Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Esta tarde vuelve el debate político al Parlamento. El Plan General de Ordenación Urbana de Santander no entrará en vigor hasta finales de septiembre o inicios de octubre. La patrona de Cantabria mantiene su capacidad de convocatoria. La celebración de la Virgen de la Bien Aparecida volvió a concitar a miles de personas en el Santuario de Marrón. El Racing de Santander sumó su primera victoria en Segunda División, goleando con tantos de Jairo, Kaludjerovic y Gai Assulin, a un Recreativo que fue mejor que el conjunto cántabro hasta que se vio por detrás en el marcador.

Esta tarde vuelve el debate político al Parlamento. El Plan General de Ordenación Urbana de Santander no entrará en vigor hasta finales de septiembre o inicios de octubre. La patrona de Cantabria mantiene su capacidad de convocatoria. La celebración de la Virgen de la Bien Aparecida volvió a concitar a miles de personas en el Santuario de Marrón. El Racing de Santander sumó su primera victoria en Segunda División, goleando con tantos de Jairo, Kaludjerovic y Gai Assulin, a un Recreativo que fue mejor que el conjunto cántabro hasta que se vio por detrás en el marcador

La presidenta de la Comunidad de Madrid, Esperanza Aguirre dimite y ha explicado las circunstancias que le han llevado a dejar su cargo, y se ha emocionado al señalar que no es solo la enfermedad que padece, que "ha influido", sino también otras circunstancias familiares y ha calificado su decisión como "dura". Aguirre ha asegurado que quiere vivir más cerca de su familia.

Esperanza Aguirre deja la primera línea política. Visiblemente emocionada ha explicado que su enfermedad, de la que supuestamente ya está curada, ha influido en su decisión pero no ha sido el único motivo.

Els serveis mínims es compleixen en aquesta jonada de vaga dels treballadors de Renfe, i de metro i autobús de Barcelona. A destacar, els retards de fins a 40 minuts al servei de rodalies. Els treballadors s'han manifestat contra les retallades salarials i per denunciar el projecte de dividir renfe en 4 companyies. Segons el sindicats el seguiment és del 90%. La vaga ha provocat cues de trànsit quilomètriques.

Estudiar una carrera universitària és des d'aquest curs un 66% més car. 240000 universitaris han començat avui les classes marcades per l'increment de les matrícules als centres públics i l'enduriment dels requisits per accedir a les beques. Per protestar-hi, estudiants i professors han interromput uns minuts la inaguració oficial del curs i han llegit un manifest.

L'alcalde de la Seu d'Urgell proposa que les persones que rebin ajuts socials de l'ajuntament facin, a canvi, tasques per a la comunitat com col·laborar en la neteja de carrers i en els manteniment del jardins urbans. Una hora de serveis per cada 15 euros rebuts. L'oposició qualifica la mesura d'atemptat a la dignitat. D'aprovar-se podria entrar en vigor l'1 d'octubre.

Tito Vilanova fa avui 44 anys i els celebra com a líder de la lliga amb 8 punts sobre el Reial Madrid. A més, suma un ple de victòries en 4 jornades que el Barça només havia aconseguit 3 vegades en els últims 20 anys. El pròxim repte serà dimecres el debut a la Champions contra l'Spartak de Moscou.

A policía nacional investiga o novo acto violento perpetrado a pasada madrugada en Vigo. Foi o lanzamento de cócteles molotov á sede do Club Financieiro. As forzas de seguridade consideran coma a hipótese máis probable que se trate da obra de grupos independentistas e teña relación coa detenciòn na cidade, esta fin de semana, de catro mozos vencellados a Resistencia galega. Os investigadores cren que os explosivos que levaban dous dos detidos ívan ser utilizados en atentados na campaña electoral // 145.000 alumnos volven hoxe ás clases nos institutos de Galicia. Son 700 menos entre ESO e bacharelato. Tamén comezan o curso os estudantes de F.P. na que se incrementou a oferta en 2.600 prazas e con 27 títulos máis que o ano anterior // Comeza na Audiencia Provincial de Ourense o xuízo contra Javier Cruz, o mozo de Toén que supostamente matou a Laura Alonso esganándoa. 3 anos despois segue mantendo que non tiña intención de matarla. Un xurado popular terá que dictaminar o seu grao de culpabilidade. 15/09/12

A policía nacional investiga o novo acto violento perpetrado a pasada madrugada en Vigo. Foi o lanzamento de cócteles molotov á sede do Club Financieiro. As forzas de seguridade consideran coma a hipótese máis probable que se trate da obra de grupos independentistas e teña relación coa detenciòn na cidade, esta fin de semana, de catro mozos vencellados a Resistencia galega // 145.000 alumnos volven hoxe ás clases nos institutos de Galicia. Son 700 menos entre ESO e bacharelato. Tamén comezan o curso os estudantes de FP // Comeza na Audiencia Provincial de Ourense o xuízo contra Javier Cruz, o mozo de Toén que supostamente matou a Laura Alonso esganándoa. 15/09/12

Mudou o tempo despois dunha fin de semana na que moitos aproveitaron para ir as praias. Hoxe o máis destacado é o descenso das temperaturas sobre todo as máximas. Na costa rondarán os 23 graos e no interior os 27. 15/09/12

La policia local de Sóller ha detingut avui de matinada el responsable d'haver incendiat el cotxe del batle, Carlos Simarro, del PP.

L'Ajuntament d'Escorca valora els danys del cap de fibló i podria demanar la declaració de zona catastròfica.

Extingits els dos focs des Mercadal i de Ciutadella, que han cremat 11 hectàrees més.

Les Balears, primera destinació de les companyies aèries de baix cost, amb 6 milions de passatgers.

Els sindicats no participen en la Trobada del Fòrum Balears Competitiva.

El Mallorca suma un punt a Pamplona, ja en té 8 i és el tercer de la classificació.

Continua el bon temps i la calor almenys fins dijous.

La página web del Principado, wwwasturias.es, recoge hoy la declaración de bienes de los miembros del Gobierno asturiano. Y los tres candidatos que optan a la presidencia del Partido Popular de Asturias pretenden que deje de ser la tercera fuerza política de la comunidad.