Enlaces accesibilidad
Aquí parlem

Joan Queralt, aquesta setmana a 'Aquí parlem'

  • Lluís Falgàs entrevista el catedràtic de dret i senador d'Esquerra Republicana
  • Dissabte, 7 d'octubre, a les 20:30h al Canal 24horas
  • Tots els nostres continguts a RTVEPlay.cat
Lluís Falgàs entrevista Joan Queralt a 'Aquí parlem'
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'Aquí parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa s'emet els dissabtes a les 20:30 hores i els diumenges a les 19:30 hores al Canal 24horas.

Aquesta setmana, Lluís Falgàs, director i presentador d''Aquí parlem' entrevista el senador d'Esquerra Republicana de Catalunya Joan Queralt. També analitza l'actualitat política i parlamentària de la setmana.

Lluís Falgàs entrevista aquesta setmana Joan Queralt. Catedràtic de dret i professor emèrit de la Universitat de Barcelona, ha estat lletrat del Tribunal constitucional. Actualment és senador per Esquerra Republicana de Catalunya.

Joan Queralt és senador per Esquerra Republicana de Catalunya

Joan Queralt és senador per Esquerra Republicana de Catalunya RTVE Catalunya

'Aquí parlem' analitza l'actualitat parlamentària de la setmana, en la qual Pere Aragonès ha anunciat un ple monogràfic de Rodalies i un altre de Seguretat. El programa també analitzarà les negociacions per la investidura de Pedro Sánchez.

RTVE

anterior siguiente