Vaga de mestres, ventades i la dona i la nena a la ciència - El segon cafè - El segon cafè | Veure
El segon cafè  Vaga de mestres, ventades i la dona i la nena a la ciència

Mestres en vaga, ventades a Tarragona i ciència amb mirada femenina en un programa marcat per la reivindicació i l’actualitat social.

11/02/2026 02:25:24
No recomanable per a menors de 12 anys
El segon cafè - Vaga de mestres, ventades i la dona i la nena a la ciència El segon cafè - Vaga de mestres, ventades i la dona i la nena a la ciència
Vaga de mestres, ventades i la dona i la nena a la ciència 02:25:24 11/02/2026
No recomanable per a menors de 12 anys Sub
Sinopsi

El segon cafè segueix la vaga de mestres que reclamen una reducció de ràtios, millores salarials i més recursos per atendre la diversitat a les aules, amb una manifestació que culmina als Jardinets de Gràcia. El programa també informa de l’alerta per fortes ventades, amb incidències destacades a Tarragona. A més, analitza la proposta municipal de censar l’ADN dels gossos per sancionar deposicions incíviques. En el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència, entrevista l’astronauta Sara García Alonso i visita un centre de recerca liderat per dones. També aborda el debat sobre el cultiu de marihuana i la inversió en cotxes elèctrics.

Ficha tècnica
Dirigit per
Isabel Ojeda, Esther Costa
Gèneres
Catalunya, Informació i actualitat
Idiomes
Catalán
Accessibilitat
Subtitulado