Enlaces accesibilidad
Dissabte 4 de novembre a les 20:30h al Canal 24horas i diumenge 5 de novembre a les 19:30h al Canal 24horas

La situació de Catalunya després de l'empresonament de Junqueras i vuit exconsellers, a 'Aquí Parlem'

  • Lluís Falgàs convida el professor de Ciència Política de la UAB, Gabriel Colomé
llus-falgs6
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

'Aquí Parlem', dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al Canal 24h.

www.rtve.es/aquiparlem

El programa d'actualitat parlamentària de TVE Catalunya, dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitzarà com queda el panorama a Catalunya després de l'empresonament dijous a la nit de vuit dels consellers cessats i de l'ex-vicepresident Oriol Junqueras i davant de la convocatòria d'eleccions el 21-D.

Aquesta setmana Lluís Falgàs parla amb Gabriel Colomé, Doctor i professor titular de Ciència Política de la UAB,  director del Màster de Màrqueting Polític de la UAB i exregidor del PSC de l'Ajuntament de Barcelona del 2011 al 2015. Falgàs analitzarà amb Gabriel Colomé com queda el panorama polític a Catalunya després que la jutgessa Lamela enviés a presó incondicional l'exvicepresident Junqueras i part dels exmembres del govern.

El programa també farà un ampli repàs sobre les reaccions dels partits polítics i de la seva posició respecte a la convocatòria d'eleccions del 21 de desembre.