Els incidents de Gràcia i l'actualitat política
- Participaran al programa Toni Aira, Joan López Alegre, Xavier Fina, Albert Fernández Saltiveri, Maria Vila i Toni Bolaño
- "El Debat de La 1", dirigit i presentat per Quim Barnola, repassa l'actualitat política catalana i espanyola
- Dijous 26 de maig a partir de les 00:25 hores a La 1
El Debat de La 1 - Els incidents de Gràcia i l'actualitat política
EL DEBAT DE LA 1
Aquesta setmana, el programa continúa amb les entrevistes als futurs candidats a les eleccions al Congrés dels Diputats del 26-J. Dijous, Quim Barnola entrevistarà Meritxell Batet, candidata del PSC.
Analitzaran l'entrevista i repassaran l'actualitat de la setmana: Toni Aira, Joan López Alegre, Xavier Fina, Albert Fernández Saltiveri, Maria Vila i Toni Bolaño.
El programa s'emet després de la sèrie "El hombre de tu vida" a les 00:25h a La 1.
"El Debat de La 1" és el programa de TVE Catalunya centrat en l'actualitat política. Està dirigit i presentat per Quim Barnola i s'emet els dijous a la nit a La 1.