Enlaces accesibilidad
Dijous 10 de gener a partir de les 7h a Ràdio 4

Chakir El Homrani, conseller de Treball, Afers socials i Famílies, dijous a 'El matí a Ràdio 4'

  • A la tertúlia d'actualitat hi participaran el periodista Toni Aira i el coordinador dels joves de Societat Civil Catalana, Fernando Carrera
L'equip d''El matí a Ràdio 4'
COMUNICACIÓ - RTVE CATALUNYA

'El matí a Ràdio 4' és un programa dirigit i presentat per Ramon Castelló, que analitza l’actualitat diària. Es pot escoltar de dilluns a divendres des de les 07:00h fins a les 12:00h a Ràdio 4.

www.rtve.es/radio4

@ElmatiaRadio4

Dijous 'El matí a Ràdio 4', dirigit i presentat per Ramon Castelló, entrevista el conseller de Treball, Afers socials i Famílies, Chakir el Homrani.

A primera hora, Ramon Castelló dirigirà la tertúlia amb la presència de Toni Aira, periodista, i Fernando Carrera, escriptor i coordinador dels joves de Societat Civil Catalana.

A les 9:30h, Ramon Castelló entrevista Chakir El Homrani, conseller de Treball, Afers socials i Famílies, amb qui també comentarà l'actualitat política.

A més, 'El matí a Ràdio 4' repassarà l'actualitat del dia amb la col·laboració dels Serveis Informatius de RNE.

RTVE

anterior siguiente