Enlaces accesibilidad
Dimecres 3 d'abril a les 19:30h a La 2

"Tinc Una Idea" ens redescobreix en "SEAT, una cadena que no s'atura" la projecció actual d'aquesta gran empresa

  • Un dels seus èxits és la seva Escola d’Aprenents, en la que les titulacions obtingudes pels alumnes també són homologades a Alemanya
  • #tincunaidea s’emet el dimecres a les 19:30 hores. A la mateixa hora d’emissió, ja es pot veure on line per la web on queda a disposició de tothom
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

El programa #tincunaidea és l’espai televisiu de referència dels emprenedors i emprenedores de Catalunya. S’emet des de fa cinc anys per La 2 de TVE a Catalunya (via TDT). Recull el testimoni d’aquelles empreses tradicionals que han sabut convertir l’experiència en innovació i dels joves més disruptius que obliguen cada sector a reinventar-se cada dia.

Per Catalunya, SEAT és molt més que una gran empresa. Hi treballen 14.000 persones de forma directa i indirectament fins a 100 mil.

Després d’uns anys de pèrdues econòmiques ara ha entrat en beneficis. També han aconseguit fabricar més de 400 mil cotxes l’any.

Com ho han fet? Com és aquesta filial de Volkswagen per dins?

Sabíeu que té la seva pròpia Escola d’Aprenents amb estudis homologats aquí i a Alemanya?

O que té un programa perquè joves emprenedors treballin amb noves idees per fer millors cotxes i més sostenibles ambientalment?

Avui amb aquest reportatge us convidem a veure part de la SEAT que no es veu.

Redacció: Ernest Bascompte,

Realització: Xavier Prim

Producció: Agustí Guimerà

Disseny gràfic: Miquel López i Toni Carbajo

Web: Loles Roca

Direcció: Miquel Peralta