Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Més aldarulls a Lloret: El desallotjament d'una discoteca acaba en enfrontaments

Els mercats intenten refer-se: Matí inestable als parquets europeus després de la caiguda d'ahir

Nits d'estiu als "xiringuitos": Aquests establiments de la costa

ofereixen espectacles gratuïts

Amistós inoportú: Piqué i Busquets, dubte per a la Supercopa, i la Lliga, en vaga

Los campamentos se convierten en una buena alternativa cuando uno no se puede permitir un hotel y no se quiere renunciar a las vacaciones. Al menos así lo piensa Jackie, un francés que pasa el verano en el Camping Vilanova Park, en Vilanova i la Geltrú, en Barcelona (11/08/11).

Continuen les cues i els nervis a les delegació de benestar social de persones que aquest mes encara no han cobrat la renda mínima d'inserció. També hi ha dificultats per concertar cita de revisió d'expedients de l'ajut./Els disturbis de Londres no han comportat cancel.lacions de viatges a les agencies catalanes. El primer ministre britànic promet mà dura contra els incivics i la policia ha fet ja un miler de detencions./Les agències de viatges tradicionals exploten la qualitat del tracte personal com a fórmula per lluitar contra la competència de les agències que treballen on-line. Aquestes últimes creixen dada vegada més i augmenten les seves facturacions./Una de les destinacions preferides a l'estiu és la platja. I com cada any, els experts ens continuen recordant els perills del sol. Les cremades solars estan relacionades amb el melanoma, el càncer de pell més agressiu.Però els rajos de sol, presos amb moderació, també pot prevenir moltes malalties./El pacte fiscal i les solucions a la greu situació económica son dues de les prioritats de Convergència i Unió. Així ho ha explicat avui el candidat a les properes eleccions, Josep Antoni Duran i Lleida, que nega que una possible entrada al govern d'Espanya sigui cap prioritat./Cesc Fàbregas és molt aprop de convertir-se, ara sí, en jugador del Barça. El club blaugrana ha apujat la seva oferta i l'acord amb l'Arsenal està gairebé tancat. El jugador està a l'espera d'una trucada per viatjar cap a Barcelona./La selecció espanyola de bàsquet va guanyar el primer amistós de preparació per l' Europeu de Lituania./Una celebració més veïnal, familiar i rigorosa en la despesa. Així preparen enguany la Festa Major del barri de Gràcia, a Barcelona, que se celebrarà del 15 al 21 d'agost.

L'ampli desplegament policial ha evitat una nova nit d'aldarulls a Londres. La violència, però, s'ha traslladat a altres ciutats, com ara Manchester o Birmingham, i els detinguts podrien arribar al miler. Els turistes catalans que viatjen a Anglaterra i els anglesos que tornen a casa confien en què el conflicte s'acabi aviat./L'Ibex 35 cau i les borses europees es mantenen en verd, en un matí ple d'alts i baixos./La contractació de viatges per internet guanya terreny a les agències convencionals. Aixó no en suposa, però, la desaparició./A Roda de Barà, la crisi a l'empresa que fa la recollida d'escombreries, Cosbapsa, amenaçava amb convertir la ciutat en una deixalleria a l'aire lliure./ L'Espanyol revalida el títol de campió de Catalunya després de derrotar el Barça a la final amb un clar 3 a 0. El jove davanter Thievy va fer els 3 gols que van donar al conjunt blanquiblau la seva sisena Copa Catalunya, igualant ja els títols del Barça./Anit a Almeria la selecció espanyola de bàsquet va guanyar el primer amistós de preparació per l' Europeu de Lituania.Albert Montañés va caure eliminat ahir davant el norTamericà Russell./A les 7 d'aquest vespre, La 2 de televisió espanyola, us oferirà un reportatge especial sobre les interioritats de l'aeroport de Barcelona-El Prat.

El Col·legi de Farmacèutics de Catalunya adverteix que les mesures de retallada de la despesa aprovades recentment pel govern espanyol i les autonomies posen en perill la supervivència d'unes 220 farmàcies. És el que ja ha passat a Talarn, al Pirineu de Lleida, on a partir de l'u de setembre els veïns es quedaran sense l'única farmàcia que hi ha al municipi. Es tracta d'una conseqüència més de la crisi econòmica de la qual n'hem parlat a l'Edició Migdia amb el degà del Col·legi d'Economistes de Catalunya Joan B. Casas

La violència és desplaça: calma a Londres però aldarulls a Manchester i Birmingham

Volatilitat a les borses: Alts i baixos a l'Ibex 35 després dels bons resultats de Wall Street

Agència de viatges o Internet? Creix la contractació online però encara hi ha mercat per les agències

L'Espanyol campió: Els de Pochettino revaliden el títol contra el Barça amb un gran Thievy

Els mercats financers estan pendents de la reunió i les decisions que prengui aquesta nit la reserva Federal americana. Les borses europees, despres de patir diferents oscil.lacions, han tancat en nivells estables. La prima de risc espanyola és manté moderada després de la intervenció del Banc Central Europeu./La Generalitat diu que un 55% de les persones amb dret a la prestació de renda mínima d'inserció ja han rebut el txec corresponent. Això després que el canvi en el sistema de pagament d'aquesta prestació hagi provocat les queixes dels beneficiaris. El govern català enviarà 20 mil requeriments per comprobar que aquells que cobren aquest subsidi hi tenen dret./L'ajuntament de Lloret proposa avançar l'horari de tancament de les discoteques i instal·lar càmeres al càrrer per prevenir incidents entre joves i la policia com els de dilluns. El conseller d'interior diu que seran contundents amb els incivics./Aquesta nit es disputa la final de la Copa Catalunya entre l'Espanyol i el Barça B, i al conjunt blanquiblau destaca l'absència d'Osvaldo, que cada vegada sembla estar més fóra que dins del club. Pel que fa al serial Cesc avui nou capítol; l'Arsenal l'ha inscrit a la prèvia de la Champions que els gunners juguen la setmana vinent contra l'Udinese.

Les borses europees tornen a caure, arrossegades pel temor a que els Estats Units puguin entrar en recessió. Els mercats esperen algun moviment per part de la reserva federal, que es reuneix aquesta tarda. L'Ibex 35 ha passat el matí en vermell, amb alguna tímida pujada./Gairebé la meitat dels joves autònoms ha deixat l'activitat els últims quatre anys a Catalunya, segons un estudi de la UGT. El sindicat considera que aquestes dades evidencien errors en les polítiques dirigides als emprenedors./L'alcalde de Lloret vol frenar l'actual model de turisme a la població. Es mostra partidari d'avançar l'horari de tancament de les discoteques, arran dels aldarulls durant la matinada de dilluns entre joves i la policia. La proposta NO convenç els empresaris de l'oci nocturn./Pel que fa al Turisme podem dir que el temps inestable d'aquest estiu no ha afectat gaire Barcelona ciutat i part de la costa catalana./Ja són 4 els banyistes que, en pocs dies, han mort ofegats a la Costa Daurada. 3 d'ells a la bocana del port de Coma-ruga, una zona prohibida al bany. El quart és un jove rescatat diumenge a la platja de Mont-roig del Camp i que va morir ahir a l'Hospital de Reus./Ens quedem a la platja i us presentem un invent per evitar-hi robatoris... Es tracta d'una motxilla antifurts que ha presentat avui el Museu dels Invents de Barcelona... De moment, és un prototip però busquen finançament per començar a fabricar-la./I en tennis Rafa Nadal i Novak Djokovic podrien trobar-se a la final del Masters Mil de Montreal que va començar ahir./En bàsquet, la selecció espanyola juga avui un amistós contra França a Almería mentre els clubs continuen definint les plantilles.La figura humana, rodamons o pelegrins són alguns dels motius més recorrents en l'obra de l'artista nordamericà afincat a Sitges, Miguel Conde.

Tal dia com avui d'ara fa 5 anys entrava en vigor el nou Estatut que havia de satisfer les aspiracions d'autogovern de Catalunya. 5 anys després s'han desinflat força les expectatives i tots els partits coincideixen que l'Estatut no ha satisfet ningú. A Radio Nacional hi hem parlat i mentre alguns aposten per anar més enllà, per exemple en la reclamació del pacte fiscal, d'altres consideren que s'hauria de fer marxa enrera i ajustar-se a la sentència del Constitucional

Les borses no es refan: Matí de pèrdues a tots els parquets europeus

Menys joves autònoms: En 4 anys han passat de 80.000 a 37.000 cotitzants a la Seguretat Social

Model turístic qüestionat: L'alcalde de Lloret i la patronal de l'oci nocturn discrepen sobre les solucions

Final amb derbi: Espanyol i Barça jugaran aquesta nit la final de la Copa Catalunya

L'eufòria inicial a la borsa espanyola ha deixat pas a la moderació, i a hores d'ara l'Ibex 35 puja lleugerament. És la resposta a la decisió del Banc Central Europeu, que anit va anunciar la compra de deute espanyol i italià. Les primes de risc dels dos països han caigut per sota dels 300 punts bàsics, després que la setmana passada, arribessin a màxims històrics./La bandera roja onejarà tot l'estiu a la zona del port de Coma-ruga, on malgrat estar prohibit banyar-se, 3 persones han mort ofegades./ La línia 2 del metro estarà tallada entre Artigues Sant Adrià i Badalona Pompeu Fabra des d'avui i fins el 28 d'agost per treballs de manteniment. També queda alterada l'autopista C-58 a l'alçada de Bellaterra, per la construcció d'una nova rotonda./Messi ha començat els entrenaments de pretemporada a la Ciutat Esportiva del Barça, amb Mascherano, Adriano i la nova cara de l'equip: Alexis Sànchez./L'Espanyol, de la seva banda, s'enfronta al Nàstic a les semifinals de la Copa Catalunya. Avui, però, tot el club ret homenatge a Dani Jarque./Una casa d'indians, que en l'actualitat alberga la Fundació Macort, a Torroella de Montgrí

Inestabilitat a la borsa: L'Ibex 35 es manté en verd mentre les europees cauen

Els perills de la platja: Un home de 67 anys és el tercer banyista que mor en un mes a Coma-ruga

Alteracions de la mobilitat a l'agost: Talls a la Línia 2 del metro i a l'autopista C-58 per obres

Messi ja s'entrena: L'argentí s'ha reincorporat avui amb Mascherano, Alexis Sánchez i Adriano

La decisió del Banc Central Europeu de comprar deute espanyol i italià ha calmat els mercats, que aquest dilluns cotitzen la rebaixa de la qualificació credíticia del deute dels Estats Units. En declaracions a Radio Nacional, el president de la Borsa de Barcelona, Joan Hortalà, ha advertit que només amb la intervenció del BCE no n'hi haurà prou i que calen mesures addicionals per espantar els fantasmes de la crisi del deute. La seva proposta és que es posin a la venda eurobons que unifiquin el deute de tota l'eurozona