Enlaces accesibilidad
Dijous 1 de juny a les 19:30h i diumenge 4 de juny a les 12:00h a La 2

Montse Elias entrevista l'arquitecte i influencer Miquel del Pozo, dijous a "Punts de vista"

  • El programa visita el Born, Centre de Cultura i Memòria, l'espai que presenta l'exposició titulada "Born. Memòries d'un mercat"
montse-elias-punts---retallada-per-web
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

'"Punts de vista'" és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà i presentat per Montse Elias. S'emet els dijous a les 19:30h i es torna a emetre els diumenges al migdia a La 2.

L'espai cultural de TVE Catalunya, "Punts de vista", visita el Bon, Centre de Cultura i Memòria, amb l'exposició "Born. Memòries d'un mercat', entrevista l'arquitecte Miquel del Pozo i proposa l'exposició de Patxi Uriz i el grup "A contra blues".

Aquesta setmana "Punts de vista" visita el Born, Centre de Cultura i Memòria, l'espai que presenta l'exposició titulada "Born. Memòries d'un mercat". Es tracta de tot un recull de fotografies i imatges audiovisuals que mostren la història del Mercat del Born, des dels seus inicis a l'edat mitjana fins l'actualitat, de quan el Born ha esdevingut un centre de debat ciutadà.

L'entrevista llarga de la Montse Elias és aquesta setmana a l'arquitecte i influencer Miquel del Pozo, al terrat del Museu d'Història de Girona, amb vistes als ponts de la ciutat. Arquitecte de professió, Miquel del Pozo s'ha fet popular sobretot per les seves recomanacions i classes d'art que ofereix via twitter i amb un gran èxit de seguidors a les xarxes socials. Com diu ell mateix, "l'art ha de generar passions". L'artista "posa l'ànima en la seva obra. Cada vegada que algú entra a la Capella Sixtina es pot trobar l'ànima de Michelangelo. L'art és el llenguatge que hem creat els éssers humans per parlar amb l'ànima. L'altre llenguatge és l'amor".

A més, vinculant la fotografia i els viatges, el programa visita "B the Travel Brand Experience", un espai de cultura i viatges. Ara mateix hi exposa el cineasta i fotògraf Patxi Uriz, amb una mostra titulada "Kumano, el camino nipón". Uriz va guanyar el 2016 el Goya al millor curt documental per la pel·lícula "Hijos de la tierra".

I finalment, par acabar un mica de música a càrrec dels "A contra blues", una formació que ja porta molts anys de trajectòria internacional. "Punts de vista" ha parlat amb el grup per conèixer millor el seu darrer disc i l'energia que desprenen totes les seves gires.

RTVE

anterior siguiente