Enlaces accesibilidad
Música

Verónica Romero, un nom que va molt més enllà d'OT

  • La cantant d’Elx presenta el seu nou senzill, 'Goddess of Love'
  • Verónica Romera continua damunt dels escenaris 20 anys després d’OT

L'artista de l’etern somriure visita el plató de ‘Punts de vista’

Punts de vista - Verónica Romera, incombustible després de rodar per mig món
RTVE Catalunya

Viure d'OT i sobreviure a OT no vindria a ser el mateix. Si després de sortir de l'acadèmia els joves cantants tenen certa projecció gràcies al programa, un cop passa l'efecte de la popularitat immediata toca mantenir-se i deixar-se la pell als escenaris. Si després de vint anys la seva música continua sonant és que han sobreviscut al talent show. Una de les supervivents és Verónica Romero, la Vero, que ara torna amb nou senzill a 'Punts de vista' i en parla amb Tània Sarrias.

Després de viure per mig planeta i de gravar alguns dels seus temes en estudis internacionals, ara ens presenta 'Goddess of Love', que es podria traduir com a deessa de l'amor. És un tema inspirat en la música disco que parla de l'empoderament de les dones quan se senten a gust amb elles mateixes. Un trenca pistes molt ballable amb el qual la Verónica torna a mostrar la seva cara més dansaire.

Al programa 'Punts de vista' també ha parlat de la seva faceta com a escriptora. A finals del 2020 llança el seu primer llibre 'El valioso secreto que esconde tu sonrisa' i actualment està treballant en l'escriptura d'un nou llibre que serà una novel·la fantàstica que veurà la llum els mesos vinents.

Vero i Rosa, una amistat que perdura en el temps

El pas de la Verónica Romero per la primera edició d'Operación Triunfo de RTVE va estar molt marcat per la seva relació amb la Rosa López. Casualment, la granadina també va visitar recentment al programa 'Punts de vista' i va presentar nou treball discogràfic.

La Rosa i la Vero van viure un amistat molt intensa durant la seva participació a 'OT 1. La granadina i la il·licitana van forjar una relació que ha perdurat en els anys i que va quedar molt patent després del seu pas 15 anys després per 'OT, El reencuentro'.

OT. El reencuentro - Verónica: "No me quería ir de OT porque iba a echar de menos a Rosa"

Les dues artistes van arribar fins a la final del programa que van veure milions d'espectadors. Un fenomen social sense precedents que va catapultar als 16 cantant a una fama sobtada i difícil de gestionar. La Rosa va ser la guanyadora d'aquella primera edició i la Verónica la sisena finalista.

Ja fa més de 20 anys d'aquella final i les dues continuen trepitjant els escenaris amb la mateixa energia. Esperem que continuïn igual i que ens visitin sempre que vulguin amb la seva nova música!