenis i més salaris" milers de persones s'han manifestat aquest migdia pel centre de Barcelona per commemorar la festa de l'1 de maig. Comissions i UGT han criticat la reforma laboral, les retallades i el missatge de recuperació econòmica del govern espanyol. A la manifestació hi hem vist representants d'empreses en ple conflicte laboral com Panrico, Alstom o Coca-Cola.
Assassinat a Sant Adrià
LA VÍCTIMA ÉS EL RAPER MONKEY BLACK
Els Mossos d'Esquadra busquen als autors de la ferida amb arma blanca que anit va provocar la mort d'un jove dominicà de 28 anys a la porta d'un bar de Sant Adrià del Besos. La víctima és Monkey Black, un conegut cantant de rap. La seva mort ha causat un gran impacte al seu país i a les xarxes
Debat sobre la immersió
PP I C'S DEMANEN QUE ES COMPLEIXI LA LLEI
Esquerra, socialistes i Iniciativa mostren el seu suport al model d'immersió lingüística després de la decisió del Tribunal Superior que obliga a 5 escoles a oferir un 25 per cent de les classes en castellà. PP i Ciutadans critiquen la reacció del govern català i recorden que cal complir les decisions judicials
Partit a partit... i a la final
R. MADRID-AT. MADRID, FINAL DE CHAMPIONS
L'Atlètic de Madrid es desfà del Chelsea per 1 a 3 i es classifica, 40 anys després, per una final de la Copa de Europa. L'últim escull pels de Simeone per assolir el títol serà el Reial Madrid. Per primer cop a la història, dos equips de la mateixa ciutat jugaran la final de la Champions.
Dia de sol i platja
NOVES NORMATIVES PER REGULAR-NE L'ÚS
Platges plenes a l'inici del pont de maig. Molts municipis aprofiten l'arribada del bon temps per aplicar noves normatives. A Cunit no deixen reservar espai a primera línia amb la tovallola i a Cambrils sancionaran els establiments que persegueixin clients pel carrer.
Meteorològicament aquest propers dies tindrem de tot una mica i per a tots els gustos
Aquest ha estat un bon matí de platja, hem tingut sol i molta bonança¡
A la tarda continuarà així, tot i que al Pirineu i al NE creixeran nuvolades que deixaran ruixats. La resta del Pont.
Demà serà el dia més inestable. Dissabte serà variable, ventós i fresc. Diumenge recuperarem el sol radiant i la bonança de temperatures.
Programa especial 'Taula Voraç' dedicat a la gastronomia. Manifestació de l'1 de maig. Comença la temporada contra incendis. Entrevista a Eduardo Parga, gerent de l'Ibanat. El Col·legi de Psicòlegs de les Balears gestionarà el servei de psicòlegs d'emergències de les Illes. El SATSE denuncia el col·lapse de les urgències de l'hospital de Can Misses a Eivissa. El Consell Consultiu es divideix per aprovar el reglament del TIL. Reaccions del PSOE i PP. Saló Nàutic Internacional de Palma. Esports. Cultura.
6.000 personas, según los sindicatos han participado en la manifestación del primero de mayo en Murcia. La protesta este año ha sido contra los recortes sociales y en demanda de un empleo estable y de calidad. Hoy conversamos con el Dr. José Maria López, con motivo del 450 aniversario de las Fiestas de Moros de Abanilla, las más antiguas documentadas después de las de Lérida. 01/05/2014
Miles de personas se manifiestan en este Día del Trabajo. El PP prevé que en dos años se creen 30.000 puestos de trabajo.
La alcaldesa de Alicante, Sonia Castedo, ha firmado ante notario la renuncia a su acta de diputada en Les Corts, renuncia que, según han confirmado fuentes parlamentarias a RNE, podría ser presentada mañana viernes o el próximo lunes en el registro de entrada de la cámara autonómica. (1/05/14)
Dijous 1 maig
MANIFESTACIÓ 1 DE MAIG
Els sindicats rebutgen la reforma laboral, les retallades i l'optimisme del govern
Assassinat a Sant Adrià
LA VÍCTIMA ÉS EL RAPER MONKEY BLACK
Debat sobre la immersió
PP I C'S DEMANEN QUE ES COMPLEIXI LA LLEI
Partit a partit... i a la final
R. MADRID-AT. MADRID, FINAL DE CHAMPIONS
Dia de sol i platja
NOVES NORMATIVES PER REGULAR-NE L'ÚS
- Ambos ven "propaganda" en la recuperación mientras no baje el paro
- Miles de personas salen a la calle en el acto central del 1 de mayo en Bilbao
- "¿De qué recuperación se puede hablar con 6 millones de parados?"
- El PSOE dice que Rajoy ha hecho un "destrozo" a las condiciones laborales
La Delegación del Gobierno en Melilla ha cifrado en 140 el número de inmigrantes subsaharianos que han conseguido entrar en la ciudad autónoma, del alrededor de medio millar que lo ha intentado durante esta madrugada.
La de este jueves es la mayor entrada de inmigrantes en Melilla desde el pasado 18 de marzo, fecha en la que se produjo la mayor avalancha que ha registrado la ciudad autónoma.
El grupo de 500 inmigrantes fue contenido por las fuerzas marroquíes antes de que llegaran a la valla, si bien, según asegura la Delegación del Gobierno en un comunicado, el numeroso grupo se dispersó en diferentes puntos de la zona comprendida entre los pasos fronterizos del Barrio Chino y Beni-Enzar.
Decenas de inmigrantes han logrado entrar en Melilla tras el último salto masivo a la la doble valla de seis metros de altura que separa la ciudad autónoma de Marruecos en el que participaron alrededor de 300 subsaharianos.
Según han informado fuentes policiales, "decenas de personas han entrado" en la ciudad española -se estima que un centenar aunque la cifra no está cerrada porque permanecían algunos encaramados en lo alto de la valla-.
Manifestación en Mérida de UGT y CCOO con el lema' Sin empleo de calidad no hay recuperación'... El candidato del PP a las elecciones europeas, Miguel Arias Cañete, estará en Badajoz el 19 de mayo y la candidata del PSOE, Elena Valenciano, el 9 de mayo en Cáceres...British American comprará a CETARSA 1.500 toneladas de tabaco durante las dos próximas campañas.
El diputado de CiU en el Parlament de Cataluña, Oriol Pujol, ha vuelto a declarar por su presunta relación con la trama empresarial de las ITV, esta vez imputado por cohecho. Pujol ha negado ante el juez haber recibido sobornos a cambio de su voto.
Después de casi dos meses y muchas protestas, los vecinos de siete barrios del Puerto de la Cruz vuelven a tener agua potable en sus viviendas. Salud Pública considera que el abastecimiento cuenta ya con las garantías sanitarias necesarias.
Desde el ayuntamiento informan que continúan las obras de instalación de un sistema de filtraje que esperan que estén terminadas antes del 25 de julio. Los vecinos afectados anuncian que seguirán adelante con su denuncia por daños y perjuicio s contra la empresa Aqualia.
- Se golpeó en la cabeza al salir despedida del coche
- Con esta muerte se eleva a 23 el número de víctimas
- La víctima y el agresor tienen antecedentes por violencia familiar
- Guía sobre violencia de género. Teléfono de atención: 016
- La DGT prevé 5,5 millones de desplazamientos en España
- Ha habido circulación intensa en diversas carreteras de Barcelona
- En Madrid, una de las carreteras más conflictivas ha sido es la A-3
- Volvió a Europa tras ser "combatiente" y "facilitador" en la frontera turco-siria
- Es el segundo yihadista retornado de Siria detenido en España
DESCONNECTAR DE LA FEINA
- Respondre correus de feina fins massa tard; estar pendent del telèfon de la feina el cap de setmana...
- Hàbits com aquests són cada cop MÉS comuns entre molts treballadors
- A França han arribat fins l'extrem que s'ha signat un acord entre dos dels grans sindicats i patronals que significa una novetat a nivell mundial
- Qualsevol treballador del món de la consultoria i l'enginyeria francès estarà obligat a apagar les tauletes, els mòbils i els ordinadors per motius de feina...un mínim d'11 hores diàries i consecutives; i 35 hores el cap de setmana.
- Tot plegat per intentar fixar la línia entre on acaba la jornada laboral i on comença la vida privada... i és que entre l'11 i el 12% de la població pateix addicció a la feina
- En ho expliquen aquesta tarda la Cristina Martínez, psicòloga clínica especialista en addiccions socials i directora del gabinet psicològic Mataró; I el Lluís Imedio, economista, i ex addicte al treball