La nova seu de Foto Colectania i el nou àlbum d'Elefantes, a "Punts de vista"
- A més, l'escriptora italiana Daria Bignardi presenta "El amor que te mereces", la seva darrera novel·la
"Punts de vista" és el programa cultural en català de La 2. Està dirigit per Montse Elias i Joan Vilà i presentat per Montse Elias, amb realització de Pepa Pérez i producció de Núria Raja. S'emet els dijous i es torna a emetre els diumenges a La 2.
L'espai cultural de TVE Catalunya, "Punts de vista", visita aquesta setmana la nova seu de Foto Colectania al Born de Barcelona, Montse Elias parla amb Shuarma de Elefantes, Daria Bignardi presenta la seva darrera publicació, de teatre el programa destaca "Vides privades" i compta amb el compositor i director d'orquestra Salvador Brotons.
Aquesta setmana, "Punts de vista" visita la nova seu de la Fundació Foto Colectania, situada ara al Barri del Born, al Passeig Picasso. Després de quinze anys d'activitats, Foto Colectania és ja un referent a Barcelona del món de la fotografia. El director de Foto Colectania, Pepe Font de Mora, parla de la nova seu i també de la mostra inaugural, "Fenomen Fotollibre".
A l'entrevista llarga de la setmana, Montse Elias parla amb Shuarma, cantant i líder del grup de rock indie Elefantes. El divendres 31 de març tenen el recital a la Sala Barts de presentació del seu darrer treball, un àlbum titulat "Nueve canciones de amor y una de esperanza". Són tot un seguit de temes fidels al seu estil, amb algunes propostes sorprenents com ara una versió d'un tema de José Luis Perales, aquell mític "Te quiero".
De l'àmbit literari, "Punts de vista" compta amb l'escriptora italiana Daria Bignardi, que ha presentat a Barcelona la seva darrera novel·la, "El amor que te mereces".
De la cartellera teatral, el programa destaca "Vides privades", la nova obra que es representa al Teatre Borràs, amb direcció de David Selvas i Norbert Martínez. Comèdia sobre l'amor i els seus embolics, els protagonistes són el mateix David Selvas en companyia de Mima Riera, Marta Marco i Javier Beltrán.
I per acabar, una cita amb Salvador Brotons, considerat un dels grans compositors i directors d'orquestra actuals i amb un segell musical: "Brotons & Mercadal Edicions Musicals".